Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
- WoLF
- Мнения: 3657
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: Приус '07
- Благодарил/а: 841 пъти
- Получена благодарност: 316 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...



- BOz
- Мнения: 4641
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 240 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Е, чак толкова голямо. За 11 години съм дал 70.41 лв. за крушки.
Разход на електричарка -> 
Разход на хибрид ->
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на хибрид ->

Разход на дизелов автоматик ->

- BaiDobry
- Мнения: 59
- Регистриран на: 03 Апр 2025 13:17
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Toyota RAV4
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 22 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Здравйте,
Много приятна тема за четене.
По отношение за "виещата" скоростна кутия (е-СВТ), бих казал, че за всеки влак си има пътници. Мен лично ми допада, както си караш на ток тихичко и изведниш, като ти потрябва мощност и "върррррррррррр".
Детето, чак се кефи, "тате много ми харесва този звук"
А по отношение на хибридната система мога да кажа, че след като се качих на такава не бих я заменил с дизел или безин.
Разходът на гориво за мен не е определящ.
Поздрави!
Много приятна тема за четене.
По отношение за "виещата" скоростна кутия (е-СВТ), бих казал, че за всеки влак си има пътници. Мен лично ми допада, както си караш на ток тихичко и изведниш, като ти потрябва мощност и "върррррррррррр".
Детето, чак се кефи, "тате много ми харесва този звук"
А по отношение на хибридната система мога да кажа, че след като се качих на такава не бих я заменил с дизел или безин.
Разходът на гориво за мен не е определящ.
Поздрави!
-
Hursa
- Мнения: 6038
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 209 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Мисля, че при по-новите хибридни системи коригираха малко логиката. При не особено "силно" натискане на педала, т. е. не почти до край (не до "кик-даун") - не вдига вече така значително оборотите (до областта, където се достига максимална мощност). При по-старата система повишаването на шума от двигателя (и предполагам оборотите) е много по-значимо - поне според опита ми с ауриса и королата (но и мощността на ауриса е по-ниска, може и това да допринася за разликата).
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
planetarydrive
- Мнения: 133
- Регистриран на: 21 Яну 2021 18:19
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Camry
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 29 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Не може да се обобщава-хибридите вдигат обороти. Карал съм всички обеми. Има огромна разлика в работата на 2.5 хибрид и по-малките-2.0, 1.8 ,1.5. Както при ускорение, така и моторна спирачка. При 2.5 не се чува никога дразнещи обороти при принудителен празен ход. Изглежда, че се избира повече работа на спирачките. Единствено при включен активен кк или ръчни "предавки", при спускане може да се чуят повишени обороти. А РАВ и РАВ плъгин в хибриден режим, поне от краткото тестване, работят точно като Камри, като обороти. РАВ хибрид общо е малко по-шумен.
Корола Крос 2.0 е съвсем различна и нервна работа и има леко дразнещи обороти.
Корола Крос 2.0 е съвсем различна и нервна работа и има леко дразнещи обороти.
-
Hursa
- Мнения: 6038
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 209 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Нормално е сув моделите с е-cvt и cvt да вдигат повече оборотите при приблизително еднакви ускорения - при сравнение с хечбек или седан със същия двг - по-тежки са, по-обемни, с чувствително по-голямо аеродинамично съпротивление (и още повече, ако са awd), нужна е по-голяма мощност. А и камри си е по-висок клас, значително по-обезшумена е (и самото купе е относително по отделено от основните източници на шум - колела и окачване, двигател, трансмисия - наблегнато е на комфорта).
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
Тинк
- Мнения: 272
- Регистриран на: 28 Авг 2016 09:39
- Местоположение: България
- Автомобил: Авенсис Т25
- Благодарил/а: 14 пъти
- Получена благодарност: 25 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
На е-cvt ми харесва предимно разхода. И това, че мога да си пускам колата по инерция, без да ми работи ДВГ-то на халос.
Шумът и ускорението - не толкова.
Става дума за Ярис Крос със стандартен 1,5 двигател.
Шумът и ускорението - не толкова.
Става дума за Ярис Крос със стандартен 1,5 двигател.
Да помечтае малко е дошъл човек на тоя свят.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта