Здравейте!
Обръщам се за информация към знаещите тук, с въпрос относно черупката на жена ми.
Имам Тойота Ярис Д4Д и съм предоволен вече 6г. от нея, но напоследък забелязвам сълзене на масло от маркуча влизащ в радиатора на интеркулера и доста солидно опушване на каращите зад мен когато подам повече газ. Имам усещането че не върви също така както преди...
Посъветваха ме да отида на преглед, защото това може би е индикация за бъдещ проблем с турбината, но не знам честно казано към кого да се обърна. Досега сам съм ремонтирал всичко което съм имал (Хонда сивик, Субару, Дайхацу) , но за пръв път ми попада кла с турбо!
Някакви съвети?
Благодаря предварително!!
Вероятен бъдещ проблем с турбото??!
cicomanco
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от jim_beam » 26 Окт 2011 21:41
така е,това омасляване означава,че през турбото преминава масло от картера и се засмуква,за да изгори в цилиндрите.някаква керамична втулка мисля се казваше,е сдала багажа.за последните модели само съм чувал,че са направени да изкарат около 100-150к.жалко наистина,моята прехвърли 100к и още се държи,ама да видим.
jim_beam
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 39 пъти
Мнение от мехаННика » 26 Окт 2011 23:57
Така е,през турбото винаги преминава масло от картера,през маслената помпа за да смазва вала.нормално е малка част от него да премине в студения охлюв и оттам в цилиндрите.А ти през тези 6год научи ли разликата в експлоатацията между коли с турбо и такива без?
мехаННика
- dany.killmister
- Мнения: 200
- Регистриран на: 14 Май 2009 15:43
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
Мнение от dany.killmister » 27 Окт 2011 10:42
Колега,поясни я
Mercedes S 560, 2018, Toyota Auris 1.4 D4D2009,Toyota Rav 4,2.0D4D 2004
dany.killmister
Мнение от cicomanco » 27 Окт 2011 12:07
Не ми се е налагало да правя нищо по колата за тези 6г. освен 2 биалетки, свещи, масло, филтри и накладки!
Това е първия път в който дава някаква индикация за проблем.
Когато я купих, единственото което направих е да сменя една изгоряла крушка и акумулатора. Забих едно "Делко" и оттогава почти не съм отварял капака.
Признавам - турбо не съм пипал.
Това е първия път в който дава някаква индикация за проблем.
Когато я купих, единственото което направих е да сменя една изгоряла крушка и акумулатора. Забих едно "Делко" и оттогава почти не съм отварял капака.
Признавам - турбо не съм пипал.
Ако не е снимано - не се е случвало!
cicomanco
Обратно към “Общи технически въпроси”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 2 госта