
проблем с Land Cruiser 3.0 D4D 2006
LEXUS
Bass_Man
diver
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Re: проблем с Land Cruiser 3.0 D4D 2006
Мнение от martod » 26 Фев 2009 10:46
А знаеш ли какъв ремък са ти сложили ?....kronos написа: Ремъка е сменян на 104к а сега колата е на 119к км.
Какво може да е станало и колко излиза ремонт на такъв двигател?
Зависи при каква скорост си го скъсал.......Ако е била по голяма, и щетите ще са повече.......Може само да си изкривил някой клапан, а може и всичките......Даже понякога се чупят клапани и става още по сериозно, но това може да се каже само след като се отвори мотора.....
Тя като е 2006-та не е ли в гаранция, или и е изтекла заради 100-те хиляди ?......
martod
- slowtraveler
- Мнения: 6191
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 339 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
Мнение от slowtraveler » 26 Фев 2009 18:16
Само разглобяване и гледане му е майката....
От там се определя и цената.
Обтегача оригинален ни беше и смени ли го като сменяше ремъка?
Защото често се икономисва от ролки/обтегачи (защото изглеждат добре и лъскавички, пък и се въртят лесно/без усилие), а после белята става голяма (и аз навремето минах по тази статия...)...

Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- slowtraveler
- Мнения: 6191
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 339 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
Мнение от slowtraveler » 26 Фев 2009 18:32
Но дефектацията ще покаже какво е било...
В случая поне до свалянето на главата и пълен оглед не виждам какво може да се помогне - колата си иска разглобяване...

Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- slowtraveler
- Мнения: 6191
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 339 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
Мнение от slowtraveler » 26 Фев 2009 19:27
Ако е от нескопосан сервиз, и си пазя документите (фактури и т.н.) аз бих ги съдил тея, защото ремонта никак няма да е евтин

Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от mitoko » 26 Фев 2009 20:30
да, да тя марката виновнаkronos написа:Значи сега ми се обадиха от сервиза и ми казаха че едното бутало е стопено, клапаните са криви, блока е надран и главата и тя е прецакана.
Купих си Тойота заради това че уж са здрави коли и не съм си и помислял че може да стане така. Повече няма и да си помисля за тая марка, ебаси боклука.

mitoko
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Мнение от martod » 26 Фев 2009 20:39
Е тя причината е ясна.....Сменили са ремък и ролка, а газовият обтегач не са......За това е охлабил ремъка , и е превъртял.....slowtraveler написа:Колега, все пак разбери причината.
Ако е от нескопосан сервиз, и си пазя документите (фактури и т.н.) аз бих ги съдил тея, защото ремонта никак няма да е евтин
Тука вече въпроса е защо не са го сменили, и кой е виновен.....Дали майстора не му е казал че обтегача е хлабав, или му е казал, но не са го сменили, защото е към 300 лв. цената му.....
martod
- slowtraveler
- Мнения: 6191
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 339 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
Мнение от slowtraveler » 26 Фев 2009 20:55
Колега, техниката ме е научила, че не винаги най-вероятната причина е действителната...martod написа:....Е тя причината е ясна.....Сменили са ремък и ролка, а газовият обтегач не са......За това е охлабил ремъка , и е превъртял.....

Дадохме идея къде да се търси причината - сега е ред на колегата да върне допълнителна информация....
Напълно го разбирам, че е афектиран, защото джипката не е от евтините, а и поне по описанията, ремонта също съвсем няма да е от евтините...
Ако сервиза е свестен, ще могат да хванат последователността на събитията и да кажат, какво е станало...

Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение от LEXUS » 26 Фев 2009 22:28
Ей,кронос, стига си ревал като заклано агне,какво ти е виновен джипа . Като караш джип 2003-та не си сменяй ремъците по гаражи,а там където трябва и с какъвто трябва,а не с по-евтин. Като превърти ремъка естествено,че ще ти смеля мотора,толкова ли си неук.kronos написа:Значи сега ми се обадиха от сервиза и ми казаха че едното бутало е стопено, клапаните са криви, блока е надран и главата и тя е прецакана.
Купих си Тойота заради това че уж са здрави коли и не съм си и помислял че може да стане така. Повече няма и да си помисля за тая марка, ебаси боклука.
LEXUS
- bubbator
- Мнения: 51
- Регистриран на: 12 Апр 2008 14:32
- Местоположение: 95% София, 5% Пловдив
- Обратна връзка:
Мнение от bubbator » 26 Фев 2009 23:48
...И с крайни мнения като "повече тойота никога", особено в този форум, никой няма да впечатлиш. Нищо лично, но не остава добро впечатление!
bubbator
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение от LEXUS » 26 Фев 2009 23:52
LEXUS
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 27 Фев 2009 02:08
Аз не разбирам много ама обичам да мисля логически до колкото мога.
Значи ако говориш за пръскалките на маслото , които охлаждат челата на буталата няма как да са били "пикаещи" и да си имал нормално налягане на маслото !
Също така ако такава дюза е запушена в твоя случай няма кой знае какво да се случи ама се си мисля , че там тази дюза няма какво да я запуши .
Ако говориш за дюзите за впръскването на горивото ( нафтата ) пък въобще не може да имаш проблем от пикаеща дюза защото нафтата не е , като бензина и няма стехиометрично отношение към въздуха . И при нафтата няма бедна и богата смес и също и няма топене на бутала от смес/аванс . Нафтата даже няма и дроселова клапа в повечето случай . Демек колкото и въздух да вкараш и колкото и нафта да впръскаш няма положение при , което да развиеш свръх висока температура или да получиш детонаций . А и си мисля , че ще разбереш ако един цилиндър не работи правилно , а и ще има разлика в работата на двигателя !
Ако пък дюзата е наливала на богато нафта , която съответно няма как да се запали и да изгори всичката после защото няма да има толкова въздух би трябвало да пуши колата доста добре .
Да ме поправи някой ако греша !
Така , че нещо в якия сервиз те успиват ми се струва

Bass_Man
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Мнение от martod » 27 Фев 2009 09:05
Малко грешиш колега......Bass_Man написа:Аве пич как така се топи бутало на 150-160 коня кола ? И то пък дизел .
Аз не разбирам много ама обичам да мисля логически до колкото мога.
Значи ако говориш за пръскалките на маслото , които охлаждат челата на буталата няма как да са били "пикаещи" и да си имал нормално налягане на маслото !
Също така ако такава дюза е запушена в твоя случай няма кой знае какво да се случи ама се си мисля , че там тази дюза няма какво да я запуши .
.
Тези дюзи охлаждат буталото, като впръскват масло в челото му през специален отвор, само когато то е в ДМТ.......През другото време, тези дюзи мажат стените на цилиндъра........
И има начин да спрат да пръскат, при запушена маслена магистрала например.......
Отварял съм такъв мотор, и трябва да ти кажа че буталото от цилиндрично, беше станало кубично...........
И цялата тази работа, от дефектен маслен филтър......В горният му ръб , където е капсолован, има едно гумено уплътнение, което се беше измъкнало и заседнало точно в отвора на нипела, на който се навива филтъра.........
Така че всякакъв дефект е възможен, все пак е техника това, но в случая не е виновна Тойота......
А на колегата kronos да му кажа: Най безболезнено ще решиш проблема, с бутало(втора употреба) и набиване на суха риза в цилиндъра.......
Но задължително проверете маслените магистрали, защото ако има запушване, пак ще ти задере буталото.......
martod
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта