Авенсис 2.0 д4д комби 2007г с гуми 205/60/16-зимни
Авенсис 2.0 д4д комби 2007г с гуми 205/60/16-зимни
Мнение от bubaru » 14 Ное 2008 01:00
макар, че се води недопустимо и извън стандарта, смених зимни гуми на моя авенсис вместо стандартните гуми 205/55/16, с по-високи-206/60/16.Тъйкато са зимни са по меки, а и обират по-добре неравностите, определено возо по-добре.Какво мислите по въпроса , дали ще опират.Ако някой си е позволявал подобен експеримент, нека сподели впечатления.
bubaru
- slowtraveler
- Мнения: 6201
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 343 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Мнение от slowtraveler » 14 Ное 2008 07:55
Много внимавай, ако ти се наложи да сложиш вериги - огледай мястото от всички страни да не опре някъде веригата и да ти събере калника

Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Kiki
-
- Мнения: 156
- Регистриран на: 06 Окт 2007 19:40
- Местоположение: гр.Царево
- Обратна връзка:
Мнение от павел павлов » 14 Ное 2008 10:40
павел павлов
Мнение от bubaru » 14 Ное 2008 11:33
Както и да е , реших да рискувам , ще видим, може да се окаже успешен експеримент, най-малкото сега вози по-готино.
Имам един въпрос към притежателите на последните авенсиси за окачването.Аз карах преди това бензинов 1,6 лимузина 2006 (след фейслифта) 75000 км. и сега го смених с дизел 2.0 126 к.с., който също вече е на 70000 км.И при двата модела се раздрънкава предния мост. При първата ми смениха гаранционно една биалета, после някаква щанга, но така и не се оправи много.Сега при втората ми натегнаха нещо спирачните апарати, но пак се чуват шумове.Особено на павета постоянно ми дрънчи, да не говорим за скапания интериор , който след 10000 км се скърца и изпада в някакви дразнещи резонанси.Та въпроса ми е , какви са вашите наблюдения и впечатления.Моето мнение, че този авнсис 2003-2008 има много калпав преден мост, който и при реално здрави елементи на окачването , просто си дрънчи и трака.Така си е конструиран, не може да обира късите неравности.Аз принципно предпочитам една кола да вози твърдо(прим. почечето БМВ-та), но не и да тропа и дрънчи.Имам един стар 16 год. Мерц.124 , който обира неравностите значително по-цивилизовано , макар и на 420000 км.
Пишете и за други оплаквания.Всъщност ще ви изредя още малко, тъкмо да ви там тема за размисъл:
-Висок шум от колелата
-Ниска предница
-При пълен резервоар се клати горивото и оставаш с впечатлението , че задното ти окачване е от 10 годишна вектра такси на 1200000 км.
-Слаби фарове, особено късите, които всъщност използваш
-Комбито има много по-нехарманично и усукващо се шаси от лимузината, което сигурно е нормално, но дразни, като си си го купил вече
-Волана е нечуствителен и малко информативен
-Само бензините (и то новите след фейслифта)имат електрическо серво, което поне отчасти намалява раздразнението от предишната критика
-Седалките са добри, но с лоша странична опора
-Пластмасата в интериора е долнопробна, но не това проблема, а най-вече сглобката.Ужасно качество на интериора, който скърца постоянно някъде на лош път и павета.
-Дизеловия двигател, поне моя, на бартовчед ми не е така(той има 2,2 д4д-150 к.с.), трака ужасно , когато е студен, а после между 1000 и 1500 об/мин на 2-ра или 3-та при изтегляне пак чука, докато понабере малко обороти.Все едно му "чука аванса", като едно време, а все пак е кола 2007 г.
-Не бе,не е чак толкова лоша колата, малко се изхвърлям на моменти,провокирам ви същсо , а и аз съм си по-взискателен може би, ама след 1 година каране, вече си мисля постоянно как ще я сменям с нещо друго, а това не говори добре за модела.Чудя се има ли и други такива , като мен ?
Идеята ми , че за да те кефи една кола не е важно само да е скъпа, бърза или ексклузивна.Може да си се кефиш и на кола за 40000 лв. а може и ужасно да се дразниш на такава за 300 000 лв, още повече във втория случай си дал повече пари. Авенсиса май не влиза в нито една от тези категоии.
bubaru
bubaru
- TATI
- Мнения: 3033
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 165 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от TATI » 14 Ное 2008 12:37
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
TATI
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Мнение от Me4oKyX » 14 Ное 2008 12:46

Me4oKyX
- slowtraveler
- Мнения: 6201
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 343 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Мнение от slowtraveler » 14 Ное 2008 13:12
Комбито би трябвало да го има същия ефект и то в по-голяма степен заради по-голямата тежест зад задния мост...
Но като цяло аз бях доста доволен от окачването - до продажбата му на 90х.км съм нямал абсолютно никакви проблеми, като беше изключително енергоемко - дупки/вълни/грапавини направо не ги усещаше...
А съм го карал и доста по лоши български пътища и т.н.
Пластмасите и т.н. - няма да коментирам, защото всеки си има вкус. На някой му харесва твърдата 'технократска' пластмаса, на друг - дървото и т.н... Но при мен също не се беше разтропало таблото...
Шума от гумите - търси проблема в гумите. Бях сложил едни Гудиър (май хидрагрип бяха) дето така виеха, че си мислех, че има проблем с лагерите...
Освен това по-високите гуми означават по-вяло управление и повече люлеене.
За ниската предница - няма разлика в сравнение със сегашната ми Мазда (само дето при маздата са сложили едни много меки гуми за 'аеродинамични елементи', та не се пука пластмасата, а се огъват те)..
Иначе доколкото виждам всички автомобили в този клас са с просвет около 15см...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Мнение от bubaru » 14 Ное 2008 13:44
В крайна сметка сте прави.Във всеки автомобил можеш да откриеш кусури, но след като го имаш, по-добре е да се радваш на хубавите му страни, както е и в живота... :thumbsup:
Иначе вече съм намислил с какво евентуално да го сменям, новия Форестър Дизел, ако имате ли впечатления, дайте съвет .
bubaru
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Мнение от Kiki » 15 Ное 2008 20:13
Не знам какво разбераш под осукване и огъвъне? Аз съшо карам такъв Авенсис комби. Преди него съм караб 15 други автомобила от най-различни марки и модели и чистосърдечно мога да кажа, че по-стабилен автомобил от него не съм карал! Аз също съм минавал през Алпите, от Швейцария в Италия. Надявам се знаеш за какво става дума. Да не си карал Ауди ТТ, Порши, Ферари, или нещо от този род? Колата си е много сигурна и си има всички системи за сигурност.Какво искаш повече от това?bubaru написа:Аа, забравих:
-нестабилна е по-завоите, аз доста обикалям в алпите и там по готините пътища и завои принципно е страшно удоволствие да караш кола.Но не и Авенсис, който се клати, усуква и се мъчи да следи добре траекторията, също както и собственика му
Kiki
- slowtraveler
- Мнения: 6201
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 343 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Мнение от slowtraveler » 15 Ное 2008 21:08
Ееее - това е крайно изказванеKiki написа:....Преди него съм караб 15 други автомобила от най-различни марки и модели и чистосърдечно мога да кажа, че по-стабилен автомобил от него не съм карал! Аз също съм минавал през Алпите, от Швейцария в Италия. Надявам се знаеш за какво става дума. Да не си карал Ауди ТТ, Порши, Ферари, или нещо от този род? ....

Например последния Опел Астра G хечбек бе значително по-стабилен в завои - просто се държеше неутрално, а и окачването бе значително по-твърдо...
Сега с Маздата също не може да става сравнение по управляемост/стабилност в завои...
Но е факт, че като комфорт на возията авенсиса си бе изключително добре - с Астрата въобще не може да става дума за сравнение, а с Маздата сравнението става само при високи скорости - там Маздата е по-добре...
При ниски скорости Маздата отстъпва по комфорт (усеща се всяка неравност, което може и да е следствие от значително по-нископрофилните гуми)..
Безплатен обяд няма - просто на някои им харесва 'по-дървена' возия с добра управляемост, а други се кефят на 'парахода' дето се полюшва леко на огромните дупки

За мен Авенсиса бе една от колите, намерили 'златната среда' между комфорт и управляемост, с лек превес на комфорта...

Но по този параметър всеки може да направи различен извод, защото степента на 'юркане' на автомобила в завой е различна за всеки колега - на някой колата няма да мръдне при 80км/ч - колкото му е границата на този шофьор, докато друг ще се оплаче от недозавиване/презавиване, но при 100км/ч на един и същ завой... (абе опитах се да обясня разбираемо) biggrin.gif

Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Kiki
- slowtraveler
- Мнения: 6201
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 343 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Мнение от slowtraveler » 15 Ное 2008 21:50
Сравнението бе в чиста управляемост/поведение в завой, пък и Опела е по-нисък клас и бе без системи за сигурност (освен ABS).Kiki написа:Сравнението на Опел Астра с Тойота Авенсис е меко казано съвсем неудачно!Да не би Опела да има същите системи за сигурност, или да е от същия клас?

Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Мнение от Vesko » 16 Ное 2008 09:39
Че 2.2д4д при 1000об/мин не дърпа изобщоbubaru написа:-Дизеловия двигател, поне моя, на бартовчед ми не е така(той има 2,2 д4д-150 к.с.), трака ужасно , когато е студен, а после между 1000 и 1500 об/мин на 2-ра или 3-та при изтегляне пак чука, докато понабере малко обороти.Все едно му "чука аванса", като едно време, а все пак е кола 2007 г.

Иначе колата би трябвало нарочно да е нестабилна в завоите за да се усети ефекта от системите за стабилност. Иначе ако колата си е стабилна и без системите за стабилност защо са ги монтирали и оскъпили колата? biggrin.gif
Иначе мен лично електрическото серво много ме дразни. Волана става чувствителен на всяка неравност по пътя и трябва да се държи здраво и да се внимава през цялото време.
Vesko
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта