Значи Селиката е 1993 г. 2.0 GTI двигател 3SGE, и както повечето нормални коли биха запалили лесно при топло време и по-трудно при студено, тази пък е наобратно. Ето например миналите две-три седмици, когато температурите бяха минусови - просто нямаше пропуск. Сега като се постопли малко, взе да се мъчи. Лятото палеше когато си поиска. От 10 паления поне 3-4 са мъчителни. На таблото оранжевата лампичка за двигателя свети по време на стартер, докато другите угасват. По някой път се случва да заработи като на 3 цилиндъра, оранжевата лампа продължава да свети и в генерацията се чуват леки гърмежи, все едно има бедна смес. По някое време реши да запали
Проблем при паленето на Селика
Проблем при паленето на Селика
Здравейте и много поздрави за всички колеги от готиния форум!
Значи Селиката е 1993 г. 2.0 GTI двигател 3SGE, и както повечето нормални коли биха запалили лесно при топло време и по-трудно при студено, тази пък е наобратно. Ето например миналите две-три седмици, когато температурите бяха минусови - просто нямаше пропуск. Сега като се постопли малко, взе да се мъчи. Лятото палеше когато си поиска. От 10 паления поне 3-4 са мъчителни. На таблото оранжевата лампичка за двигателя свети по време на стартер, докато другите угасват. По някой път се случва да заработи като на 3 цилиндъра, оранжевата лампа продължава да свети и в генерацията се чуват леки гърмежи, все едно има бедна смес. По някое време реши да запали
. Дотук добре, потеглям и след 200 метра пак реши да загасне (най-много обича да гасне на някое кръстовище). И след това пак 1-2 минути мъчение за стартера. Ходих при един инженер, който прави диагностики и установи, че не може да ми направи диагностика, понеже в куплунга едно от гнездата е празно и към него няма свързан кабел
. Докато се мъчеше човека да направи нещо, колата поизстина и му демонстрирах как точно "пали". От симптомите, които видя си направи извод, че проблема идва от някой датчик. Значи датчиците или работят, или не - няма средно положение. Вероятно е да има лош контакт и ми показа два, които са забити в горния маркуч, който идва от радиатора. Единия бил за компютъра, другия за стрелката на температурата на таблото. Проверих ги - нямаше окисления, мърсотия, хлабини - нищо нередно. Намерих още 3 датчика и при тях клемите си стоят нормално. Кое може да не е наред? 
Значи Селиката е 1993 г. 2.0 GTI двигател 3SGE, и както повечето нормални коли биха запалили лесно при топло време и по-трудно при студено, тази пък е наобратно. Ето например миналите две-три седмици, когато температурите бяха минусови - просто нямаше пропуск. Сега като се постопли малко, взе да се мъчи. Лятото палеше когато си поиска. От 10 паления поне 3-4 са мъчителни. На таблото оранжевата лампичка за двигателя свети по време на стартер, докато другите угасват. По някой път се случва да заработи като на 3 цилиндъра, оранжевата лампа продължава да свети и в генерацията се чуват леки гърмежи, все едно има бедна смес. По някое време реши да запали
Celica 3S-GE
90% са свещи от това което чувам. ако е датчик няма да имаш проблеми със един цилиндър . другия вариант са кабели . провери тези два компонента преди да предприемеш по сериозните деиствия ( датчици , комутатори , бобини )
пп.ако свещите са на повече от 50000 км не му мисли ваобще
пп.ако свещите са на повече от 50000 км не му мисли ваобще
Авочасти за японски автомобили на ниски цени
Колата съм я купил преди 2 години и скоро предстои четвърта смяна на маслото, което ще рече, че с тези свещи съм изминал около 30 000 км. А предишния собственик на знам кога ги е сменил за последно, но ми спомена, че са с платинени електроди. Значи започвам със свещи. Някой да ми препоръча нещо изгодно?
P.S.
Един колега имал подобен проблем с BMW, но при него се оказа, че при студено време има повече компресия, затова пали по-лесно през зимата...
P.S.
Един колега имал подобен проблем с BMW, но при него се оказа, че при студено време има повече компресия, затова пали по-лесно през зимата...
Celica 3S-GE
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Аве недей да купуваш веднага ами развърти твойте да ги видиш . Ако са читави няма нужда да ги сменяваш . Но може някой кабел / дистрибутор / бобина също така ако не е свещ . Или може да не са с подходящи параметри за твоята кола . Ако можеш вземи от някой да пробваш преди да купуваш .
Последно промяна от Bass_Man на 12 Дек 2008 14:20, променено общо 1 път.
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Вземи си ги поръчай от някъде да ти се вържат малко по-евтинко , че с тия цифри .....
ПС:
Ето ти двойна платина на по-нормална цена :
http://kanex.bg/shop/avtochasti/p/svesh ... back&ln=bg
Ако държиш на NGK :
http://cgi.ebay.com/TOYOTA-CELICA-2000- ... m153.l1262
73 лв. с транспорта трябва да дойдат !
ПС:
Ето ти двойна платина на по-нормална цена :
http://kanex.bg/shop/avtochasti/p/svesh ... back&ln=bg
Ако държиш на NGK :
http://cgi.ebay.com/TOYOTA-CELICA-2000- ... m153.l1262
73 лв. с транспорта трябва да дойдат !
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
- CybeR_SurfeR
- Мнения: 132
- Регистриран на: 22 Фев 2008 20:48
- Местоположение: Bulgaria
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Majestic-12 [Bot] и 5 госта
