Toyota mr2 mk3 pri 6200 oborata se zadeistva ograni4itelq

Simeon_
Мнения: 18
Регистриран на: 14 Юли 2008 16:38
Местоположение: plovdiv

Toyota mr2 mk3 pri 6200 oborata se zadeistva ograni4itelq

Мнение от Simeon_ » 01 Фев 2009 00:22

Zdraveite,
karam toyota mr2 mk3,naskoro pravih remont na dvigatelq,sled kato razrabotih kolata(i dadoh gaz smile.gif )ograni4itelq mi se be6e primestil s 800 oborota na dolu laugh.gif .Znam 4e e nai dobre da zakaram kolata na diagnostika,no vse pak re6ih da pi6a tema tuk,ako vse pak nqkoi ima ideq ot kakvo moje da se e polu4ilo tova nedorazumenie.Kogato stigne 6200 i izkliu4i leko prisvetva lampata check engine,a da,sy6to taka mahnah bu6ona na ABS-a(ne6to ne mi dopada tazi sistema),no kato go vyrna obratno i restartiram komupera kolata pak izkliu4va na 6200.Syjalqvam za azbukata no pc-to mi poludq i se naloji da iztriq kirilicata.

sz00
Мнения: 73
Регистриран на: 04 Окт 2007 13:42

Мнение от sz00 » 01 Фев 2009 01:28

Сигурен ли си че се включва ограничителя или просто прекъсва двигателя? Това че си махнал бушона не е проблем(освен че ще ти свети лампата на таблото можеби)... За какво му прави ремонт ако не е тайна? Колко хил. км беше навъртял?

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 01 Фев 2009 03:30

Значи най-вероятно не ти се включва ограничителя по-обороти ,а по поток на въздуха . Би трябвало да ги имаш и двата вида . Явно мотора ти е започнал да диша по-добре ( например сменил си си въздушния филтър ) , което не е проблем , а трябва да се радваш ! И другото , което е за какво ти е да ходиш до толкова обороти ? Ако нямаш валове е абсолютно безмислено !

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 01 Фев 2009 10:03

Колега, лесно може да махнеш ограничителя на обороти, но ако БашМан е прав, има голяма вероятност да предобриш сместа. А оттам си на крачка от нов ремонт :censored:
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Simeon_
Мнения: 18
Регистриран на: 14 Юли 2008 16:38
Местоположение: plovdiv

Мнение от Simeon_ » 01 Фев 2009 19:14

diver написа:Колега, лесно може да махнеш ограничителя на обороти, но ако БашМан е прав, има голяма вероятност да предобриш сместа. А оттам си на крачка от нов ремонт :censored:

Kak da go mahna?

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 01 Фев 2009 19:36

Simeon_ написа:
diver написа:Колега, лесно може да махнеш ограничителя на обороти, но ако БашМан е прав, има голяма вероятност да предобриш сместа. А оттам си на крачка от нов ремонт :censored:

Kak da go mahna?
имаш нейде датчик (около колянов вал или делко), ма продължава да ми е чудно, как мислиш да контролираш обедняването на сместа при тез обороти?!
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Simeon_
Мнения: 18
Регистриран на: 14 Юли 2008 16:38
Местоположение: plovdiv

Мнение от Simeon_ » 02 Фев 2009 00:44

diver написа:
Simeon_ написа:
diver написа:Колега, лесно може да махнеш ограничителя на обороти, но ако БашМан е прав, има голяма вероятност да предобриш сместа. А оттам си на крачка от нов ремонт :censored:

Kak da go mahna?
имаш нейде датчик (около колянов вал или делко), ма продължава да ми е чудно, как мислиш да контролираш обедняването на сместа при тез обороти?!

okolo kolqnoviq val mi e 4eteca bez koito kolata nqma da zapali,a delko nqmam.Mai bez da zakaram kolata na diagnostika nqma da stane rabotata,vse pak blagodarq na vsi4ki koito se opitaha da bydat polezni smile.gif

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 02 Фев 2009 02:40

Не се занимавай с глупости и не ремонтирай колата при положение , че нищо и няма , че ще ревеш после !
Приятелски съвет !

Simeon_
Мнения: 18
Регистриран на: 14 Юли 2008 16:38
Местоположение: plovdiv

Мнение от Simeon_ » 02 Фев 2009 16:36

Pri polojenie 4e redline zapo4va ot 6800 rpm i zavodskiq prekysva4 e na 7000,a kolata izkliu4va na 6200 s leko prisvqtkane na check engine,ne sym siguren 4e ni6to i nqma,no edna diagnostika 6te izqsni ne6tata,6te pi6a kakvo e bilo kato svyr6a tazi rabota.

Аватар
Georgimitrovich
Мнения: 1375
Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
Местоположение: Пловдив

Мнение от Georgimitrovich » 02 Фев 2009 18:42

Бях чул че ще правиш колата в тойота, вярно ли е ??? Ако не е тайна какво се потроши по нея и изобщо какво наистина стана, че чух и версия че на драга от пета някак си си оцелил втора вместо четвурта???

Иначе по темата макар и да не ги разбирам нещата бих предположил че проблема е нещо по VVTi-а нали клапани бутла нещо там се беше прецакало и го ремонтира.
1992 Celica 2,0 GTI cabriolet
1982 Camri GLi (sold)
1997 RAV4
2000 Lexus GS300

Simeon_
Мнения: 18
Регистриран на: 14 Юли 2008 16:38
Местоположение: plovdiv

Мнение от Simeon_ » 02 Фев 2009 23:09

Georgimitrovich написа:Бях чул че ще правиш колата в тойота, вярно ли е ??? Ако не е тайна какво се потроши по нея и изобщо какво наистина стана, че чух и версия че на драга от пета някак си си оцелил втора вместо четвурта???

Иначе по темата макар и да не ги разбирам нещата бих предположил че проблема е нещо по VVTi-а нали клапани бутла нещо там се беше прецакало и го ремонтира.

kolata pyrvo q pravi edin maistor i 14 km po kysno iztropaha lagerite bielni i osnovni,sled tova si q napravih sam.Nai veroqtno e dala gre6ka kogato q palih za6toto povyrtqh na izkliu4eni bubini da ka4i maslo i posle svete6e check engine,kato restartirah komputera zagasna,no qvno e zapomnila gre6kata i s restart ne stava.Edin ot klapanite na 4ti cylinder se be6e zabil v butaloto,no kato cqlo motoryt be6e dosta iznosen,sega e super i vyrvi dosta pove4e makar i do 6200,no mislq 4e problemyt ne e nere6im.Pove4e me tormozi maf senzora,blagodarenie na koito,ne moga da sloja cold air intake,a mnogo mi se iska da go 4uq otzad tozi performance zvuk.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 02 Фев 2009 23:17

Можеш ли да обясниш малко по-подробно какво ти пречи МАФ-а да си слагаш тръби ?

Simeon_
Мнения: 18
Регистриран на: 14 Юли 2008 16:38
Местоположение: plovdiv

Мнение от Simeon_ » 03 Фев 2009 15:58

Bass_Man написа:Можеш ли да обясниш малко по-подробно какво ти пречи МАФ-а да си слагаш тръби ?
Koto napravih sistemata s aluminievi trybi,probih edin ot marku4ite i slojih dat4ika,kolata izob6to ne iska6e da raboti,palq i prekysva zdravo i napravo zagasva.Posle vyrnah filtyrnata kutiq,kato ot droselovata klapa do neq ostavih aluminieva tryba,i sled kutiqta slojih konosovidniq filtyr(kutiqta prazna) dat4ika si go slojih kadeto mu e mqstoto.Kolata vyrve6e dosta po dobre no ot vreme na vreme prekysva6e i se 4ude6e dosta,no ako ne prekysne vyrve6e adski dobre.pokarah edin den taka,no tova prekysvane,ot vreme na vreme,me pobyrkva6e i slojih standartnata tryba ot doselovata klapa do kutiqta,pak prekysva6e.Do kato ne si slojih panelniq filtyr i ne napravih vsi4ko kakto e ot zavoda,prekysva.A tova e pyrvata mi kola,na koqto use6tam takava promqna v silatata ot edin filtyr.

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 04 Фев 2009 02:15

Значи принципно МАФ-а , ако го мръднеш от неговата тръба винаги ще имаш проблеми защото той е изчислен да работи в точно определена тръба ! Но преди и след него може да слагаш каквото искаш . Просто за да сложиш конусовидния филтър трябва да сложиш малко по-дълго парче тръба преди МАФ-а и да оставиш решетчицата/мрежичката . Защото когато въздуха е завихрен МАФ-а не отчита вярно . Никакви други проблеми не би трябвало да имаш !
Ето тук може да поразгледаш ако още не си го направил :
http://en.wikipedia.org/wiki/Mass_airflow_sensor

Simeon_
Мнения: 18
Регистриран на: 14 Юли 2008 16:38
Местоположение: plovdiv

Мнение от Simeon_ » 04 Фев 2009 13:18

Bass_Man написа:Значи принципно МАФ-а , ако го мръднеш от неговата тръба винаги ще имаш проблеми защото той е изчислен да работи в точно определена тръба ! Но преди и след него може да слагаш каквото искаш . Просто за да сложиш конусовидния филтър трябва да сложиш малко по-дълго парче тръба преди МАФ-а и да оставиш решетчицата/мрежичката . Защото когато въздуха е завихрен МАФ-а не отчита вярно . Никакви други проблеми не би трябвало да имаш !
Ето тук може да поразгледаш ако още не си го направил :
http://en.wikipedia.org/wiki/Mass_airflow_sensor
Ako si kupq gotova cold air intake system za toyota mr2 1zzfe,dali 6te imam problem,gledam po 4ujdite forumi masovo slagat i ne vidqh nikoi da se opla4e ot MAF senzora.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 8 госта