Toyota Yaris 2020
Публикувано на: 30 Май 2020 10:19
Разбира се - говорим за 'пикови стойности в идеални условия'....
TOYOTA FORUM BULGARIA
https://www.toyotabg.eu/
Разбира се - говорим за 'пикови стойности в идеални условия'....
Както и при всички автомобили с всички видове задвижвания - ДВГ, HEV, PHEV, EV.nicktodorov написа: ↑30 Май 2020 10:13 При плъгина ... И при него със сигурност нормални ускорения и достигане на посочения пробег са непостижими едновременно.
Правилни изходни данни, погрешни изводи...Hursa написа: ↑30 Май 2020 11:51 Както „литиевите”, така и NiMH батерии на автомобилите са изградени (до колкото знам) от елементи. В зависимост от конфигурацията на батерията (до колкото разбирам, грубо казано – съотношението паралелни/последователно свързани елементи) може да се получи различно съотношение напрежение, съответно „работен” ток („безопасен” за батерията при продължителната и работа).
Независимо как си навързал елементите (и какъв е броят им), за допустимата пикова мощност се ориентираш по капацитета на общата батерия и от самият тип на батерията (литиева, NiMH, оловна и т.н. и т.н.)...
Т. е. тези 68 кВт са от батерията. А от къде е информацията? МГ2 - с каква мощност е? Според това
Не е точно така.slowtraveler написа: ↑30 Май 2020 14:51 MG2 си е MG2... В случая ограничаваща 'електрическата мощност' е батерията - тя е 'слабото звено'...