
проблем с Land Cruiser 3.0 D4D 2006
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Re: проблем с Land Cruiser 3.0 D4D 2006
А знаеш ли какъв ремък са ти сложили ?....kronos написа: Ремъка е сменян на 104к а сега колата е на 119к км.
Какво може да е станало и колко излиза ремонт на такъв двигател?
Зависи при каква скорост си го скъсал.......Ако е била по голяма, и щетите ще са повече.......Може само да си изкривил някой клапан, а може и всичките......Даже понякога се чупят клапани и става още по сериозно, но това може да се каже само след като се отвори мотора.....
Тя като е 2006-та не е ли в гаранция, или и е изтекла заради 100-те хиляди ?......
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
- slowtraveler
- Мнения: 6179
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Колега, няма смисъл да се гадае....
Само разглобяване и гледане му е майката....
От там се определя и цената.
Обтегача оригинален ни беше и смени ли го като сменяше ремъка?
Защото често се икономисва от ролки/обтегачи (защото изглеждат добре и лъскавички, пък и се въртят лесно/без усилие), а после белята става голяма (и аз навремето минах по тази статия...)...
Само разглобяване и гледане му е майката....
От там се определя и цената.
Обтегача оригинален ни беше и смени ли го като сменяше ремъка?
Защото често се икономисва от ролки/обтегачи (защото изглеждат добре и лъскавички, пък и се въртят лесно/без усилие), а после белята става голяма (и аз навремето минах по тази статия...)...

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- slowtraveler
- Мнения: 6179
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Толкова скоро след ремонт/сервизна интервенция ми се струва, че причината може да е била нещо незатегнато...
Но дефектацията ще покаже какво е било...
В случая поне до свалянето на главата и пълен оглед не виждам какво може да се помогне - колата си иска разглобяване...
Но дефектацията ще покаже какво е било...
В случая поне до свалянето на главата и пълен оглед не виждам какво може да се помогне - колата си иска разглобяване...

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- slowtraveler
- Мнения: 6179
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
-
- Мнения: 2015
- Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
да, да тя марката виновнаkronos написа:Значи сега ми се обадиха от сервиза и ми казаха че едното бутало е стопено, клапаните са криви, блока е надран и главата и тя е прецакана.
Купих си Тойота заради това че уж са здрави коли и не съм си и помислял че може да стане така. Повече няма и да си помисля за тая марка, ебаси боклука.

- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Е тя причината е ясна.....Сменили са ремък и ролка, а газовият обтегач не са......За това е охлабил ремъка , и е превъртял.....slowtraveler написа:Колега, все пак разбери причината.
Ако е от нескопосан сервиз, и си пазя документите (фактури и т.н.) аз бих ги съдил тея, защото ремонта никак няма да е евтин
Тука вече въпроса е защо не са го сменили, и кой е виновен.....Дали майстора не му е казал че обтегача е хлабав, или му е казал, но не са го сменили, защото е към 300 лв. цената му.....
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
- slowtraveler
- Мнения: 6179
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Колега, техниката ме е научила, че не винаги най-вероятната причина е действителната...martod написа:....Е тя причината е ясна.....Сменили са ремък и ролка, а газовият обтегач не са......За това е охлабил ремъка , и е превъртял.....

Дадохме идея къде да се търси причината - сега е ред на колегата да върне допълнителна информация....
Напълно го разбирам, че е афектиран, защото джипката не е от евтините, а и поне по описанията, ремонта също съвсем няма да е от евтините...
Ако сервиза е свестен, ще могат да хванат последователността на събитията и да кажат, какво е станало...

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Ей,кронос, стига си ревал като заклано агне,какво ти е виновен джипа . Като караш джип 2003-та не си сменяй ремъците по гаражи,а там където трябва и с какъвто трябва,а не с по-евтин. Като превърти ремъка естествено,че ще ти смеля мотора,толкова ли си неук.kronos написа:Значи сега ми се обадиха от сервиза и ми казаха че едното бутало е стопено, клапаните са криви, блока е надран и главата и тя е прецакана.
Купих си Тойота заради това че уж са здрави коли и не съм си и помислял че може да стане така. Повече няма и да си помисля за тая марка, ебаси боклука.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- bubbator
- Мнения: 51
- Регистриран на: 12 Апр 2008 14:32
- Местоположение: 95% София, 5% Пловдив
- Обратна връзка:
Колега kronos, не можеш да ме убедиш, че такава тежка повредата е възникнала съвсем случайно без да има видими причини. Това, че си обслужвал колата в уж реномиран сервиз не означава, че там може да са пропуснали нещо или просто консумативите да са били некачествени. Това го знаеш, но не искаш да го признаеш пред себе си, че е вероятно.
...И с крайни мнения като "повече тойота никога", особено в този форум, никой няма да впечатлиш. Нищо лично, но не остава добро впечатление!
...И с крайни мнения като "повече тойота никога", особено в този форум, никой няма да впечатлиш. Нищо лично, но не остава добро впечатление!
'99 Corolla E11 1.6 110PS G6R
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Имах предвид да се смени с оригинален ремък в сервиз Тойота,защото при лош ремък или лошо зацепване да направи поразиите.Но щом казваш пикаеща дюза,не ти ли светше чек енджина на таблото,нямаше ли разлика в шума,вибрации,вървене,пушек отзад и т.н.. Никакви признаци ли нямаше пикаеща дюза,кято трчбва тотално да е объркала сместа?
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Аве пич как така се топи бутало на 150-160 коня кола ? И то пък дизел .
Аз не разбирам много ама обичам да мисля логически до колкото мога.
Значи ако говориш за пръскалките на маслото , които охлаждат челата на буталата няма как да са били "пикаещи" и да си имал нормално налягане на маслото !
Също така ако такава дюза е запушена в твоя случай няма кой знае какво да се случи ама се си мисля , че там тази дюза няма какво да я запуши .
Ако говориш за дюзите за впръскването на горивото ( нафтата ) пък въобще не може да имаш проблем от пикаеща дюза защото нафтата не е , като бензина и няма стехиометрично отношение към въздуха . И при нафтата няма бедна и богата смес и също и няма топене на бутала от смес/аванс . Нафтата даже няма и дроселова клапа в повечето случай . Демек колкото и въздух да вкараш и колкото и нафта да впръскаш няма положение при , което да развиеш свръх висока температура или да получиш детонаций . А и си мисля , че ще разбереш ако един цилиндър не работи правилно , а и ще има разлика в работата на двигателя !
Ако пък дюзата е наливала на богато нафта , която съответно няма как да се запали и да изгори всичката после защото няма да има толкова въздух би трябвало да пуши колата доста добре .
Да ме поправи някой ако греша !
Така , че нещо в якия сервиз те успиват ми се струва
.
Аз не разбирам много ама обичам да мисля логически до колкото мога.
Значи ако говориш за пръскалките на маслото , които охлаждат челата на буталата няма как да са били "пикаещи" и да си имал нормално налягане на маслото !
Също така ако такава дюза е запушена в твоя случай няма кой знае какво да се случи ама се си мисля , че там тази дюза няма какво да я запуши .
Ако говориш за дюзите за впръскването на горивото ( нафтата ) пък въобще не може да имаш проблем от пикаеща дюза защото нафтата не е , като бензина и няма стехиометрично отношение към въздуха . И при нафтата няма бедна и богата смес и също и няма топене на бутала от смес/аванс . Нафтата даже няма и дроселова клапа в повечето случай . Демек колкото и въздух да вкараш и колкото и нафта да впръскаш няма положение при , което да развиеш свръх висока температура или да получиш детонаций . А и си мисля , че ще разбереш ако един цилиндър не работи правилно , а и ще има разлика в работата на двигателя !
Ако пък дюзата е наливала на богато нафта , която съответно няма как да се запали и да изгори всичката после защото няма да има толкова въздух би трябвало да пуши колата доста добре .
Да ме поправи някой ако греша !
Така , че нещо в якия сервиз те успиват ми се струва

- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Малко грешиш колега......Bass_Man написа:Аве пич как така се топи бутало на 150-160 коня кола ? И то пък дизел .
Аз не разбирам много ама обичам да мисля логически до колкото мога.
Значи ако говориш за пръскалките на маслото , които охлаждат челата на буталата няма как да са били "пикаещи" и да си имал нормално налягане на маслото !
Също така ако такава дюза е запушена в твоя случай няма кой знае какво да се случи ама се си мисля , че там тази дюза няма какво да я запуши .
.
Тези дюзи охлаждат буталото, като впръскват масло в челото му през специален отвор, само когато то е в ДМТ.......През другото време, тези дюзи мажат стените на цилиндъра........
И има начин да спрат да пръскат, при запушена маслена магистрала например.......
Отварял съм такъв мотор, и трябва да ти кажа че буталото от цилиндрично, беше станало кубично...........
И цялата тази работа, от дефектен маслен филтър......В горният му ръб , където е капсолован, има едно гумено уплътнение, което се беше измъкнало и заседнало точно в отвора на нипела, на който се навива филтъра.........
Така че всякакъв дефект е възможен, все пак е техника това, но в случая не е виновна Тойота......
А на колегата kronos да му кажа: Най безболезнено ще решиш проблема, с бутало(втора употреба) и набиване на суха риза в цилиндъра.......
Но задължително проверете маслените магистрали, защото ако има запушване, пак ще ти задере буталото.......
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot], Semrush [Bot] и 6 госта