Не ми работи 1-ви цилиндър на двигателя!
monimano
Petar
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Re: Не ми работи 1-ви цилиндър на двигателя!
Мнение от martod » 10 Мар 2009 09:53
Повредата най вероятно е издухан клапан.......monimano написа:Здравейте на всички! карам тойота Карина 3, от скоро нямам компресии в 1-ви цилиндър, може ли някой да ми каже колко би струвал ремонта и какви биха били повредите?
А може и бутало с дупка да се окаже....


martod
coolone
rudolf
Мнение от diver » 10 Мар 2009 15:30
Кой те излъга, че дизела няма свещи?coolone написа:хаха това не е лоша идея, но ако може да обясниш какво общо има свеща с компресиятаPetar написа:Kolata benzinka lie?Ako e proveri dali raboti svehta na 1-vi cilindyr![]()
ами ако е дизел и няма свещи?! laugh.gif

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Re: ...
Мнение от martod » 10 Мар 2009 15:42
Абе то има начин да се локализира проблема без сваляне на главатаrudolf написа:не разбирам много,но без компресия,дори и с предполагаема повреда,,преди да се свали главата,,,може само да се гадае.

martod
Мнение от nikeza » 10 Мар 2009 16:02
nikeza
Мнение от diver » 10 Мар 2009 16:03
Дай по тая логика, кат се напълнят пепелниците, да сменяме колите, щото после видите ли лошоnikeza написа:Приятел, аз съм минавал по подобен път със сваляне на главата на двигателя с друга марка кола, ВНИМАВАЙ че ремонта в крайна сметка може и доста скъпо да ти излезе, като се почне от това - след като се свали глават следва пилене, стъргане ....изравняване - смяна гарнитури, пък майстора ще ти каже, че трябва да се направи и това, и унова и...т.н. и.... може и 1000 лв. да не ти стигнат....




maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
nikeza
Мнение от coolone » 10 Мар 2009 18:18


coolone
Мнение от kristian » 10 Мар 2009 22:06
И как и кой му каза че 1-ви цилиндър е със слаба компресия-че май това е доста относително измерване и има възможности за грешки колкото си щеш.
Свали му свеща и "капни " малко масло в цилиндъра и пак мери.Ако се е вдигнала компресията има шанс да са сегменти.
Измери вакуума (незнам дали за дизел е показателно) и ако е слаб и/или има големи пулсации -може да е всмукателен клапан
Ето и малко
ТЕМИза размисъл

kristian
Мнение от monimano » 11 Мар 2009 12:51
ПРОВЕРИХ ЗА ЦЕНИТЕ В ТОЙОТА
БУТАЛО= 180 ЛВ
КЛАПАНИ = 110 ЛВ ЕДНИТЕ ДРУГИТЕ 50 ЛВ
СЕГМЕНТИ = 350 ЛВ КОМПЛЕКТА
ГУМИЧКИ = 13 ЛВ БР.
И ЗА ДА МИ СВАЛЯТ ГЛАВАТА ЗА ДА ВИДЯТ С ТОЧНОСТ КАКВО Е ОЩЕ 250 ЛВ. НАЙ ЛОШОТО Е ЧЕ ЗА ЧАСТИ ТРЯБВА ДА ЧАКАМ НАИ МАЛКО 10 ДЕНА ЗАСЛУЙАВА ЛИ СИ ДА Я ПРАВЯ В МОМЕНТА КОЛАТА ВЪРВИ ЩО ГОДЕ ДОБРЕ?

monimano
Мнение от monimano » 11 Мар 2009 13:03
ДРУГИЯ МИ ВЪПРОС Е ДАЛИ ИМА НЯКАКЪВ ВАРИАНТ ЗА ХУБАВИ ЧАСТИ НО ДА НЕ СА ОТ ТОЙОТА, ЧЕ ТАМ МН. СЕ ЧАКА?
monimano
nikolov22
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта