проблем с Land Cruiser 3.0 D4D 2006

Публикувай отговор
Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 26 Фев 2009 01:18

Естествено,че най-вероятно е прехвърлил зъб или по-лошо-да се е скъсал. Къде са го сменяли и с какъв? Това е недопустимо mad.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 26 Фев 2009 03:52

Не се опитвайте повече да я палите преди да я закараш в читав сервиз ! А къде ще намериш читав сервиз просто не знам !

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 26 Фев 2009 07:16

Хм, тоя крузер не беше ли с верига а не с ремък?
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Re: проблем с Land Cruiser 3.0 D4D 2006

Мнение от martod » 26 Фев 2009 10:46

kronos написа: Ремъка е сменян на 104к а сега колата е на 119к км.
Какво може да е станало и колко излиза ремонт на такъв двигател?
А знаеш ли какъв ремък са ти сложили ?....
Зависи при каква скорост си го скъсал.......Ако е била по голяма, и щетите ще са повече.......Може само да си изкривил някой клапан, а може и всичките......Даже понякога се чупят клапани и става още по сериозно, но това може да се каже само след като се отвори мотора.....
Тя като е 2006-та не е ли в гаранция, или и е изтекла заради 100-те хиляди ?......
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6179
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 335 пъти
Получена  благодарност: 366 пъти

Мнение от slowtraveler » 26 Фев 2009 18:16

Колега, няма смисъл да се гадае....
Само разглобяване и гледане му е майката....
От там се определя и цената.
Обтегача оригинален ни беше и смени ли го като сменяше ремъка?
Защото често се икономисва от ролки/обтегачи (защото изглеждат добре и лъскавички, пък и се въртят лесно/без усилие), а после белята става голяма (и аз навремето минах по тази статия...)... :whistle:
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6179
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 335 пъти
Получена  благодарност: 366 пъти

Мнение от slowtraveler » 26 Фев 2009 18:32

Толкова скоро след ремонт/сервизна интервенция ми се струва, че причината може да е била нещо незатегнато...
Но дефектацията ще покаже какво е било...
В случая поне до свалянето на главата и пълен оглед не виждам какво може да се помогне - колата си иска разглобяване... :thumbsup:
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6179
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 335 пъти
Получена  благодарност: 366 пъти

Мнение от slowtraveler » 26 Фев 2009 19:27

Колега, все пак разбери причината.
Ако е от нескопосан сервиз, и си пазя документите (фактури и т.н.) аз бих ги съдил тея, защото ремонта никак няма да е евтин ohmy.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 26 Фев 2009 20:30

kronos написа:Значи сега ми се обадиха от сервиза и ми казаха че едното бутало е стопено, клапаните са криви, блока е надран и главата и тя е прецакана.
Купих си Тойота заради това че уж са здрави коли и не съм си и помислял че може да стане така. Повече няма и да си помисля за тая марка, ебаси боклука.
да, да тя марката виновна :censored:

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 26 Фев 2009 20:39

slowtraveler написа:Колега, все пак разбери причината.
Ако е от нескопосан сервиз, и си пазя документите (фактури и т.н.) аз бих ги съдил тея, защото ремонта никак няма да е евтин ohmy.gif
Е тя причината е ясна.....Сменили са ремък и ролка, а газовият обтегач не са......За това е охлабил ремъка , и е превъртял.....
Тука вече въпроса е защо не са го сменили, и кой е виновен.....Дали майстора не му е казал че обтегача е хлабав, или му е казал, но не са го сменили, защото е към 300 лв. цената му.....
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6179
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 335 пъти
Получена  благодарност: 366 пъти

Мнение от slowtraveler » 26 Фев 2009 20:55

martod написа:....Е тя причината е ясна.....Сменили са ремък и ролка, а газовият обтегач не са......За това е охлабил ремъка , и е превъртял.....
Колега, техниката ме е научила, че не винаги най-вероятната причина е действителната... :thumbsup:
Дадохме идея къде да се търси причината - сега е ред на колегата да върне допълнителна информация....
Напълно го разбирам, че е афектиран, защото джипката не е от евтините, а и поне по описанията, ремонта също съвсем няма да е от евтините...
Ако сервиза е свестен, ще могат да хванат последователността на събитията и да кажат, какво е станало... :thumbsup:
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 26 Фев 2009 22:28

kronos написа:Значи сега ми се обадиха от сервиза и ми казаха че едното бутало е стопено, клапаните са криви, блока е надран и главата и тя е прецакана.
Купих си Тойота заради това че уж са здрави коли и не съм си и помислял че може да стане така. Повече няма и да си помисля за тая марка, ебаси боклука.
Ей,кронос, стига си ревал като заклано агне,какво ти е виновен джипа . Като караш джип 2003-та не си сменяй ремъците по гаражи,а там където трябва и с какъвто трябва,а не с по-евтин. Като превърти ремъка естествено,че ще ти смеля мотора,толкова ли си неук.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
bubbator
Мнения: 51
Регистриран на: 12 Апр 2008 14:32
Местоположение: 95% София, 5% Пловдив
Обратна връзка:

Мнение от bubbator » 26 Фев 2009 23:48

Колега kronos, не можеш да ме убедиш, че такава тежка повредата е възникнала съвсем случайно без да има видими причини. Това, че си обслужвал колата в уж реномиран сервиз не означава, че там може да са пропуснали нещо или просто консумативите да са били некачествени. Това го знаеш, но не искаш да го признаеш пред себе си, че е вероятно.
...И с крайни мнения като "повече тойота никога", особено в този форум, никой няма да впечатлиш. Нищо лично, но не остава добро впечатление!
'99 Corolla E11 1.6 110PS G6R

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 26 Фев 2009 23:52

Имах предвид да се смени с оригинален ремък в сервиз Тойота,защото при лош ремък или лошо зацепване да направи поразиите.Но щом казваш пикаеща дюза,не ти ли светше чек енджина на таблото,нямаше ли разлика в шума,вибрации,вървене,пушек отзад и т.н.. Никакви признаци ли нямаше пикаеща дюза,кято трчбва тотално да е объркала сместа?
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 27 Фев 2009 02:08

Аве пич как така се топи бутало на 150-160 коня кола ? И то пък дизел .
Аз не разбирам много ама обичам да мисля логически до колкото мога.
Значи ако говориш за пръскалките на маслото , които охлаждат челата на буталата няма как да са били "пикаещи" и да си имал нормално налягане на маслото !
Също така ако такава дюза е запушена в твоя случай няма кой знае какво да се случи ама се си мисля , че там тази дюза няма какво да я запуши .
Ако говориш за дюзите за впръскването на горивото ( нафтата ) пък въобще не може да имаш проблем от пикаеща дюза защото нафтата не е , като бензина и няма стехиометрично отношение към въздуха . И при нафтата няма бедна и богата смес и също и няма топене на бутала от смес/аванс . Нафтата даже няма и дроселова клапа в повечето случай . Демек колкото и въздух да вкараш и колкото и нафта да впръскаш няма положение при , което да развиеш свръх висока температура или да получиш детонаций . А и си мисля , че ще разбереш ако един цилиндър не работи правилно , а и ще има разлика в работата на двигателя !
Ако пък дюзата е наливала на богато нафта , която съответно няма как да се запали и да изгори всичката после защото няма да има толкова въздух би трябвало да пуши колата доста добре .
Да ме поправи някой ако греша !
Така , че нещо в якия сервиз те успиват ми се струва :whistle: .

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 27 Фев 2009 09:05

Bass_Man написа:Аве пич как така се топи бутало на 150-160 коня кола ? И то пък дизел .
Аз не разбирам много ама обичам да мисля логически до колкото мога.
Значи ако говориш за пръскалките на маслото , които охлаждат челата на буталата няма как да са били "пикаещи" и да си имал нормално налягане на маслото !
Също така ако такава дюза е запушена в твоя случай няма кой знае какво да се случи ама се си мисля , че там тази дюза няма какво да я запуши .
.
Малко грешиш колега......
Тези дюзи охлаждат буталото, като впръскват масло в челото му през специален отвор, само когато то е в ДМТ.......През другото време, тези дюзи мажат стените на цилиндъра........
И има начин да спрат да пръскат, при запушена маслена магистрала например.......
Отварял съм такъв мотор, и трябва да ти кажа че буталото от цилиндрично, беше станало кубично...........
И цялата тази работа, от дефектен маслен филтър......В горният му ръб , където е капсолован, има едно гумено уплътнение, което се беше измъкнало и заседнало точно в отвора на нипела, на който се навива филтъра.........
Така че всякакъв дефект е възможен, все пак е техника това, но в случая не е виновна Тойота......

А на колегата kronos да му кажа: Най безболезнено ще решиш проблема, с бутало(втора употреба) и набиване на суха риза в цилиндъра.......
Но задължително проверете маслените магистрали, защото ако има запушване, пак ще ти задере буталото.......
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта