Газова уредба на COROLLA 1.4 4E-FE
- Aleksandar
- Мнения: 251
- Регистриран на: 26 Авг 2007 09:35
- Местоположение: Sofia
Мнение от Aleksandar » 23 Юли 2008 14:30
И мен ме беше прихванало по едно време. Ходих при един човек който наистина разбира.(не казвам майстор-запазена марка на самозванците е biggrin.gif ). Той ми каза че българските ГИ се управляват много по-лесно. По добър компютър. А останалите части са италиянски. И с тези 3 режима на работа...А и са по евтини. Е, той ме посъветва да не слагам, имайки предвид моя разход и че минавам 15000 годишно. Та си засега си спестявам ядовете, които възникват вспоследствие.
Toyota Avensis AT221 7A-FE
Aleksandar
Мнение от aleksbr » 23 Юли 2008 21:17
След толкова четене по форумите и обсъждане с колеги реших да монтират БСМ инжекцион като по евтин вариант.
Резултат:
Прехвърляне газ-бензин,бензин-газ не се усеща.
Малко са шумни газовите инжектори на празен ход.
Вървене почти като на бензин.
Като работи на газ при потегляне или при превключване на предавка се чувства заглъхване на двигателя,дори и изгасна при потегляне на кръстовище.Втори път ходих на диагностика,пробваха 2.0 размер дюзи/оригинално е с 1.6/компа на БСМ както пишат в различните форуми все вика малки са,промяна след диагностиката никаква.
Сега харча първото зареждане и още не мога да кажа нищо за разхода,оборотите на празен ход засега са горе долу като при бензина.
Моето мнение:
Докато бях в газ сервиза доста народ с коли пълен инжекцион с монтирано обикновено АГУ,LOVATO и BRC се извърви и оплакването на всички бе непостоянни обороти и висок разход на газ.
Препоръчвам ГИ на автомобили с пълен инжекцион но не и БСМ.
Резултат:
Прехвърляне газ-бензин,бензин-газ не се усеща.
Малко са шумни газовите инжектори на празен ход.
Вървене почти като на бензин.
Като работи на газ при потегляне или при превключване на предавка се чувства заглъхване на двигателя,дори и изгасна при потегляне на кръстовище.Втори път ходих на диагностика,пробваха 2.0 размер дюзи/оригинално е с 1.6/компа на БСМ както пишат в различните форуми все вика малки са,промяна след диагностиката никаква.
Сега харча първото зареждане и още не мога да кажа нищо за разхода,оборотите на празен ход засега са горе долу като при бензина.
Моето мнение:
Докато бях в газ сервиза доста народ с коли пълен инжекцион с монтирано обикновено АГУ,LOVATO и BRC се извърви и оплакването на всички бе непостоянни обороти и висок разход на газ.
Препоръчвам ГИ на автомобили с пълен инжекцион но не и БСМ.
aleksbr
aleksbr
zeit_x
aleksbr
- dil
- Мнения: 179
- Регистриран на: 23 Мар 2007 21:27
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от dil » 29 Юли 2008 15:01
Mай и аз ще трябва да сложа такъв клапан.
Имаш ли предастава дали е небоходимо/желателно да се слага Advance Timing Processor ?
Предишната кола беше моно-инж. + обикновенно АГУ и едно такова ATP и повлия доста положително като динамика на двигателя.
Имаш ли предастава дали е небоходимо/желателно да се слага Advance Timing Processor ?
Предишната кола беше моно-инж. + обикновенно АГУ и едно такова ATP и повлия доста положително като динамика на двигателя.
Toyota Corolla Verso 1.8 1ZZ-FE 2008
Toyota Corolla E11 Wagon 1.3 4E-FE 1997
Renault Clio 1.3 1995
Полезни съвети за Corolla E11
Toyota Corolla E11 Wagon 1.3 4E-FE 1997
Renault Clio 1.3 1995
Полезни съвети за Corolla E11
dil
Мнение от aleksbr » 29 Юли 2008 21:03
Клапана си го има,намира се на вакуума който отива към МАП датчика.dil написа:Mай и аз ще трябва да сложа такъв клапан.
Имаш ли предастава дали е небоходимо/желателно да се слага Advance Timing Processor ?
Предишната кола беше моно-инж. + обикновенно АГУ и едно такова ATP и повлия доста положително като динамика на двигателя.
Но газаджийте се бяха закачили след него за да вземат вакуум за редуктора и МАП датчика на ГИ.Преместих клапанчето след техните съединения да остане свързан само към бензиновия датчик.Колкото до Advance Timing Processor не виждам смисъл,колата няма съществена разлика спрямо динамика газ/бензин,а пък нали бензиновия комп си работи и си следи квот си му требва.Това е и една от причините да се жертва по скъпата инвестиция ГИ.
- Прикачени файлове
-
- 11188312404996194_5 copy.jpg (103.8 KiB) Преглеждано 2643 пъти
aleksbr
Обратно към “Общи технически въпроси”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта