Не ми работи 1-ви цилиндър на двигателя!
Не ми работи 1-ви цилиндър на двигателя!
Здравейте на всички! карам тойота Карина 3, от скоро нямам компресии в 1-ви цилиндър, може ли някой да ми каже колко би струвал ремонта и какви биха били повредите?
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Re: Не ми работи 1-ви цилиндър на двигателя!
Повредата най вероятно е издухан клапан.......monimano написа:Здравейте на всички! карам тойота Карина 3, от скоро нямам компресии в 1-ви цилиндър, може ли някой да ми каже колко би струвал ремонта и какви биха били повредите?
А може и бутало с дупка да се окаже....


СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Кой те излъга, че дизела няма свещи?coolone написа:хаха това не е лоша идея, но ако може да обясниш какво общо има свеща с компресиятаPetar написа:Kolata benzinka lie?Ako e proveri dali raboti svehta na 1-vi cilindyr![]()
ами ако е дизел и няма свещи?! laugh.gif

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Приятел, аз съм минавал по подобен път със сваляне на главата на двигателя с друга марка кола, ВНИМАВАЙ че ремонта в крайна сметка може и доста скъпо да ти излезе, като се почне от това - след като се свали глават следва пилене, стъргане ....изравняване - смяна гарнитури, пък майстора ще ти каже, че трябва да се направи и това, и унова и...т.н. и.... може и 1000 лв. да не ти стигнат....
AVENSIS SEDAN 2.2 D-4D
Дай по тая логика, кат се напълнят пепелниците, да сменяме колите, щото после видите ли лошоnikeza написа:Приятел, аз съм минавал по подобен път със сваляне на главата на двигателя с друга марка кола, ВНИМАВАЙ че ремонта в крайна сметка може и доста скъпо да ти излезе, като се почне от това - след като се свали глават следва пилене, стъргане ....изравняване - смяна гарнитури, пък майстора ще ти каже, че трябва да се направи и това, и унова и...т.н. и.... може и 1000 лв. да не ти стигнат....




maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Колеги, човека още в началото е казал, че ''от скоро няма КОМПРЕСИЙ на 1-ви цилиндър''. компресий разбирай повече от една компресия
така че това предполага по-простичък отговор, няма смисъл да задълбаваме, то и няма на къде. Диагнозата май е класическа: клапани и/или сегменти 


Пачо Кардана - Президент !!!
Добре де,има сто места откъдето да се прочетат разни методи за приблизително диагностициране на проблема.Ама така или иначе ще се стигне до отваряне на главата и даже и сам с две ръце да го прави пак трудно ще се спре на 200лв.
И как и кой му каза че 1-ви цилиндър е със слаба компресия-че май това е доста относително измерване и има възможности за грешки колкото си щеш.
Свали му свеща и "капни " малко масло в цилиндъра и пак мери.Ако се е вдигнала компресията има шанс да са сегменти.
Измери вакуума (незнам дали за дизел е показателно) и ако е слаб и/или има големи пулсации -може да е всмукателен клапан
Ето и малко
ТЕМИза размисъл
И как и кой му каза че 1-ви цилиндър е със слаба компресия-че май това е доста относително измерване и има възможности за грешки колкото си щеш.
Свали му свеща и "капни " малко масло в цилиндъра и пак мери.Ако се е вдигнала компресията има шанс да са сегменти.
Измери вакуума (незнам дали за дизел е показателно) и ако е слаб и/или има големи пулсации -може да е всмукателен клапан
Ето и малко
ТЕМИза размисъл

КОЛАТА МИ Е БЕНЗИН, НО ИМА И ГАЗОВА ОРЕДБА, КАТО Я КУПИХ И ПРАВИХ РЕМОНТ НА ДВИГАТЕЛА И СМЕНИХ ДОСТА НЕЩА, СЕГМЕНТИ ГУМИЧКИ, НЯКАКВИ ЛАГЕРИ И ДРУГИ НЕЩА, СВЕЩИТЕ СА НОВИ! НЯМА НИКАКВА КОМПРЕСИЯ, А НА ОСТАНАЛИТЕ ЦИЛИНДРИ КОМПРЕСИЯТА Е ИДЕАЛНА
ПРОВЕРИХ ЗА ЦЕНИТЕ В ТОЙОТА
БУТАЛО= 180 ЛВ
КЛАПАНИ = 110 ЛВ ЕДНИТЕ ДРУГИТЕ 50 ЛВ
СЕГМЕНТИ = 350 ЛВ КОМПЛЕКТА
ГУМИЧКИ = 13 ЛВ БР.
И ЗА ДА МИ СВАЛЯТ ГЛАВАТА ЗА ДА ВИДЯТ С ТОЧНОСТ КАКВО Е ОЩЕ 250 ЛВ. НАЙ ЛОШОТО Е ЧЕ ЗА ЧАСТИ ТРЯБВА ДА ЧАКАМ НАИ МАЛКО 10 ДЕНА ЗАСЛУЙАВА ЛИ СИ ДА Я ПРАВЯ В МОМЕНТА КОЛАТА ВЪРВИ ЩО ГОДЕ ДОБРЕ?
ПРОВЕРИХ ЗА ЦЕНИТЕ В ТОЙОТА
БУТАЛО= 180 ЛВ
КЛАПАНИ = 110 ЛВ ЕДНИТЕ ДРУГИТЕ 50 ЛВ
СЕГМЕНТИ = 350 ЛВ КОМПЛЕКТА
ГУМИЧКИ = 13 ЛВ БР.
И ЗА ДА МИ СВАЛЯТ ГЛАВАТА ЗА ДА ВИДЯТ С ТОЧНОСТ КАКВО Е ОЩЕ 250 ЛВ. НАЙ ЛОШОТО Е ЧЕ ЗА ЧАСТИ ТРЯБВА ДА ЧАКАМ НАИ МАЛКО 10 ДЕНА ЗАСЛУЙАВА ЛИ СИ ДА Я ПРАВЯ В МОМЕНТА КОЛАТА ВЪРВИ ЩО ГОДЕ ДОБРЕ?

ЗАБРАВИХ ДА КАЖА, ЧЕ КОЛАТА МИ Е ОТ 5 ГОД. И ПОЗНАВАМ ВСИЧКИТЕ И ПРОБЛЕМИ, А ТЕ СА ЕДИНСТВЕНО 4Е НЯМА КЛИМАТИК И НЯМА НИКАКВА КОМРЕСИЯ В 1 ЦИЛИНДЪР НЕ МИ СЕ ЩЕ ДА Я СМЕНЯМ, А И НЯМАМ ПАРИ ЗА ДРУГА! ОТ ПРЕДНИЯ РЕМОНТ ДО СЕГА СЪМ МИНАЛ 120 Х. КМ. И СЪМ ДОВОЛЕН!
ДРУГИЯ МИ ВЪПРОС Е ДАЛИ ИМА НЯКАКЪВ ВАРИАНТ ЗА ХУБАВИ ЧАСТИ НО ДА НЕ СА ОТ ТОЙОТА, ЧЕ ТАМ МН. СЕ ЧАКА?
ДРУГИЯ МИ ВЪПРОС Е ДАЛИ ИМА НЯКАКЪВ ВАРИАНТ ЗА ХУБАВИ ЧАСТИ НО ДА НЕ СА ОТ ТОЙОТА, ЧЕ ТАМ МН. СЕ ЧАКА?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Jorjooo, Majestic-12 [Bot] и 9 госта