-
Simeon_
- Мнения: 18
- Регистриран на: 14 Юли 2008 16:38
- Местоположение: plovdiv
Мнение
от Simeon_ » 01 Фев 2009 00:22
Zdraveite,
karam toyota mr2 mk3,naskoro pravih remont na dvigatelq,sled kato razrabotih kolata(i dadoh gaz

)ograni4itelq mi se be6e primestil s 800 oborota na dolu laugh.gif .Znam 4e e nai dobre da zakaram kolata na diagnostika,no vse pak re6ih da pi6a tema tuk,ako vse pak nqkoi ima ideq ot kakvo moje da se e polu4ilo tova nedorazumenie.Kogato stigne 6200 i izkliu4i leko prisvetva lampata check engine,a da,sy6to taka mahnah bu6ona na ABS-a(ne6to ne mi dopada tazi sistema),no kato go vyrna obratno i restartiram komupera kolata pak izkliu4va na 6200.Syjalqvam za azbukata no pc-to mi poludq i se naloji da iztriq kirilicata.
Simeon_
-
sz00
- Мнения: 73
- Регистриран на: 04 Окт 2007 13:42
Мнение
от sz00 » 01 Фев 2009 01:28
Сигурен ли си че се включва ограничителя или просто прекъсва двигателя? Това че си махнал бушона не е проблем(освен че ще ти свети лампата на таблото можеби)... За какво му прави ремонт ако не е тайна? Колко хил. км беше навъртял?
sz00
-
Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Bass_Man » 01 Фев 2009 03:30
Значи най-вероятно не ти се включва ограничителя по-обороти ,а по поток на въздуха . Би трябвало да ги имаш и двата вида . Явно мотора ти е започнал да диша по-добре ( например сменил си си въздушния филтър ) , което не е проблем , а трябва да се радваш ! И другото , което е за какво ти е да ходиш до толкова обороти ? Ако нямаш валове е абсолютно безмислено !
Bass_Man
-
diver
- Мнения: 3528
- Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
- Местоположение: София
Мнение
от diver » 01 Фев 2009 10:03
Колега, лесно може да махнеш ограничителя на обороти, но ако БашМан е прав, има голяма вероятност да предобриш сместа. А оттам си на крачка от нов ремонт

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
-
Simeon_
- Мнения: 18
- Регистриран на: 14 Юли 2008 16:38
- Местоположение: plovdiv
Мнение
от Simeon_ » 01 Фев 2009 19:14
diver написа:Колега, лесно може да махнеш ограничителя на обороти, но ако БашМан е прав, има голяма вероятност да предобриш сместа. А оттам си на крачка от нов ремонт

Kak da go mahna?
Simeon_
-
diver
- Мнения: 3528
- Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
- Местоположение: София
Мнение
от diver » 01 Фев 2009 19:36
Simeon_ написа:diver написа:Колега, лесно може да махнеш ограничителя на обороти, но ако БашМан е прав, има голяма вероятност да предобриш сместа. А оттам си на крачка от нов ремонт

Kak da go mahna?
имаш нейде датчик (около колянов вал или делко), ма продължава да ми е чудно, как мислиш да контролираш обедняването на сместа при тез обороти?!
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
-
Simeon_
- Мнения: 18
- Регистриран на: 14 Юли 2008 16:38
- Местоположение: plovdiv
Мнение
от Simeon_ » 02 Фев 2009 00:44
diver написа:Simeon_ написа:diver написа:Колега, лесно може да махнеш ограничителя на обороти, но ако БашМан е прав, има голяма вероятност да предобриш сместа. А оттам си на крачка от нов ремонт

Kak da go mahna?
имаш нейде датчик (около колянов вал или делко), ма продължава да ми е чудно, как мислиш да контролираш обедняването на сместа при тез обороти?!
okolo kolqnoviq val mi e 4eteca bez koito kolata nqma da zapali,a delko nqmam.Mai bez da zakaram kolata na diagnostika nqma da stane rabotata,vse pak blagodarq na vsi4ki koito se opitaha da bydat polezni

Simeon_
-
Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Bass_Man » 02 Фев 2009 02:40
Не се занимавай с глупости и не ремонтирай колата при положение , че нищо и няма , че ще ревеш после !
Приятелски съвет !
Bass_Man
-
Simeon_
- Мнения: 18
- Регистриран на: 14 Юли 2008 16:38
- Местоположение: plovdiv
Мнение
от Simeon_ » 02 Фев 2009 16:36
Pri polojenie 4e redline zapo4va ot 6800 rpm i zavodskiq prekysva4 e na 7000,a kolata izkliu4va na 6200 s leko prisvqtkane na check engine,ne sym siguren 4e ni6to i nqma,no edna diagnostika 6te izqsni ne6tata,6te pi6a kakvo e bilo kato svyr6a tazi rabota.
Simeon_
-
Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
Мнение
от Georgimitrovich » 02 Фев 2009 18:42
Бях чул че ще правиш колата в тойота, вярно ли е ??? Ако не е тайна какво се потроши по нея и изобщо какво наистина стана, че чух и версия че на драга от пета някак си си оцелил втора вместо четвурта???
Иначе по темата макар и да не ги разбирам нещата бих предположил че проблема е нещо по VVTi-а нали клапани бутла нещо там се беше прецакало и го ремонтира.
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300
Georgimitrovich
-
Simeon_
- Мнения: 18
- Регистриран на: 14 Юли 2008 16:38
- Местоположение: plovdiv
Мнение
от Simeon_ » 02 Фев 2009 23:09
Georgimitrovich написа:Бях чул че ще правиш колата в тойота, вярно ли е ??? Ако не е тайна какво се потроши по нея и изобщо какво наистина стана, че чух и версия че на драга от пета някак си си оцелил втора вместо четвурта???
Иначе по темата макар и да не ги разбирам нещата бих предположил че проблема е нещо по VVTi-а нали клапани бутла нещо там се беше прецакало и го ремонтира.
kolata pyrvo q pravi edin maistor i 14 km po kysno iztropaha lagerite bielni i osnovni,sled tova si q napravih sam.Nai veroqtno e dala gre6ka kogato q palih za6toto povyrtqh na izkliu4eni bubini da ka4i maslo i posle svete6e check engine,kato restartirah komputera zagasna,no qvno e zapomnila gre6kata i s restart ne stava.Edin ot klapanite na 4ti cylinder se be6e zabil v butaloto,no kato cqlo motoryt be6e dosta iznosen,sega e super i vyrvi dosta pove4e makar i do 6200,no mislq 4e problemyt ne e nere6im.Pove4e me tormozi maf senzora,blagodarenie na koito,ne moga da sloja cold air intake,a mnogo mi se iska da go 4uq otzad tozi performance zvuk.
Simeon_
-
Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Bass_Man » 02 Фев 2009 23:17
Можеш ли да обясниш малко по-подробно какво ти пречи МАФ-а да си слагаш тръби ?
Bass_Man
-
Simeon_
- Мнения: 18
- Регистриран на: 14 Юли 2008 16:38
- Местоположение: plovdiv
Мнение
от Simeon_ » 03 Фев 2009 15:58
Bass_Man написа:Можеш ли да обясниш малко по-подробно какво ти пречи МАФ-а да си слагаш тръби ?
Koto napravih sistemata s aluminievi trybi,probih edin ot marku4ite i slojih dat4ika,kolata izob6to ne iska6e da raboti,palq i prekysva zdravo i napravo zagasva.Posle vyrnah filtyrnata kutiq,kato ot droselovata klapa do neq ostavih aluminieva tryba,i sled kutiqta slojih konosovidniq filtyr(kutiqta prazna) dat4ika si go slojih kadeto mu e mqstoto.Kolata vyrve6e dosta po dobre no ot vreme na vreme prekysva6e i se 4ude6e dosta,no ako ne prekysne vyrve6e adski dobre.pokarah edin den taka,no tova prekysvane,ot vreme na vreme,me pobyrkva6e i slojih standartnata tryba ot doselovata klapa do kutiqta,pak prekysva6e.Do kato ne si slojih panelniq filtyr i ne napravih vsi4ko kakto e ot zavoda,prekysva.A tova e pyrvata mi kola,na koqto use6tam takava promqna v silatata ot edin filtyr.
Simeon_
-
Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Bass_Man » 04 Фев 2009 02:15
Значи принципно МАФ-а , ако го мръднеш от неговата тръба винаги ще имаш проблеми защото той е изчислен да работи в точно определена тръба ! Но преди и след него може да слагаш каквото искаш . Просто за да сложиш конусовидния филтър трябва да сложиш малко по-дълго парче тръба преди МАФ-а и да оставиш решетчицата/мрежичката . Защото когато въздуха е завихрен МАФ-а не отчита вярно . Никакви други проблеми не би трябвало да имаш !
Ето тук може да поразгледаш ако още не си го направил :
http://en.wikipedia.org/wiki/Mass_airflow_sensor
Bass_Man
-
Simeon_
- Мнения: 18
- Регистриран на: 14 Юли 2008 16:38
- Местоположение: plovdiv
Мнение
от Simeon_ » 04 Фев 2009 13:18
Bass_Man написа:Значи принципно МАФ-а , ако го мръднеш от неговата тръба винаги ще имаш проблеми защото той е изчислен да работи в точно определена тръба ! Но преди и след него може да слагаш каквото искаш . Просто за да сложиш конусовидния филтър трябва да сложиш малко по-дълго парче тръба преди МАФ-а и да оставиш решетчицата/мрежичката . Защото когато въздуха е завихрен МАФ-а не отчита вярно . Никакви други проблеми не би трябвало да имаш !
Ето тук може да поразгледаш ако още не си го направил :
http://en.wikipedia.org/wiki/Mass_airflow_sensor
Ako si kupq gotova cold air intake system za toyota mr2 1zzfe,dali 6te imam problem,gledam po 4ujdite forumi masovo slagat i ne vidqh nikoi da se opla4e ot MAF senzora.
Simeon_
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] и 7 госта