По принцип се предлага, но дали се продава?pepa_k написа:Защо Ярис не се продава или по-точно няма пазар в САЩ...

Е да де въпроса ми беше защо не се продава? Ако е защото е малка кола то четох че SMART са пуснали нов модел (и то супер супер малък) само за пазара в САЩ. Щом SMART се продава защо американците не щът да купуват Ярис ?Scott написа:По принцип се предлага, но дали се продава?pepa_k написа:Защо Ярис не се продава или по-точно няма пазар в САЩ...
Как може да знаеш как седят нещата реално ,след като не си посещавал !? Не се заяждам просто ми е интересно то къде черпиш информация. Или го караш на фантазия само. И все си мисля че несмките ауриси и короли версо са си пак от Турция и са си с накладки Бош с логото на Тойота. Разлика няма! Тя и цената е същата почти така че разлика в качеството няма.joney написа: Не съм посещавал завод за производство на автомобили, но съм добре запознат със производствени процеси на поточни линии. ......
...... Всички мисии на ООН по света са въоръжени с джипове на Тоьота. Но се обзалагам, че ако един RAV4 или Land Criuser закупен от БГ го закарате на някоя мисия, да речем в Етиопия, няма да издържи толкова, колкото същия модел закупен от да речем от Германия и подложени на едно и също натоварване.
По въпроса за цената на аурис/корола:Ael написа:Как може да знаеш как седят нещата реално ,след като не си посещавал !? Не се заяждам просто ми е интересно то къде черпиш информация. Или го караш на фантазия само. И все си мисля че несмките ауриси и короли версо са си пак от Турция и са си с накладки Бош с логото на Тойота. Разлика няма! Тя и цената е същата почти така че разлика в качеството няма.joney написа: Не съм посещавал завод за производство на автомобили, но съм добре запознат със производствени процеси на поточни линии. ......
...... Всички мисии на ООН по света са въоръжени с джипове на Тоьота. Но се обзалагам, че ако един RAV4 или Land Criuser закупен от БГ го закарате на някоя мисия, да речем в Етиопия, няма да издържи толкова, колкото същия модел закупен от да речем от Германия и подложени на едно и също натоварване.
На мен ми предложиха и ксенон и кожа има ги в листа с допълнителни екстри.trinity написа: По въпроса за цената на аурис/корола:
аз съм с королка, а сетра ми с аурис, купени от БГ за определена цена, за която в германия е можело да вземем същите коли + кожа, ксенон и навигация - екстри, които дори не се предлагат в БГ, с изключение на навигацията, за която ми поискаха 2500 eur
trinity написа:По въпроса за цената на аурис/корола:Ael написа:Как може да знаеш как седят нещата реално ,след като не си посещавал !? Не се заяждам просто ми е интересно то къде черпиш информация. Или го караш на фантазия само. И все си мисля че несмките ауриси и короли версо са си пак от Турция и са си с накладки Бош с логото на Тойота. Разлика няма! Тя и цената е същата почти така че разлика в качеството няма.joney написа: Не съм посещавал завод за производство на автомобили, но съм добре запознат със производствени процеси на поточни линии. ......
...... Всички мисии на ООН по света са въоръжени с джипове на Тоьота. Но се обзалагам, че ако един RAV4 или Land Criuser закупен от БГ го закарате на някоя мисия, да речем в Етиопия, няма да издържи толкова, колкото същия модел закупен от да речем от Германия и подложени на едно и също натоварване.
аз съм с королка, а сетра ми с аурис, купени от БГ за определена цена, за която в германия е можело да вземем същите коли + кожа, ксенон и навигация - екстри, които дори не се предлагат в БГ, с изключение на навигацията, за която ми поискаха 2500 eur
Да те едитна леко:pepa_k написа:Аз доколкото знам:mitoko написа:извинявам се за прекъсването и тъпия въпрос![]()
новите королки къде ги правят. ? и ако имате инфо за другите модели също ми е инатересно...
Корола - Япония (със сигурност)
Аурис - Турция
Ярис - Франция
Авенсис - Англия
... и един мармот увива шоколади в пропагадни листовки...LEXUS написа:... именно ТПС позволява Тойота да произвежда най-много коли в света, в същото време колите й да са най-здрави и издръжливи,и в същото време Тойота да печели най-много от всеки произведен свой автомобил,в същото време да плаща най-високи заплати в целия автомобилен бранш...
Въпреки зоологическите вметки,кое по-точно не е вярно от това,което казах?Защото всичко ,което казах, са ясни и точни световноизвестни ФАКТИ.Scott написа:... и един мармот увива шоколади в пропагадни листовки...LEXUS написа:... именно ТПС позволява Тойота да произвежда най-много коли в света, в същото време колите й да са най-здрави и издръжливи,и в същото време Тойота да печели най-много от всеки произведен свой автомобил,в същото време да плаща най-високи заплати в целия автомобилен бранш...
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 4 госта