-
kando
- Мнения: 77
- Регистриран на: 21 Окт 2009 15:01
Мнение
от kando » 21 Дек 2009 13:48
Миналата седмица брат ми ми взе калата, че неговата беше малко за ремонт, и като я върна се оплака от съединителя. След консултация при техник се оказа, че съединетеля бил тръгнал и да съм мислил за сменяне до месец, два. Обаче частите за смяната излизат доста по- скъпо от смяна на сеъденител на друга кола и по този повод ме посъветваха да се разтърся за поръчка от чужбина - Англия. Но реших да питам дали има хора минали през същия проблем и как го решиха ?
Благодаря

Toyota RAV4 - 2008 - 2.0 VVTI 150 к.с., AT
kando
-
martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Мнение
от martod » 21 Дек 2009 15:56
Опиши по подробно проблема с твоят съединител де..
Тресе ли, буксува ли, какво прави..
Ето една тема, която не е лошо да прочетеш...
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=12228
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
martod
-
Toyota forever
- Мнения: 211
- Регистриран на: 11 Окт 2009 18:37
- Местоположение: Варна
- Получена благодарност: 3 пъти
Мнение
от Toyota forever » 21 Дек 2009 18:39
Имаш късмет ако ти излезе маховик имам наличен и комплект съединтел.
МАСЛА ТОЙОТА НА СКЛАД: TOYOTA ATF T4, TOYOTA ATF WS, TOYOTA HIBRID 0/20, TOYOTA W75 LV за 6 степенни ръчни кутии.
Toyota forever
-
kando
- Мнения: 77
- Регистриран на: 21 Окт 2009 15:01
Мнение
от kando » 21 Дек 2009 21:43
Пробрема за сега не е силно усезаем, но по детйлно, тресе малка при отлепяне на първа и в края на хода има едно леко прищракване придружено с леко задържане на съединителя, точно преди да стигне най- високата си точка.
Toyota RAV4 - 2008 - 2.0 VVTI 150 к.с., AT
kando
-
martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Мнение
от martod » 21 Дек 2009 22:42
kando написа:Пробрема за сега не е силно усезаем, но по детйлно, тресе малка при отлепяне на първа и в края на хода има едно леко прищракване придружено с леко задържане на съединителя, точно преди да стигне най- високата си точка.
Е точно признак, че е за смяна...
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
martod
-
kando
- Мнения: 77
- Регистриран на: 21 Окт 2009 15:01
Мнение
от kando » 21 Дек 2009 23:08
а как да разбера дали се налага смяна и на маховика, което всъщност е скъпата част. или то не може да се смени съединителя без да смениш маховика. Защото честно казано за ремонт за около 1500-2000лв. трябва да се подготвя финасово и ако може да се мине по-тънко ще съм много щастлив

Toyota RAV4 - 2008 - 2.0 VVTI 150 к.с., AT
kando
-
Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
-
Обратна връзка:
Мнение
от Me4oKyX » 22 Дек 2009 01:59
маховик и съединител комплект с ВСИЧКО са към 800лв с доставката, така че тия цени от по 2000лв са ЛУДИ

Me4oKyX
-
Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Мнение
от Kiki » 22 Дек 2009 11:09
Me4oKyX написа:маховик и съединител комплект с ВСИЧКО са към 800лв с доставката, така че тия цени от по 2000лв са ЛУДИ

Мечо, ама демферен маховик ли и каква марка за тези пари?
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Kiki
-
Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
-
Обратна връзка:
Мнение
от Me4oKyX » 22 Дек 2009 12:32
Че кой луд би сложил повторно демпферен маховик ?!?! Марка - не помня, но са много добре, а и дават 1-2 години гаранция.... А и другото нещо - аз знам какво да гледам в ибей, че да не взема буклук

Me4oKyX
-
Uncle Dido
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Uncle Dido » 22 Дек 2009 19:22
Me4oKyX написа:Че кой луд би сложил повторно демпферен маховик ?!?!

Uncle Dido
-
браткото
- Мнения: 75
- Регистриран на: 12 Яну 2009 13:45
Мнение
от браткото » 22 Дек 2009 19:38
А тогава защо колата е направена с демпферен маховик?Някой знае ли последиците след смяната с солиден? Ме4о сигурен ли си в това което говориш?Имам едно версо но незнам дали бих рискувал?Някой техник да се изкаже моля
браткото
-
Uncle Dido
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от Uncle Dido » 22 Дек 2009 19:52
Демпферния маховик уж по-добре обира вибрациите при потегляне.
Уж. Ама пък на феродовия диск нямаш демпферни пружини.
Слагай комплект от Корола 2 ТД и да не ти пука.
Uncle Dido
-
martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Мнение
от martod » 23 Дек 2009 08:29
браткото написа:А тогава защо колата е направена с демпферен маховик?Някой знае ли последиците след смяната с солиден?
Направена е така, за да предпазва скоростната кутия от претоварване ...
Колите с обикновени маховици, страдат от скоростни кутии ...
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
martod
-
kando
- Мнения: 77
- Регистриран на: 21 Окт 2009 15:01
Мнение
от kando » 24 Дек 2009 00:01
А като сложиш солиден маховик, слагаш притисквателен диск с пружини, така ли ? И какъв е риска да нанесеш щети на скоростната кутия?
Последно промяна от
kando на 25 Дек 2009 00:06, променено общо 1 път.
Toyota RAV4 - 2008 - 2.0 VVTI 150 к.с., AT
kando
-
zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Мнение
от zi_zi_top » 24 Дек 2009 03:13
Щом си със 110 к.с. риска е голям, ако беше както са другите Короли като твоята с 90 к.с. щеше да си със солиден маховик и с прУжини на
феродовия диск. Притискателния диск винаги има диафрагмена пружина за да зацепва съединителя. Виж линка:
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200202 ... _3101.html
Виж по номера на шасито какъв ти е съединителя и се придържай към конструкторските решения на Тойота, винаги са по-добри от гаражните изпълнения на нашите майстори "тойотаджии"!!!

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
zi_zi_top
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Amazon [Bot], Bing [Bot] и 5 госта