Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Публикувай отговор
Аватар
WoLF
Мнения: 3612
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Приус '07
Благодарил/а: 801 пъти
Получена  благодарност: 299 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от WoLF » 02 Юли 2025 16:34

drunk.gif Крушките, крушките за светлините са най-голямото перо boxed.gif
ИзображениеИзображениеИзображение

Аватар
BOz
Мнения: 4621
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 8 пъти
Получена  благодарност: 230 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от BOz » 02 Юли 2025 18:50

WoLF написа: 02 Юли 2025 16:34 Крушките, крушките за светлините са най-голямото перо
Е, чак толкова голямо. За 11 години съм дал 70.41 лв. за крушки.
Разход на електричарка -> Изображение
Разход на хибрид -> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Аватар
BaiDobry
Мнения: 52
Регистриран на: 03 Апр 2025 13:17
Местоположение: Sofia
Автомобил: Toyota RAV4
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 17 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от BaiDobry » 16 Сеп 2025 11:25

Здравйте,
Много приятна тема за четене.
По отношение за "виещата" скоростна кутия (е-СВТ), бих казал, че за всеки влак си има пътници. Мен лично ми допада, както си караш на ток тихичко и изведниш, като ти потрябва мощност и "върррррррррррр".
Детето, чак се кефи, "тате много ми харесва този звук" tongue.gif :D
А по отношение на хибридната система мога да кажа, че след като се качих на такава не бих я заменил с дизел или безин.
Разходът на гориво за мен не е определящ.
Поздрави!

Hursa
Мнения: 5895
Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
Местоположение: Козлодуй
Благодарил/а: 36 пъти
Получена  благодарност: 197 пъти

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...

Мнение от Hursa » 16 Сеп 2025 11:51

Мисля, че при по-новите хибридни системи коригираха малко логиката. При не особено "силно" натискане на педала, т. е. не почти до край (не до "кик-даун") - не вдига вече така значително оборотите (до областта, където се достига максимална мощност). При по-старата система повишаването на шума от двигателя (и предполагам оборотите) е много по-значимо - поне според опита ми с ауриса и королата (но и мощността на ауриса е по-ниска, може и това да допринася за разликата).
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта