Ъндърстиър може да се получи ако караш кола без АБС и блокираш колелатаbelchilov написа: Съгласен съм за ефективноста на спиране казана от теб ,но трябва да споменем ,че при натискане на спирачките се получава тъй наречения Ундерстиар и колата не завива ,а продължава на право .За това отнемане на гаста или спиране преди завоя и ако поднесе в завоя по добре малко газ отколко спирачка .Говоря конкретно за колите с FWD !!
при кола с АБС - е по вероятно да получиш Ъндърстиър когато си дал повече газ от колкото когато си натиснал спирачките

това което написах е относно - как се кара ефективно кола с АБС
незнам защо колегата ми дава за пример коли без АБС

това което си написал важи с пълна сила но за колите със задно ;)
при тези с предно - ъгъла на колата в завой и Ъндърстиъра се контролират много по ефективно с ръчната спирачка
схемата за която говориш - намаляване преди завоя и след това газ в завоя - се прави с цел колата да не поднесе - но поднесе ли веднъж, при Ъндърстиър на FWD повечето газ само ще усложни нещата , по добре е да пуснеш леко газта, и ако колата продължи да Ъндърстиърва , да дръпнеш малко ръчна, (ако ситуацията е зле може да си помогнеш малко и с крачната спирачка!)