Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор
Аватар
BOz
Мнения: 4535
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 199 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от BOz » 16 Мар 2016 11:54

mirott написа: Глупост е казваш ГИ...хм!
Викаш 5 л бензин е по-изгодно икономически от 6 л газ...ми добре:)!
Не, не е по-изгодно. Както не е и по-изгодно от това да продам колата и да си купя карта за градския транспорт. :thumbsup:
Както и не е по-добре като сложа ГИ, то да забравя за тая кола, защото количката на детето не може да се събере в багажника, като изкарам резервната гума от мястото ѝ. tooth.gif
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Аватар
andrian999999
Мнения: 1515
Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от andrian999999 » 16 Мар 2016 11:56

1.6 VVT-i написа:
andrian999999 написа: една проста сметка
взимам си тойота корола 1999г. 86 к.с. за 2000 лв слагам газова уредба и започвам да карам ИКОНОМИЧЕСКИ ИЗГОДНО. а на консумативи не знам кой хибрид ще и издържи. карам я 3-4 години после и искам 500лв и ако никой не ми ги даде отива в Надин за 300лв. единствените непосилни разходи са 20лв данък в общината , каско няма да правя. мога да напиша и пълни разходи с предполагаем пробег , но ме мързи и няма смисъл. защото само с първото каско на закупения дори на старо хибрид е финансово НЕ изгодно спрямо закупената от мен корола
По тази логика направо си спести 2-те хиляди за королката, както и 500-те лв за газовата, плюс 80-те от данъка за 4 години и вложи всичките тези 2580 лв в автобусни билетчета! 2580 лв/ 60 билетчета месечно (и това при условие, че всеки ден пътуваш в две посоки) = 43 месеца или 3 години и половина.. и даже не сме почнали с ГО, гуми и горива, смяна на масла, ремъци, ролки, дискове и накладки, както и неизбежните ремонти на тази "свежа" королка.... :)

Много сте ми забавни като сравнявате сливи с круши! Защо не сравниш нов хибрид с нов дизел и тогава да пишеш колко икономически неизгодни са хибридите... Но както сам каза - гроздето е кисело! tooth.gif Като не можеш да си купиш нов хибрид, значи е по-добре нашенка от село. boxed.gif Айде, със здраве! punk.gif
Само искам да ми отговориш на въпроса . Защо си купуваш хибрид?
това с королата е добър пример и не ми обяснявай за градския транспорт. а относно хибрида и дизеловия автомобил който си цитирал, да кажем ,че разликата в консумацията на гориво е 2литра в полза на хибрида на 100 000 км по днешните цени е спестяване от около 3500лв няма да ти го разделям на години за да видиш какъв стотинкаджия си , да не говорим къде е удоволствието от шофиране , аз ще карам ли, или ще гледам таблото дали карам икономично. Относно сравняването на сливи с круши:
Купувам си Мерцедес S-class на 5-6 години за 30 000лв и ти си сметни колко пари ми остават за гориво докато стигнем цената на новозакупения хибрид , а там комфорт и лукс да искаш, от въздушно окачване до масаж и обдухване на седалките да не ми лепне ризата на гърба лятото. Тук вече сравняваме сливи ама с джанки. Основния въпрос е къде е преимуществото на хибрида и защо си го купуваш, и за мен единствения логичен отговор е по малкият разход на гориво, и пак стигаме до стотинкаджията , взимаш кола за 50-60 бона ама искаш да ти харчи 4л на 100 няма го удоволствието от шофиране , а щом го няма идваме пак до много ама много здравата корола която също като хибрида ще те закара от точка А до точка Б. и тя е икономически по изгодния автомобил. а относно сравняването на еднакви модели колегата в темата (Съдебно дело ) е написал : разликата ПОВЕЧЕ от 10 000лв ще ми стигне за 5 години .
професионален мапер

mirott
Мнения: 2141
Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
Местоположение: Вършец
Благодарил/а: 14 пъти
Получена  благодарност: 16 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от mirott » 16 Мар 2016 12:00

Е защо тогава да "не правиш тая глупост" ?
Защо казваш, че е глупост?
Икономически погледнато...разхода ти на хибрида е по-висок от моя в пари. Нали икономически изгодни ли са хибридите е темата?!
Като искате да си правите "гъдели" с хибридите, ок! Кефи те-караш такова. Ама както един известен и уважаван от мен член на форума писа преди време-не ме правете на малоумен! worthy.gif
Последно промяна от mirott на 16 Мар 2016 12:03, променено общо 1 път.

Аватар
BOz
Мнения: 4535
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 199 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от BOz » 16 Мар 2016 12:03

andrian999999 написа: да не говорим къде е удоволствието от шофиране , аз ще карам ли, или ще гледам таблото дали карам икономично
Ей за това я карам. За кеф, не да пестя, както много пъти съм казвал. А нищо друго не ми прави толкова голям кеф от това да стоиш всеки божи ден в задръстванията, а в колата ти да е пълна тишина. Точно за това карам хибрида, а не дизела.
Ама ти не може да го разбереш това нещо и виждаш само стотинките. Ако стотинките бяха движеща сила номер едно, то вече щеше да е и с газ, примерно.
mirott написа: разхода ти на хибрида е по-висок от моя в пари.
Пожелавам ти успех с това. И аз съм карал на газ и знам разходите на всеки един мой автомобил. Не само гориво, а всичко друго. Всяка една стотинка я имам записана чинно. Дори от преди 2 дни изгоряла круша за 1 лв е вписана и тя. Та да си говорим ей така във въздуха, хайде няма нужда.
И не, не започвай да ми даваш примери как ти ще стигнеш от София до Бургас със 7 литра газ, а аз с 4 литра бензин, заключвайки, че на газ е по-евтино. Аз гледам моя автомобил, в моите ръце, каран по моя маршрут, записвайки всеки един разход за абсолютно всичко. На тази база имам и съпоставка с точно 10 автомобила, които съм имал до сега. Два от тях на газ и един на заводски метан. Цифрите показват, че хибрида в абсолютна стойност ми се връзва най-евтино до този момент.
Съвсем теоретично ако сложа газ, то бих спестявал много малка сума пари с хибрида, като настроя да ми минава на газ на 40 градуса да речем. Особено зимата. Да, знам, вие палите и карате на газ от -10 градуса. И после аз съм бил стотинкаджията, защото съм карал хибрид.
Ей това не можах да го разбера. Газаджия да ме обвинява за стотинкаджийство, защото съм карал хибрид. Поне да му бях боднал газова да разбера до някъде. tooth.gif
Ако бях стотинкаджия то щях да карам Опел на газ. Ама от старите, които са най-икономични и се правят за без пари, ако се развалят въобще.

Както се казва хора всякакви, виждания още по-шарени. :thumbsup:
Последно промяна от BOz на 16 Мар 2016 12:20, променено общо 1 път.
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

mirott
Мнения: 2141
Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
Местоположение: Вършец
Благодарил/а: 14 пъти
Получена  благодарност: 16 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от mirott » 16 Мар 2016 12:11

BOz написа: Както и не е по-добре като сложа ГИ, то да забравя за тая кола, защото количката на детето не може да се събере в багажника, като изкарам резервната гума от мястото ѝ. tooth.gif
Ууу, да....много силен довод! Всички дето караме с газ сме забравили за колите си! Преди време беше писал, че като ти трябвало за товарене щял си баничарка, бус да си вземеш...сега пък резервната гума ще ти обърка плановете...последно?! Нали инсигния комби? Ама то е едно комби, та не казвай на никой...

Аватар
BOz
Мнения: 4535
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 199 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от BOz » 16 Мар 2016 12:23

mirott написа: али инсигния комби? Ама то е едно комби, та не казвай на никой...
Да. В хечбек количката се събира с тетрис функция. Ако извадя гумата, забравям да ползвам хечбек. Значи съм се прецакал с количката най-вероятно. Не съм мислил в тази насока между другото. Значи да карам газов автомобил би ми повлияло на избора на количка, която съм направил. Би трябвало да се съобразя с колата, не с това, което ми хареса. Ето ти още един минус на газта. tooth.gif
mirott написа: Нали инсигния комби? Ама то е едно комби, та не казвай на никой...
Ако караш хечбек на газ, то те каня на багажник дуел с Инсигнията, че сега и на там ще отидат нещата като гледам. punk.gif
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

mirott
Мнения: 2141
Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
Местоположение: Вършец
Благодарил/а: 14 пъти
Получена  благодарност: 16 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от mirott » 16 Мар 2016 13:16

Не, карам Акорд 7 2.0л 155к.с. комби на газ. Хечбек отдавна не карам, икономически ми е неизгодно... :whistle: !
"Дуелчета" когато са ми в класа... tooth.gif !

Аватар
Рошко
Мнения: 918
Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 3 пъти
Обратна връзка:

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от Рошко » 16 Мар 2016 14:55

andrian999999 написа: Само искам да ми отговориш на въпроса . Защо си купуваш хибрид?
това с королата е добър пример и не ми обяснявай за градския транспорт. а относно хибрида и дизеловия автомобил който си цитирал, да кажем ,че разликата в консумацията на гориво е 2литра в полза на хибрида на 100 000 км по днешните цени е спестяване от около 3500лв няма да ти го разделям на години за да видиш какъв стотинкаджия си , да не говорим къде е удоволствието от шофиране , аз ще карам ли, или ще гледам таблото дали карам икономично. Относно сравняването на сливи с круши:
Купувам си Мерцедес S-class на 5-6 години за 30 000лв и ти си сметни колко пари ми остават за гориво докато стигнем цената на новозакупения хибрид , а там комфорт и лукс да искаш, от въздушно окачване до масаж и обдухване на седалките да не ми лепне ризата на гърба лятото. Тук вече сравняваме сливи ама с джанки. Основния въпрос е къде е преимуществото на хибрида и защо си го купуваш, и за мен единствения логичен отговор е по малкият разход на гориво, и пак стигаме до стотинкаджията , взимаш кола за 50-60 бона ама искаш да ти харчи 4л на 100 няма го удоволствието от шофиране , а щом го няма идваме пак до много ама много здравата корола която също като хибрида ще те закара от точка А до точка Б. и тя е икономически по изгодния автомобил. а относно сравняването на еднакви модели колегата в темата (Съдебно дело ) е написал : разликата ПОВЕЧЕ от 10 000лв ще ми стигне за 5 години .
Казвал съм го и преди, ще го кажа отново! Предишния ми Аурис беше изплатен вече и си беше мой! Не дължах на никого нищо за него. Когато си купих новия Аурис, съм изсипал една торба пари, които ако ги сметна като гориво, трябва да мина 300К км с хибрида, за да изляза на нула, в сравнение с предишния ми Аурис. Ако бях стотинкаджия, никога нямаше да си купя нова кола, а щях да си купувам и аз "пълнолетни" бараки и да ги карам на газ и да говоря, че карам "кола"! tooth.gif Купил съм си хибрид, защото ми харесва! Защото, както каза и BOz, ме кефи тишината, кефи ме комфорта, кефи ме динамиката, кефи ме липсата на вибрации! Кефи ме да карам нов автомобил! Но това вие - истинските стотинкаджии НИКОГА няма да го разберете - дали защото сте стотинкаджии и предпочитате да карате барака за 2К на газ или просто защото не можете да си позволите нова кола и злобата ви изяжда отвътре не ме интересува... вие сами за себе си си отговорете на този въпрос!

Когато отговарям на въпроса "икономически изгоден автомобил ли е хибридът", аз сравнявам нов хибрид с нов дизел или бензин, от един и същи клас! Иначе ако просто искате да се возите евтино, купете си каруца - още по-евтино е!

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от LEXUS » 16 Мар 2016 19:43

BOz написа: Пежо 308 с 1.6хди има смесен разход от 3.5 на автомата и 3.2 на ръчката, а Приуса от 3.6. Това на многопрофилно каране, както сам казваш.
Не искам да става някакъв чат, но отчиташ ли изобщо в кой клас е Пежо 308 и в кой Приус.Приусът най-новият - среден разход 3,3/100км. Просто няма по-икономичен автомобил. Дай да не пишем ей така за спорта,а да представяме адекватни сравнения.Вчера прочетох дори в Ауто-Билд германците пишат,че според тях хибридите ще изместят дизелите до 2025 г. Само хвалят новия Приус. Приус има такъв блестящ имидж по цял свят,че е несериозно да омаловажаваме постиженията му. А иначе този дизел на Пежо , за който пишеш, наистина е с много добри показатели.
andrian999999 написа: Само искам да ми отговориш на въпроса . Защо си купуваш хибрид?
това с королата е добър пример и не ми обяснявай за градския транспорт. а относно хибрида и дизеловия автомобил който си цитирал, да кажем ,че разликата в консумацията на гориво е 2литра в полза на хибрида на 100 000 км по днешните цени е спестяване от около 3500лв няма да ти го разделям на години за да видиш какъв стотинкаджия си , да не говорим къде е удоволствието от шофиране , аз ще карам ли, или ще гледам таблото дали карам икономично. Относно сравняването на сливи с круши:
Купувам си Мерцедес S-class на 5-6 години за 30 000лв и ти си сметни колко пари ми остават за гориво докато стигнем цената на новозакупения хибрид , а там комфорт и лукс да искаш, от въздушно окачване до масаж и обдухване на седалките да не ми лепне ризата на гърба лятото. Тук вече сравняваме сливи ама с джанки. Основния въпрос е къде е преимуществото на хибрида и защо си го купуваш, и за мен единствения логичен отговор е по малкият разход на гориво, и пак стигаме до стотинкаджията , взимаш кола за 50-60 бона ама искаш да ти харчи 4л на 100 няма го удоволствието от шофиране
Обяснил ти е защо е избрал хибрида. Но това е все едно да обясниш на баба си/и тя да разбере/,че хаус музиката или джазът е музика, тя пак би предпочела фолклор и Веско Маринов, не че са лоши, но става въпрос за начин на мислене и светоусещане, изградени във времето и последващо трудно приемане на новото или непознатото. И когато тези различия са неразбираеми за единия или за другия, поне единият е добре да прояви толерантност към отсрещната гледна точка. Не е лошо.
Има вероятност И стотинкаджии да си купуват хибриди, както и друг тип автомобили, най-малкото е достатъчно да погледнем от колко години се продава поне в Европа с успех дизелова S class с ниска мощност за този клас, и се купува. Определено в дизелова S class не се е търсело динамика! Нито се е залагало на голям комфорт предвид по-грубия дизелов двигател,който не съответства нито с шумната си работа, нито с по-грубата си работа на най-висок клас автомобил. За динамика с по-тежка предна ос да не говорим.
Но много хора си купуват хибриди заради технологичната им усъвършенстваност,докосване до автомобилния hich tech. Все пак тези са технологиите на бъдещето,а вече и на настоящето. Както обясни колегата, той е от тази категория хора. А защо пък един човек,ценящ високите /автомобилни/ технологии,ценящ здравината,която се съчетава с тях в хибридите на Тойота или Лексус, да не бъде и практик и да се възползва от другите позитиви на хибридната техника на Тойота- примерно да сменя накладки на около 100 000км., да не се налага смяна на дискове,което е следствие от хибридния начин на работа на автомобила му.

А по същество за 5-6 годишната S class за 30 000лв. колко пари да ти останат, като само да й смениш маслото в скоростите,накладките,дисковете, без да споменаваме ремонта на скъпото въздушно окачване и всичките други ремонти по един Мерцедес,съобразно цените им според мен поне не само,че няма да ти останат пари да спестиш,ами ще трябва да даваш и още, ако искаш да караш хубава S class,а не такава, на която от 2 преки да личи,че собственикът няма стандарта за такъв тип автомобил.

Ако за теб удоволствието от шофиране е S class, за друг ти нищо не разбираш от каране и си пенсионерски тип шофъор, този друг признава Nissan GTR или Porsche 911, за трети удоволствие е да кара мощен Lexus hybrid,а за четвърти е неповторимо удоволствие от шофирането на Nissan Leaf на електричество. Тоест удоволствие от шофирането за всеки може да значи различни неща предвид своеобразието на приоритетите, опита, често самооценката и т.н.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
andrian999999
Мнения: 1515
Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от andrian999999 » 17 Мар 2016 12:56

1.6 VVT-i написа:
andrian999999 написа: Само искам да ми отговориш на въпроса . Защо си купуваш хибрид?
това с королата е добър пример и не ми обяснявай за градския транспорт. а относно хибрида и дизеловия автомобил който си цитирал, да кажем ,че разликата в консумацията на гориво е 2литра в полза на хибрида на 100 000 км по днешните цени е спестяване от около 3500лв няма да ти го разделям на години за да видиш какъв стотинкаджия си , да не говорим къде е удоволствието от шофиране , аз ще карам ли, или ще гледам таблото дали карам икономично. Относно сравняването на сливи с круши:
Купувам си Мерцедес S-class на 5-6 години за 30 000лв и ти си сметни колко пари ми остават за гориво докато стигнем цената на новозакупения хибрид , а там комфорт и лукс да искаш, от въздушно окачване до масаж и обдухване на седалките да не ми лепне ризата на гърба лятото. Тук вече сравняваме сливи ама с джанки. Основния въпрос е къде е преимуществото на хибрида и защо си го купуваш, и за мен единствения логичен отговор е по малкият разход на гориво, и пак стигаме до стотинкаджията , взимаш кола за 50-60 бона ама искаш да ти харчи 4л на 100 няма го удоволствието от шофиране , а щом го няма идваме пак до много ама много здравата корола която също като хибрида ще те закара от точка А до точка Б. и тя е икономически по изгодния автомобил. а относно сравняването на еднакви модели колегата в темата (Съдебно дело ) е написал : разликата ПОВЕЧЕ от 10 000лв ще ми стигне за 5 години .
Казвал съм го и преди, ще го кажа отново! Предишния ми Аурис беше изплатен вече и си беше мой! Не дължах на никого нищо за него. Когато си купих новия Аурис, съм изсипал една торба пари, които ако ги сметна като гориво, трябва да мина 300К км с хибрида, за да изляза на нула, в сравнение с предишния ми Аурис. Ако бях стотинкаджия, никога нямаше да си купя нова кола, а щях да си купувам и аз "пълнолетни" бараки и да ги карам на газ и да говоря, че карам "кола"! tooth.gif Купил съм си хибрид, защото ми харесва! Защото, както каза и BOz, ме кефи тишината, кефи ме комфорта, кефи ме динамиката, кефи ме липсата на вибрации! Кефи ме да карам нов автомобил! Но това вие - истинските стотинкаджии НИКОГА няма да го разберете - дали защото сте стотинкаджии и предпочитате да карате барака за 2К на газ или просто защото не можете да си позволите нова кола и злобата ви изяжда отвътре не ме интересува... вие сами за себе си си отговорете на този въпрос!

Когато отговарям на въпроса "икономически изгоден автомобил ли е хибридът", аз сравнявам нов хибрид с нов дизел или бензин, от един и същи клас! Иначе ако просто искате да се возите евтино, купете си каруца - още по-евтино е!
1. "ме кефи тишината, кефи ме комфорта, кефи ме динамиката, кефи ме липсата на вибрации! Кефи ме да карам нов автомобил!"от тези изброените само за едно е истина ( Кефи ме да карам нов автомобил!) всичко друго е меко казано лицемерие , като започнем от комфорта та стигнем до динамиката, ебати динамичния автомобил от 0-100км. за повече от 10 секунди.
2."не можете да си позволите нова кола и злобата ви изяжда отвътре не ме интересува..."
не пич смешно ми е :) всеки ден гледам (БЕЛИ РОБИ които не могат да напуснат работата както ги нарича един колега от форума ) купили си ай-фон на лизинг, кола и тн. които си са ффилинг прекрасно в компанията на още няколко роби снимаики се (примерно) в РАфи пиеики чаша вино със салата. а за вкъщи когато купуваме вино гледаме цена от5-7лв за бутилка 10лв само по някакъв повод
пък пъстармата килото и гони 60лв . затова отказваме алкохола. да ходим на ски с децата ООО ма ако трябва да заведа жената и децата това са 200лв за карти а екипи ООО забравяме ските отивам на кафе и сетагвам във фейсбук това ще ми струва 5 лв . Ма какви деца трябва да изплащам ХИБРИДА 60 месеца
по нататък ще направя максимум ЕДНО ами ако ме уволнят ......(то и с жени минали 30-те пълно чакащи принца на белия кон е пълно , те са изпуснали влака отдавна, но това е друга тема). Такива костенурки с айфони на лизинг на който активите им са по тях и се събират в 2 сака в колата е пълно.
Колега аз лично не бих се лишил с част от дохода си за 60 месеца , защото ти си се лишил. мога доста да изпиша ама няма смисъл. п.п. та примера ми с королата е много точен . а относно сравняването на еднакви автомобили колегата го е на писъл в темата "съдебно дело" разлика от над 10 000лв , но не те познавам , за теб 10 бона може и да не са пари.
професионален мапер

Аватар
andrian999999
Мнения: 1515
Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от andrian999999 » 17 Мар 2016 13:14

Колега ЛЕКСУС това което си написъл технологичната им усъвършенстваност,докосване до автомобилния hich tech. мога да го приема за автомобили "ТЕСЛА" ,но за аурис хибрид е смешно
меко казано. Все пак тези са технологиите на бъдещето бъдещето да кажем е на електромобилите , а не на хибридите . а и би ли ми обяснил КАКЪВ ИЗВЪНЗЕМЕН БЕНЗИНОВ АГРЕГАТ от бъдещето слагат в хибридните автомобили? може би в други модели тези бензинови агрегати не се слагат
те са само за извънземната хибридна технология.
п.п. относно темата: ако не карам много около 12 000 - 15 000км годишно за колко време ще избия тези над 10 000лв с хибридния Аурис в сравнение с бензиновия. моля отговори ми
професионален мапер

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от LEXUS » 17 Мар 2016 15:38

andrian999999 написа: Колега ЛЕКСУС това което си написъл технологичната им усъвършенстваност,докосване до автомобилния hich tech. мога да го приема за автомобили "ТЕСЛА" ,но за аурис хибрид е смешно
меко казано.
Тези категорични заключения често не са правилни. Един хибрид е доста сложна техника и е точно high tech., това не значи,че електрическата кола не е .Но главно заради по-мощните батерии в Тесла да кажеш,че само тя е хай тек, не е сериозно. Да не би Нисан Лийф да не е Хай-тек. Да не би Тойота Мирай с хибридната водородна технология да не е хай тек. Отстрани всичко изглежда много лесно. Това е характерна черта на човешката психика към опростяване на нещата, за да не бъдат толкова неразбираеми и непознати. В подробности и квалифицирано разглеждане на технологиите обаче излиза съвсем друго. Хибридната технология е много сложна и прецизна, изискваща високо-инженерен потенциал с много опит.
andrian999999 написа:Все пак тези са технологиите на бъдещето бъдещето да кажем е на електромобилите , а не на хибридите .
Тази категоричност изразява само собственото ти мнение.Аргументи не прочетох. Водородните автомобили какво не ти харесаха. Не мислиш ли,че японските инженери са доста по-наясно какво да разработват с поглед в бъдещето предвид доказано далновидната политика на Тойота. Доколкото съм чел, от Тойота заявиха отдавна и неотдавна защо не инвестират в дизелов хибрид- /скъп,необоснован и не толкова екологичен/ и в електрически автомобили - / на този етап незадоволителен пробег от батериите. Мислиш ли,че Тойота не могат да направят ел.автомобил с по-голям пробег като Тесла - сигурен съм,че могат, но ще непродаваемо скъп. Тоест технологиите са им ясни, но таргета им е различен. Както една Тесла е high tech, така и един Nissan Leaf есъщо high tech,но насочен към друга аудитория,продажби и съответно с по-ниски показатели,за да бъде продаваема стока за целите на Нисан. Не гледай опаковката - гледай принципа и таргет групата!
andrian999999 написа: а и би ли ми обяснил КАКЪВ ИЗВЪНЗЕМЕН БЕНЗИНОВ АГРЕГАТ от бъдещето слагат в хибридните автомобили? може би в други модели тези бензинови агрегати не се слагат те са само за извънземната хибридна технология.
Да, точно така. Бензиновият двигател в хибридите на Тойота работи по цикъл на Аткинсън и е най-ефективният бензинов двигател в света в серийно производство с коефициент на термична ефективност при най-новия Приус 40%.
andrian999999 написа:п.п. относно темата: ако не карам много около 12 000 - 15 000км годишно за колко време ще избия тези над 10 000лв с хибридния Аурис в сравнение с бензиновия. моля отговори ми
То значи,че хибридът не е подходящ за теб, както и дизелът. Но това значи ли,че други хора не трябва да си купуват оскъпени дизели спрямо бензиновите коли. Не значи. Така и с хибридите.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
BOz
Мнения: 4535
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 199 пъти

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от BOz » 17 Мар 2016 16:19

andrian999999 написа: п.п. относно темата: ако не карам много около 12 000 - 15 000км годишно за колко време ще избия тези над 10 000лв с хибридния Аурис в сравнение с бензиновия. моля отговори ми
Аз ще си позволя да ти отговоря на този въпрос.
Та конкретно:
BOz написа: При еднакво оборудване обикновения бензин ти струва 30890 лв, а хибрида 31440 лв.
Искаш ли да смятаме или сам може да стигнеш до отговора?
andrian999999 написа: бъдещето да кажем е на електромобилите , а не на хибридите .
Дали бъдещето е на електромобилите или на хибридите е трудно да се каже още. Най-вече за това, че петролните компании, съставляващи най-големия капитал в света, трудно биха пуснали кокала. Но ще видим.
Да те попитам - с какво един електромобил е по-хай от хибрида? Нима хибрида не е електромобил реално? Нима не може да се зарежда и да върви с ток 1:1 като електромобил? А като добавиш една сложна синхронизация с двигател на цялото електрическо задвижване искаш да кажеш, че ел. мобила остава по-сложен? worthy.gif
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Аватар
andrian999999
Мнения: 1515
Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от andrian999999 » 21 Мар 2016 01:13

LEXUS написа:
andrian999999 написа:п.п. относно темата: ако не карам много около 12 000 - 15 000км годишно за колко време ще избия тези над 10 000лв с хибридния Аурис в сравнение с бензиновия. моля отговори ми
То значи,че хибридът не е подходящ за теб, както и дизелът. Но това значи ли,че други хора не трябва да си купуват оскъпени дизели спрямо бензиновите коли. Не значи. Така и с хибридите.
добре с това мога да се съглася.
п.п. може би темата за мен не е с правилното заглавие. защото няма икономически изгоден нов автомобил. Само като излезе от автомобилния салон и си доста пари на загуба, за това имах предвид королата от 1999г на газ за 3000лв , караш 3 години и после на боклука . лично за мен това е икономически изгодна сделка въпреки ,че не съм карал такава а за тези коли съм чувал че са много здрави
професионален мапер

Аватар
andrian999999
Мнения: 1515
Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Мнение от andrian999999 » 21 Мар 2016 01:18

BOz написа:
Аз ще си позволя да ти отговоря на този въпрос.
Та конкретно:
BOz написа: При еднакво оборудване обикновения бензин ти струва 30890 лв, а хибрида 31440 лв.
Искаш ли да смятаме или сам може да стигнеш до отговора?
не съм влизал в тойота да им гледам ценовата листа , но колегата е написал разлика от 10 000лв
а сега ти ми казваш 500лв
професионален мапер

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 4 госта