Здравейте!
Обръщам се за информация към знаещите тук, с въпрос относно черупката на жена ми.
Имам Тойота Ярис Д4Д и съм предоволен вече 6г. от нея, но напоследък забелязвам сълзене на масло от маркуча влизащ в радиатора на интеркулера и доста солидно опушване на каращите зад мен когато подам повече газ. Имам усещането че не върви също така както преди...
Посъветваха ме да отида на преглед, защото това може би е индикация за бъдещ проблем с турбината, но не знам честно казано към кого да се обърна. Досега сам съм ремонтирал всичко което съм имал (Хонда сивик, Субару, Дайхацу) , но за пръв път ми попада кла с турбо!
Някакви съвети?
Благодаря предварително!!
Вероятен бъдещ проблем с турбото??!
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
така е,това омасляване означава,че през турбото преминава масло от картера и се засмуква,за да изгори в цилиндрите.някаква керамична втулка мисля се казваше,е сдала багажа.за последните модели само съм чувал,че са направени да изкарат около 100-150к.жалко наистина,моята прехвърли 100к и още се държи,ама да видим.
- dany.killmister
- Мнения: 200
- Регистриран на: 14 Май 2009 15:43
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
Не ми се е налагало да правя нищо по колата за тези 6г. освен 2 биалетки, свещи, масло, филтри и накладки!
Това е първия път в който дава някаква индикация за проблем.
Когато я купих, единственото което направих е да сменя една изгоряла крушка и акумулатора. Забих едно "Делко" и оттогава почти не съм отварял капака.
Признавам - турбо не съм пипал.
Това е първия път в който дава някаква индикация за проблем.
Когато я купих, единственото което направих е да сменя една изгоряла крушка и акумулатора. Забих едно "Делко" и оттогава почти не съм отварял капака.
Признавам - турбо не съм пипал.
Ако не е снимано - не се е случвало!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта