karam toyota mr2 mk3,naskoro pravih remont na dvigatelq,sled kato razrabotih kolata(i dadoh gaz
Toyota mr2 mk3 pri 6200 oborata se zadeistva ograni4itelq
Toyota mr2 mk3 pri 6200 oborata se zadeistva ograni4itelq
Zdraveite,
karam toyota mr2 mk3,naskoro pravih remont na dvigatelq,sled kato razrabotih kolata(i dadoh gaz
)ograni4itelq mi se be6e primestil s 800 oborota na dolu laugh.gif .Znam 4e e nai dobre da zakaram kolata na diagnostika,no vse pak re6ih da pi6a tema tuk,ako vse pak nqkoi ima ideq ot kakvo moje da se e polu4ilo tova nedorazumenie.Kogato stigne 6200 i izkliu4i leko prisvetva lampata check engine,a da,sy6to taka mahnah bu6ona na ABS-a(ne6to ne mi dopada tazi sistema),no kato go vyrna obratno i restartiram komupera kolata pak izkliu4va na 6200.Syjalqvam za azbukata no pc-to mi poludq i se naloji da iztriq kirilicata.
karam toyota mr2 mk3,naskoro pravih remont na dvigatelq,sled kato razrabotih kolata(i dadoh gaz
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Значи най-вероятно не ти се включва ограничителя по-обороти ,а по поток на въздуха . Би трябвало да ги имаш и двата вида . Явно мотора ти е започнал да диша по-добре ( например сменил си си въздушния филтър ) , което не е проблем , а трябва да се радваш ! И другото , което е за какво ти е да ходиш до толкова обороти ? Ако нямаш валове е абсолютно безмислено !
имаш нейде датчик (около колянов вал или делко), ма продължава да ми е чудно, как мислиш да контролираш обедняването на сместа при тез обороти?!Simeon_ написа:diver написа:Колега, лесно може да махнеш ограничителя на обороти, но ако БашМан е прав, има голяма вероятност да предобриш сместа. А оттам си на крачка от нов ремонт
Kak da go mahna?

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver написа:имаш нейде датчик (около колянов вал или делко), ма продължава да ми е чудно, как мислиш да контролираш обедняването на сместа при тез обороти?!Simeon_ написа:diver написа:Колега, лесно може да махнеш ограничителя на обороти, но ако БашМан е прав, има голяма вероятност да предобриш сместа. А оттам си на крачка от нов ремонт
Kak da go mahna?
okolo kolqnoviq val mi e 4eteca bez koito kolata nqma da zapali,a delko nqmam.Mai bez da zakaram kolata na diagnostika nqma da stane rabotata,vse pak blagodarq na vsi4ki koito se opitaha da bydat polezni
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
Бях чул че ще правиш колата в тойота, вярно ли е ??? Ако не е тайна какво се потроши по нея и изобщо какво наистина стана, че чух и версия че на драга от пета някак си си оцелил втора вместо четвурта???
Иначе по темата макар и да не ги разбирам нещата бих предположил че проблема е нещо по VVTi-а нали клапани бутла нещо там се беше прецакало и го ремонтира.
Иначе по темата макар и да не ги разбирам нещата бих предположил че проблема е нещо по VVTi-а нали клапани бутла нещо там се беше прецакало и го ремонтира.
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
Georgimitrovich написа:Бях чул че ще правиш колата в тойота, вярно ли е ??? Ако не е тайна какво се потроши по нея и изобщо какво наистина стана, че чух и версия че на драга от пета някак си си оцелил втора вместо четвурта???
Иначе по темата макар и да не ги разбирам нещата бих предположил че проблема е нещо по VVTi-а нали клапани бутла нещо там се беше прецакало и го ремонтира.
kolata pyrvo q pravi edin maistor i 14 km po kysno iztropaha lagerite bielni i osnovni,sled tova si q napravih sam.Nai veroqtno e dala gre6ka kogato q palih za6toto povyrtqh na izkliu4eni bubini da ka4i maslo i posle svete6e check engine,kato restartirah komputera zagasna,no qvno e zapomnila gre6kata i s restart ne stava.Edin ot klapanite na 4ti cylinder se be6e zabil v butaloto,no kato cqlo motoryt be6e dosta iznosen,sega e super i vyrvi dosta pove4e makar i do 6200,no mislq 4e problemyt ne e nere6im.Pove4e me tormozi maf senzora,blagodarenie na koito,ne moga da sloja cold air intake,a mnogo mi se iska da go 4uq otzad tozi performance zvuk.
Koto napravih sistemata s aluminievi trybi,probih edin ot marku4ite i slojih dat4ika,kolata izob6to ne iska6e da raboti,palq i prekysva zdravo i napravo zagasva.Posle vyrnah filtyrnata kutiq,kato ot droselovata klapa do neq ostavih aluminieva tryba,i sled kutiqta slojih konosovidniq filtyr(kutiqta prazna) dat4ika si go slojih kadeto mu e mqstoto.Kolata vyrve6e dosta po dobre no ot vreme na vreme prekysva6e i se 4ude6e dosta,no ako ne prekysne vyrve6e adski dobre.pokarah edin den taka,no tova prekysvane,ot vreme na vreme,me pobyrkva6e i slojih standartnata tryba ot doselovata klapa do kutiqta,pak prekysva6e.Do kato ne si slojih panelniq filtyr i ne napravih vsi4ko kakto e ot zavoda,prekysva.A tova e pyrvata mi kola,na koqto use6tam takava promqna v silatata ot edin filtyr.Bass_Man написа:Можеш ли да обясниш малко по-подробно какво ти пречи МАФ-а да си слагаш тръби ?
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Значи принципно МАФ-а , ако го мръднеш от неговата тръба винаги ще имаш проблеми защото той е изчислен да работи в точно определена тръба ! Но преди и след него може да слагаш каквото искаш . Просто за да сложиш конусовидния филтър трябва да сложиш малко по-дълго парче тръба преди МАФ-а и да оставиш решетчицата/мрежичката . Защото когато въздуха е завихрен МАФ-а не отчита вярно . Никакви други проблеми не би трябвало да имаш !
Ето тук може да поразгледаш ако още не си го направил :
http://en.wikipedia.org/wiki/Mass_airflow_sensor
Ето тук може да поразгледаш ако още не си го направил :
http://en.wikipedia.org/wiki/Mass_airflow_sensor
Ako si kupq gotova cold air intake system za toyota mr2 1zzfe,dali 6te imam problem,gledam po 4ujdite forumi masovo slagat i ne vidqh nikoi da se opla4e ot MAF senzora.Bass_Man написа:Значи принципно МАФ-а , ако го мръднеш от неговата тръба винаги ще имаш проблеми защото той е изчислен да работи в точно определена тръба ! Но преди и след него може да слагаш каквото искаш . Просто за да сложиш конусовидния филтър трябва да сложиш малко по-дълго парче тръба преди МАФ-а и да оставиш решетчицата/мрежичката . Защото когато въздуха е завихрен МАФ-а не отчита вярно . Никакви други проблеми не би трябвало да имаш !
Ето тук може да поразгледаш ако още не си го направил :
http://en.wikipedia.org/wiki/Mass_airflow_sensor
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Majestic-12 [Bot] и 10 госта