Регулиране на хлабина на клапани посредством шлайфане на повдигачи...
- max-2
- Мнения: 2178
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 52 пъти
- Получена благодарност: 135 пъти
Регулиране на хлабина на клапани посредством шлайфане на повдигачи...
Докато бях на бензин, до 230 хиляди горе долу, хлабините бяха по средата на допуска без никакъв реглаж. От газта клапаните потъват и хлабината се намалява. Между 50 и 100 хиляди правя реглаж и забелязах, че процесът на деградация е различен за всеки клапан, изпускателни и впусквателни деградират, по време на първия реглаж купих много пулове, защото всички бяха с еднакъв размер заради прословутото японско качество, нямаше как да разменям. Когато колата върви прекалено, значи клапаните са под допустимата хлабина. Стигал съм до 5 стотни на няколко клапана, другите малко повече.
Carina E 4AFE LB 1992
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта