По принцип се предлага, но дали се продава?pepa_k написа:Защо Ярис не се продава или по-точно няма пазар в САЩ...
Yaris vs Polo vs C3
Е да де въпроса ми беше защо не се продава? Ако е защото е малка кола то четох че SMART са пуснали нов модел (и то супер супер малък) само за пазара в САЩ. Щом SMART се продава защо американците не щът да купуват Ярис ?Scott написа:По принцип се предлага, но дали се продава?pepa_k написа:Защо Ярис не се продава или по-точно няма пазар в САЩ...
http://www.smartusa.com/
Toyota Corolla 1.6 VVT-i MMT
- Ael
- Мнения: 772
- Регистриран на: 10 Ное 2007 00:00
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 4 пъти
- Обратна връзка:
Как може да знаеш как седят нещата реално ,след като не си посещавал !? Не се заяждам просто ми е интересно то къде черпиш информация. Или го караш на фантазия само. И все си мисля че несмките ауриси и короли версо са си пак от Турция и са си с накладки Бош с логото на Тойота. Разлика няма! Тя и цената е същата почти така че разлика в качеството няма.joney написа: Не съм посещавал завод за производство на автомобили, но съм добре запознат със производствени процеси на поточни линии. ......
...... Всички мисии на ООН по света са въоръжени с джипове на Тоьота. Но се обзалагам, че ако един RAV4 или Land Criuser закупен от БГ го закарате на някоя мисия, да речем в Етиопия, няма да издържи толкова, колкото същия модел закупен от да речем от Германия и подложени на едно и също натоварване.
По въпроса за цената на аурис/корола:Ael написа:Как може да знаеш как седят нещата реално ,след като не си посещавал !? Не се заяждам просто ми е интересно то къде черпиш информация. Или го караш на фантазия само. И все си мисля че несмките ауриси и короли версо са си пак от Турция и са си с накладки Бош с логото на Тойота. Разлика няма! Тя и цената е същата почти така че разлика в качеството няма.joney написа: Не съм посещавал завод за производство на автомобили, но съм добре запознат със производствени процеси на поточни линии. ......
...... Всички мисии на ООН по света са въоръжени с джипове на Тоьота. Но се обзалагам, че ако един RAV4 или Land Criuser закупен от БГ го закарате на някоя мисия, да речем в Етиопия, няма да издържи толкова, колкото същия модел закупен от да речем от Германия и подложени на едно и също натоварване.
аз съм с королка, а сетра ми с аурис, купени от БГ за определена цена, за която в германия е можело да вземем същите коли + кожа, ксенон и навигация - екстри, които дори не се предлагат в БГ, с изключение на навигацията, за която ми поискаха 2500 eur
Toyota corolla 2.0 D4D, Sol, 2007
На мен ми предложиха и ксенон и кожа има ги в листа с допълнителни екстри.trinity написа: По въпроса за цената на аурис/корола:
аз съм с королка, а сетра ми с аурис, купени от БГ за определена цена, за която в германия е можело да вземем същите коли + кожа, ксенон и навигация - екстри, които дори не се предлагат в БГ, с изключение на навигацията, за която ми поискаха 2500 eur
По въпроса за цената - аз имам много близка приятелка във Франция и Королката (като поръчвах мойта проверихме) там беше значително по - скъпа
Toyota Corolla 1.6 VVT-i MMT
trinity написа:По въпроса за цената на аурис/корола:Ael написа:Как може да знаеш как седят нещата реално ,след като не си посещавал !? Не се заяждам просто ми е интересно то къде черпиш информация. Или го караш на фантазия само. И все си мисля че несмките ауриси и короли версо са си пак от Турция и са си с накладки Бош с логото на Тойота. Разлика няма! Тя и цената е същата почти така че разлика в качеството няма.joney написа: Не съм посещавал завод за производство на автомобили, но съм добре запознат със производствени процеси на поточни линии. ......
...... Всички мисии на ООН по света са въоръжени с джипове на Тоьота. Но се обзалагам, че ако един RAV4 или Land Criuser закупен от БГ го закарате на някоя мисия, да речем в Етиопия, няма да издържи толкова, колкото същия модел закупен от да речем от Германия и подложени на едно и също натоварване.
аз съм с королка, а сетра ми с аурис, купени от БГ за определена цена, за която в германия е можело да вземем същите коли + кожа, ксенон и навигация - екстри, които дори не се предлагат в БГ, с изключение на навигацията, за която ми поискаха 2500 eur
Не съм посещавал автомобилен завод, но съм работил на поточна линия в завод за електроавтоматика. Винаги се знаеше съответната партида за къде ще се експедира и съответно с какви детайли да се произведе. Наистина автомобила е много по-сложно изделие от един ел.автомат, но философията на конвейра е една и съща. Примера с накладките е съвсем случаен и не непременно те са по-евтини (калпави). Направете си проста сметка. Само от един автомобил ако се "спестят" 500 еур, за кави суми става въпрос. БГ е страна в която системата за защита на потребителя е слабо развита да не кажем, че хич я няма. На практика, обикновения потребител изобщо не защитен. Дори да се отнсе към някоя значима масмедия (вестник или телевизия), тя в 99,9% от случаите не би му побликувала антирекламата. Работат е там, че съответния производител, рзпространител или дилър на съответната стока ( било автомобил. телевизор, печка и т.н.т.) е същвременно и голям рекламодател в съответната медия и тя няма интерес да се занимава с публикации против съответната марка. Друг фактор, който определя на автомобилния БГ пазар да се предлагат по-евтини и от-там по-некачествени продукти е неговата бавна обръщаемост. Рядко явление е да се заменя колата с нова през 3-4-5 год. Това е следствие на ниската покупателна способност на по-голямата част от населението в БГ и от там насадилата се народо философия, че като си купиш нещо по-скъпо, то е за цял живот. Има и други фактори и неща, но ще ги изложа по-късно в друг пост.
- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Темата се отплесна в много фантазьорска посока.Нещата са точни.-Ако Тойота се опитва да спестява някое кокошкарско евро от части по колата/не консумативи/,тя ще трябва да се бръкне много по-дълбоко,за да ги покрие през гаранционния период.А нещото ,което отличава Тойота от всички други компании,е системата й за ефективно производсто,която на първо място е културата Тойота.Така че ,трябва да е ясно,че поточните линии на Тойота са поточни линии са Тойота и не могат да бъдат сравнявани с останали поточни линии на известни и безизвестни компании,защото именно ТПС отличва Тойота от всички останали и именно ТПС позволява Тойота да произвежда най-много коли в света, в същото време колите й да са най-здрави и издръжливи,и в същото време Тойота да печели най-много от всеки произведен свой автомобил,в същото време да плаща най-високи заплати в целия автомобилен бранш.Нахвърлям ги нещата най-отгоре без да задълбавам в спецификата на културата Тойота и системите за ефективно производство ,въведени от нея в автомобилния бизнес.
А между другото,като стана въпрос за България и некачествени коли и нетърсене на правата заради слабо развита система за защита на потребителя.В крайна сметка трябва да е ясно,че европейските закони са приоритетни пред националните.Националните закони важат само ,където няма съответен закон на ЕС.Особено ако се говори за защита на потребителя, при дейната работа на Кунева като еврокомисар и чувствителната реакция на европейците към некачествени стоки,мисля е несериозно да се говори.
А между другото,като стана въпрос за България и некачествени коли и нетърсене на правата заради слабо развита система за защита на потребителя.В крайна сметка трябва да е ясно,че европейските закони са приоритетни пред националните.Националните закони важат само ,където няма съответен закон на ЕС.Особено ако се говори за защита на потребителя, при дейната работа на Кунева като еврокомисар и чувствителната реакция на европейците към некачествени стоки,мисля е несериозно да се говори.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Да те едитна леко:pepa_k написа:Аз доколкото знам:mitoko написа:извинявам се за прекъсването и тъпия въпрос![]()
новите королки къде ги правят. ? и ако имате инфо за другите модели също ми е инатересно...
Корола - Япония (със сигурност)
Аурис - Турция
Ярис - Франция
Авенсис - Англия
Corolla-Япония
Auris-Англия,Турция
Corolla Verso-Турция.
Другото е така.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
Scott
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
... и един мармот увива шоколади в пропагадни листовки...LEXUS написа:... именно ТПС позволява Тойота да произвежда най-много коли в света, в същото време колите й да са най-здрави и издръжливи,и в същото време Тойота да печели най-много от всеки произведен свой автомобил,в същото време да плаща най-високи заплати в целия автомобилен бранш...

- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Scott,казал съм ти ,че срещу мен да тичаш,няма да ме стигнеш по отношение на знанията ми за Тойота.Ни най-малко не цитирам пропагандни листовки ,а неща от книги и статии,една от които написани от Джефри Лайкър,който е удивен от японското чудо от 80-те и от уникалния успех и пробив на японските фирми и техния мениджмънт.Джефри Лайкър,тогава доцент от Мичиганския Университет,сега професор, е изпратен лично от американците в Япония,заедно с Джон Кембъл и др. по програма"Програма за японското технологично управление".Тази изследователска програма ,както казва той,му позволява да продължи проучването си на японската автомобилна промишленост,като той насочва специално внимание към Тойота,като отличаваща се от другите японски прозиводители,както казва той,с духа на партнорство между нея и доставчиците й.Но,конкретно, насочва вниманието си към ТПС и процеса на продуктово развитие..За да напише труда си,Лайкър има зад гърба си 20 годишни набюдения над Тойота и компаниите,които се учат от нея,разбирай-всички ,които се стремят към ефективно производство,т.е. всички.Разказва за непрестанното усъвършенстване и ангажиране на работниците,съждаващо истинско самообучаващо се предприятие.Идеята за проучването не е на Тойота,а е американска.Една от многото особености на ТПС е участието на самите работници на монтажната линия в усъвършенстването на продуктите.Ако не ме лъже паметта повече от 85% от предложенията за подобрения са приети и внедрени.Уважението,разбирането и провокирането на собствените екипи и доставчици са част от успеха на ТПС.Но защо да ти обяснявам за Джидока,Канбан ,Генчи Генбуцу,Just in time,като ще разбереш само последното и след като не си прочел 1 изречение за Toyota Production System,а опонираш?!Доста книги е нужно да прочетеш преди да вземеш отношение по тези въпроси-"Машината,която промени света"(Уолмак,Джоунс,Руус 1991)
"Ефектичното мислене","The Japanese Automobile Industry.Technology and Management at Nissan and Toyota". и т.н.. Още нещо,което не знаеш,Тойота е семейна компания,колкото и огромна да е тя,т.е най-огромната в автомобилния бизнес и винаги се е управлявала от японци,при това всички от тях са минали по целия йерархичен път към върха в компанията,нищо случайно никога не се е случвало в Тойота,затова е N:1. А именно разрушаването на фирмената култура,прави една компания податлива към разруха,именно това сториха Мерцедес с Крайслер,след като вместо сливане и обмен на технологии и бизнес подходи,те погълнаха,сдъвкаха и изплюха Крайслер като разрушена компания.И за това мога да говоря доста дълго.
"Ефектичното мислене","The Japanese Automobile Industry.Technology and Management at Nissan and Toyota". и т.н.. Още нещо,което не знаеш,Тойота е семейна компания,колкото и огромна да е тя,т.е най-огромната в автомобилния бизнес и винаги се е управлявала от японци,при това всички от тях са минали по целия йерархичен път към върха в компанията,нищо случайно никога не се е случвало в Тойота,затова е N:1. А именно разрушаването на фирмената култура,прави една компания податлива към разруха,именно това сториха Мерцедес с Крайслер,след като вместо сливане и обмен на технологии и бизнес подходи,те погълнаха,сдъвкаха и изплюха Крайслер като разрушена компания.И за това мога да говоря доста дълго.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Въпреки зоологическите вметки,кое по-точно не е вярно от това,което казах?Защото всичко ,което казах, са ясни и точни световноизвестни ФАКТИ.Scott написа:... и един мармот увива шоколади в пропагадни листовки...LEXUS написа:... именно ТПС позволява Тойота да произвежда най-много коли в света, в същото време колите й да са най-здрави и издръжливи,и в същото време Тойота да печели най-много от всеки произведен свой автомобил,в същото време да плаща най-високи заплати в целия автомобилен бранш...
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 8 госта