Не ми работи 1-ви цилиндър на двигателя!

monimano
Мнения: 5
Регистриран на: 09 Мар 2009 17:39

Не ми работи 1-ви цилиндър на двигателя!

Мнение от monimano » 10 Мар 2009 09:01

Здравейте на всички! карам тойота Карина 3, от скоро нямам компресии в 1-ви цилиндър, може ли някой да ми каже колко би струвал ремонта и какви биха били повредите?

Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Мнение от Petar » 10 Мар 2009 09:24

Kolata benzinka lie?Ako e proveri dali raboti svehta na 1-vi cilindyr

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Re: Не ми работи 1-ви цилиндър на двигателя!

Мнение от martod » 10 Мар 2009 09:53

monimano написа:Здравейте на всички! карам тойота Карина 3, от скоро нямам компресии в 1-ви цилиндър, може ли някой да ми каже колко би струвал ремонта и какви биха били повредите?
Повредата най вероятно е издухан клапан.......
А може и бутало с дупка да се окаже.... sad.gif ....Но мисля че едни 200 лв. ще те оправят.... smile.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
coolone
Мнения: 140
Регистриран на: 18 Яну 2009 22:44
Местоположение: Бургас

Мнение от coolone » 10 Мар 2009 13:08

Petar написа:Kolata benzinka lie?Ako e proveri dali raboti svehta na 1-vi cilindyr
хаха това не е лоша идея, но ако може да обясниш какво общо има свеща с компресията :whistle:
ами ако е дизел и няма свещи?! laugh.gif
Пачо Кардана - Президент !!!

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

...

Мнение от rudolf » 10 Мар 2009 14:38

не разбирам много,но без компресия,дори и с предполагаема повреда,,преди да се свали главата,,,може само да се гадае.

цената зависи много и от дали ще съвмесните планове за колата са ти трайни или временни..

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 10 Мар 2009 15:30

coolone написа:
Petar написа:Kolata benzinka lie?Ako e proveri dali raboti svehta na 1-vi cilindyr
хаха това не е лоша идея, но ако може да обясниш какво общо има свеща с компресията :whistle:
ами ако е дизел и няма свещи?! laugh.gif
Кой те излъга, че дизела няма свещи?
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Re: ...

Мнение от martod » 10 Мар 2009 15:42

rudolf написа:не разбирам много,но без компресия,дори и с предполагаема повреда,,преди да се свали главата,,,може само да се гадае.
Абе то има начин да се локализира проблема без сваляне на главата tongue.gif но не може да се отстрани.......
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

nikeza
Мнения: 36
Регистриран на: 04 Яну 2009 20:27

Мнение от nikeza » 10 Мар 2009 16:02

Приятел, аз съм минавал по подобен път със сваляне на главата на двигателя с друга марка кола, ВНИМАВАЙ че ремонта в крайна сметка може и доста скъпо да ти излезе, като се почне от това - след като се свали глават следва пилене, стъргане ....изравняване - смяна гарнитури, пък майстора ще ти каже, че трябва да се направи и това, и унова и...т.н. и.... може и 1000 лв. да не ти стигнат....
AVENSIS SEDAN 2.2 D-4D

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 10 Мар 2009 16:03

nikeza написа:Приятел, аз съм минавал по подобен път със сваляне на главата на двигателя с друга марка кола, ВНИМАВАЙ че ремонта в крайна сметка може и доста скъпо да ти излезе, като се почне от това - след като се свали глават следва пилене, стъргане ....изравняване - смяна гарнитури, пък майстора ще ти каже, че трябва да се направи и това, и унова и...т.н. и.... може и 1000 лв. да не ти стигнат....
Дай по тая логика, кат се напълнят пепелниците, да сменяме колите, щото после видите ли лошо :censored: :censored: :censored:
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

nikeza
Мнения: 36
Регистриран на: 04 Яну 2009 20:27

Мнение от nikeza » 10 Мар 2009 16:11

Идеята ми беше да си намери правилният майстор, а не да отива директно на най-евтиния ремонт.
AVENSIS SEDAN 2.2 D-4D

Аватар
coolone
Мнения: 140
Регистриран на: 18 Яну 2009 22:44
Местоположение: Бургас

Мнение от coolone » 10 Мар 2009 18:18

Колеги, човека още в началото е казал, че ''от скоро няма КОМПРЕСИЙ на 1-ви цилиндър''. компресий разбирай повече от една компресия wink.gif така че това предполага по-простичък отговор, няма смисъл да задълбаваме, то и няма на къде. Диагнозата май е класическа: клапани и/или сегменти :whistle:
Пачо Кардана - Президент !!!

Аватар
kristian
Мнения: 931
Регистриран на: 27 Авг 2006 17:09
Местоположение: Варна

Мнение от kristian » 10 Мар 2009 22:06

Добре де,има сто места откъдето да се прочетат разни методи за приблизително диагностициране на проблема.Ама така или иначе ще се стигне до отваряне на главата и даже и сам с две ръце да го прави пак трудно ще се спре на 200лв.
И как и кой му каза че 1-ви цилиндър е със слаба компресия-че май това е доста относително измерване и има възможности за грешки колкото си щеш.
Свали му свеща и "капни " малко масло в цилиндъра и пак мери.Ако се е вдигнала компресията има шанс да са сегменти.
Измери вакуума (незнам дали за дизел е показателно) и ако е слаб и/или има големи пулсации -може да е всмукателен клапан
Ето и малко
ТЕМИза размисъл :thumbsup:
http://www.vbox7.com/play:124bedab
TOYOTA PICNIC 3S-FE
"TOYOTA" 807

monimano
Мнения: 5
Регистриран на: 09 Мар 2009 17:39

Мнение от monimano » 11 Мар 2009 12:51

КОЛАТА МИ Е БЕНЗИН, НО ИМА И ГАЗОВА ОРЕДБА, КАТО Я КУПИХ И ПРАВИХ РЕМОНТ НА ДВИГАТЕЛА И СМЕНИХ ДОСТА НЕЩА, СЕГМЕНТИ ГУМИЧКИ, НЯКАКВИ ЛАГЕРИ И ДРУГИ НЕЩА, СВЕЩИТЕ СА НОВИ! НЯМА НИКАКВА КОМПРЕСИЯ, А НА ОСТАНАЛИТЕ ЦИЛИНДРИ КОМПРЕСИЯТА Е ИДЕАЛНА
ПРОВЕРИХ ЗА ЦЕНИТЕ В ТОЙОТА
БУТАЛО= 180 ЛВ
КЛАПАНИ = 110 ЛВ ЕДНИТЕ ДРУГИТЕ 50 ЛВ
СЕГМЕНТИ = 350 ЛВ КОМПЛЕКТА
ГУМИЧКИ = 13 ЛВ БР.
И ЗА ДА МИ СВАЛЯТ ГЛАВАТА ЗА ДА ВИДЯТ С ТОЧНОСТ КАКВО Е ОЩЕ 250 ЛВ. НАЙ ЛОШОТО Е ЧЕ ЗА ЧАСТИ ТРЯБВА ДА ЧАКАМ НАИ МАЛКО 10 ДЕНА ЗАСЛУЙАВА ЛИ СИ ДА Я ПРАВЯ В МОМЕНТА КОЛАТА ВЪРВИ ЩО ГОДЕ ДОБРЕ? :help:

monimano
Мнения: 5
Регистриран на: 09 Мар 2009 17:39

Мнение от monimano » 11 Мар 2009 13:03

ЗАБРАВИХ ДА КАЖА, ЧЕ КОЛАТА МИ Е ОТ 5 ГОД. И ПОЗНАВАМ ВСИЧКИТЕ И ПРОБЛЕМИ, А ТЕ СА ЕДИНСТВЕНО 4Е НЯМА КЛИМАТИК И НЯМА НИКАКВА КОМРЕСИЯ В 1 ЦИЛИНДЪР НЕ МИ СЕ ЩЕ ДА Я СМЕНЯМ, А И НЯМАМ ПАРИ ЗА ДРУГА! ОТ ПРЕДНИЯ РЕМОНТ ДО СЕГА СЪМ МИНАЛ 120 Х. КМ. И СЪМ ДОВОЛЕН!
ДРУГИЯ МИ ВЪПРОС Е ДАЛИ ИМА НЯКАКЪВ ВАРИАНТ ЗА ХУБАВИ ЧАСТИ НО ДА НЕ СА ОТ ТОЙОТА, ЧЕ ТАМ МН. СЕ ЧАКА?

Аватар
nikolov22
Мнения: 704
Регистриран на: 16 Дек 2008 00:34
Местоположение: Варна-Русе

Мнение от nikolov22 » 11 Мар 2009 19:58

виж ся в момента гадаем трябва да се отвори главата и тогав да се поръчват части почваме от гарнитура от там ако е тя 120лв проверка на глава +100лв шлаиф + нови шпилки евентуално 60лв това наи ефтиния вариант а и + гарнитура 100лв

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Jorjooo и 5 госта