Благодаря
Корола Д4Д 2.0 Проблем със съединителя
Корола Д4Д 2.0 Проблем със съединителя
Миналата седмица брат ми ми взе калата, че неговата беше малко за ремонт, и като я върна се оплака от съединителя. След консултация при техник се оказа, че съединетеля бил тръгнал и да съм мислил за сменяне до месец, два. Обаче частите за смяната излизат доста по- скъпо от смяна на сеъденител на друга кола и по този повод ме посъветваха да се разтърся за поръчка от чужбина - Англия. Но реших да питам дали има хора минали през същия проблем и как го решиха ?
Благодаря
Благодаря
Toyota RAV4 - 2008 - 2.0 VVTI 150 к.с., AT
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Опиши по подробно проблема с твоят съединител де..
Тресе ли, буксува ли, какво прави..
Ето една тема, която не е лошо да прочетеш...
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=12228
Тресе ли, буксува ли, какво прави..
Ето една тема, която не е лошо да прочетеш...
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=12228
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
-
Toyota forever
- Мнения: 211
- Регистриран на: 11 Окт 2009 18:37
- Местоположение: Варна
- Получена благодарност: 3 пъти
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Е точно признак, че е за смяна...kando написа:Пробрема за сега не е силно усезаем, но по детйлно, тресе малка при отлепяне на първа и в края на хода има едно леко прищракване придружено с леко задържане на съединителя, точно преди да стигне най- високата си точка.
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
а как да разбера дали се налага смяна и на маховика, което всъщност е скъпата част. или то не може да се смени съединителя без да смениш маховика. Защото честно казано за ремонт за около 1500-2000лв. трябва да се подготвя финасово и ако може да се мине по-тънко ще съм много щастлив 
Toyota RAV4 - 2008 - 2.0 VVTI 150 к.с., AT
-
Uncle Dido
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
-
Uncle Dido
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Направена е така, за да предпазва скоростната кутия от претоварване ...браткото написа:А тогава защо колата е направена с демпферен маховик?Някой знае ли последиците след смяната с солиден?
Колите с обикновени маховици, страдат от скоростни кутии ...
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
- zi_zi_top
- Мнения: 4235
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
Щом си със 110 к.с. риска е голям, ако беше както са другите Короли като твоята с 90 к.с. щеше да си със солиден маховик и с прУжини на феродовия диск. Притискателния диск винаги има диафрагмена пружина за да зацепва съединителя. Виж линка:
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200202 ... _3101.html
Виж по номера на шасито какъв ти е съединителя и се придържай към конструкторските решения на Тойота, винаги са по-добри от гаражните изпълнения на нашите майстори "тойотаджии"!!!
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200202 ... _3101.html
Виж по номера на шасито какъв ти е съединителя и се придържай към конструкторските решения на Тойота, винаги са по-добри от гаражните изпълнения на нашите майстори "тойотаджии"!!!
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта