Корола Д4Д 2.0 Проблем със съединителя

Аватар
kando
Мнения: 77
Регистриран на: 21 Окт 2009 15:01

Корола Д4Д 2.0 Проблем със съединителя

Мнение от kando » 21 Дек 2009 13:48

Миналата седмица брат ми ми взе калата, че неговата беше малко за ремонт, и като я върна се оплака от съединителя. След консултация при техник се оказа, че съединетеля бил тръгнал и да съм мислил за сменяне до месец, два. Обаче частите за смяната излизат доста по- скъпо от смяна на сеъденител на друга кола и по този повод ме посъветваха да се разтърся за поръчка от чужбина - Англия. Но реших да питам дали има хора минали през същия проблем и как го решиха ?
Благодаря smile.gif
Toyota RAV4 - 2008 - 2.0 VVTI 150 к.с., AT

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 21 Дек 2009 15:56

Опиши по подробно проблема с твоят съединител де..
Тресе ли, буксува ли, какво прави..
Ето една тема, която не е лошо да прочетеш...
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=12228
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Toyota forever
Мнения: 211
Регистриран на: 11 Окт 2009 18:37
Местоположение: Варна
Получена  благодарност: 3 пъти

Мнение от Toyota forever » 21 Дек 2009 18:39

Имаш късмет ако ти излезе маховик имам наличен и комплект съединтел.
МАСЛА ТОЙОТА НА СКЛАД: TOYOTA ATF T4, TOYOTA ATF WS, TOYOTA HIBRID 0/20, TOYOTA W75 LV за 6 степенни ръчни кутии.

Аватар
kando
Мнения: 77
Регистриран на: 21 Окт 2009 15:01

Мнение от kando » 21 Дек 2009 21:43

Пробрема за сега не е силно усезаем, но по детйлно, тресе малка при отлепяне на първа и в края на хода има едно леко прищракване придружено с леко задържане на съединителя, точно преди да стигне най- високата си точка.
Toyota RAV4 - 2008 - 2.0 VVTI 150 к.с., AT

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 21 Дек 2009 22:42

kando написа:Пробрема за сега не е силно усезаем, но по детйлно, тресе малка при отлепяне на първа и в края на хода има едно леко прищракване придружено с леко задържане на съединителя, точно преди да стигне най- високата си точка.
Е точно признак, че е за смяна...
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
kando
Мнения: 77
Регистриран на: 21 Окт 2009 15:01

Мнение от kando » 21 Дек 2009 23:08

а как да разбера дали се налага смяна и на маховика, което всъщност е скъпата част. или то не може да се смени съединителя без да смениш маховика. Защото честно казано за ремонт за около 1500-2000лв. трябва да се подготвя финасово и ако може да се мине по-тънко ще съм много щастлив smile.gif
Toyota RAV4 - 2008 - 2.0 VVTI 150 к.с., AT

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 22 Дек 2009 01:59

маховик и съединител комплект с ВСИЧКО са към 800лв с доставката, така че тия цени от по 2000лв са ЛУДИ wink.gif

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 22 Дек 2009 11:09

Me4oKyX написа:маховик и съединител комплект с ВСИЧКО са към 800лв с доставката, така че тия цени от по 2000лв са ЛУДИ wink.gif
Мечо, ама демферен маховик ли и каква марка за тези пари?
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 22 Дек 2009 12:32

Че кой луд би сложил повторно демпферен маховик ?!?! Марка - не помня, но са много добре, а и дават 1-2 години гаранция.... А и другото нещо - аз знам какво да гледам в ибей, че да не взема буклук rolleyes.gif

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 22 Дек 2009 19:22

Me4oKyX написа:Че кой луд би сложил повторно демпферен маховик ?!?!
tooth.gif

браткото
Мнения: 75
Регистриран на: 12 Яну 2009 13:45

Мнение от браткото » 22 Дек 2009 19:38

А тогава защо колата е направена с демпферен маховик?Някой знае ли последиците след смяната с солиден? Ме4о сигурен ли си в това което говориш?Имам едно версо но незнам дали бих рискувал?Някой техник да се изкаже моля

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 22 Дек 2009 19:52

Демпферния маховик уж по-добре обира вибрациите при потегляне.

Уж. Ама пък на феродовия диск нямаш демпферни пружини.

Слагай комплект от Корола 2 ТД и да не ти пука.

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 23 Дек 2009 08:29

браткото написа:А тогава защо колата е направена с демпферен маховик?Някой знае ли последиците след смяната с солиден?
Направена е така, за да предпазва скоростната кутия от претоварване ...
Колите с обикновени маховици, страдат от скоростни кутии ...
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
kando
Мнения: 77
Регистриран на: 21 Окт 2009 15:01

Мнение от kando » 24 Дек 2009 00:01

А като сложиш солиден маховик, слагаш притисквателен диск с пружини, така ли ? И какъв е риска да нанесеш щети на скоростната кутия?
Последно промяна от kando на 25 Дек 2009 00:06, променено общо 1 път.
Toyota RAV4 - 2008 - 2.0 VVTI 150 к.с., AT

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 24 Дек 2009 03:13

Щом си със 110 к.с. риска е голям, ако беше както са другите Короли като твоята с 90 к.с. щеше да си със солиден маховик и с прУжини на феродовия диск. Притискателния диск винаги има диафрагмена пружина за да зацепва съединителя. Виж линка:
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_200202 ... _3101.html
Виж по номера на шасито какъв ти е съединителя и се придържай към конструкторските решения на Тойота, винаги са по-добри от гаражните изпълнения на нашите майстори "тойотаджии"!!! :thumbsup:
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта