Тамошния базов Hilux е много по-различен от нашия, въпреки това впечатленията/притесненията са напълно основателни. В Мексико hilux почва от 500 000 песос, т.е. 45 000лв. В USA базови цени в $ - Корола хибрид 24к, камри 28к, 4рънър 40к, ТЛК 250 хибрид 56к, такома 32к. Доста по-смислени от Европейските, нали? Сега ТЛК 250 Luxury при нас е 185к лв, от толкова почваше 200. Много вдигнаха цените, а колите не са нито по-добре оборудвани, нито по-добре изработени от преди.
[Дискусия] Toyota и нейните конкуренти - обективни сравнения на база личен опит
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 09 Фев 2017 18:43
- Местоположение: Дупница
- Автомобил: AT220 4A-FE
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 60 пъти
Тойота и конкурентите
Баба Яга - 
Параход 3.2 -

Параход 3.2 -

- FearSoft
- Мнения: 584
- Регистриран на: 20 Май 2022 09:51
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Corolla Hybrid 1.8. Tук е!
- Благодарил/а: 63 пъти
- Получена благодарност: 100 пъти
Тойота и конкурентите
Не забравяйте, че цените в USA не включват:
MSRP does not typically include:
• Sales tax
• Additional government charges or taxes
• Registration, title, and license fees
• Documentation fees (check for your state’s cap)
• Dealership fees (market adjustment fees, vehicle preparation/pre-delivery inspection fees, advertisement fees)
• Dealer-installed accessories and add-ons costs (additional anti-theft measures, paint sealing and pinstriping, fabric protection, rust proofing, nitrogen fill for tires, VIN etching, all-weather floor mats, subscriptions,1 etc.)
• Destination fees
• Extended warranties
• Dealership deals and sales
Колко е реалната крайна цена е трудно да се каже и варира във всеки щат. А и 24К (23 825 $) е базовият LE модел. Цената на SE, което може би се доближава до нашето Executive е 26 265 $. И ако добавим sales tax (до 7.25%) и разните там други, цената става почти същата, като при нас.
Не претендирам, че сметките ми са 100% верни, но горе-долу отговарят на това, което открих като информация в интернет. И като добавим, че за последната година има бум в продажбите на Тойота в България, явно не сме и толкова бедни
MSRP does not typically include:
• Sales tax
• Additional government charges or taxes
• Registration, title, and license fees
• Documentation fees (check for your state’s cap)
• Dealership fees (market adjustment fees, vehicle preparation/pre-delivery inspection fees, advertisement fees)
• Dealer-installed accessories and add-ons costs (additional anti-theft measures, paint sealing and pinstriping, fabric protection, rust proofing, nitrogen fill for tires, VIN etching, all-weather floor mats, subscriptions,1 etc.)
• Destination fees
• Extended warranties
• Dealership deals and sales
Колко е реалната крайна цена е трудно да се каже и варира във всеки щат. А и 24К (23 825 $) е базовият LE модел. Цената на SE, което може би се доближава до нашето Executive е 26 265 $. И ако добавим sales tax (до 7.25%) и разните там други, цената става почти същата, като при нас.
Не претендирам, че сметките ми са 100% верни, но горе-долу отговарят на това, което открих като информация в интернет. И като добавим, че за последната година има бум в продажбите на Тойота в България, явно не сме и толкова бедни

Toyota Corolla 1.8L (HEV Special), Ex+, MC23
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 09 Фев 2017 18:43
- Местоположение: Дупница
- Автомобил: AT220 4A-FE
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 60 пъти
Тойота и конкурентите
Sales tax е 7.25% само в Калифорния, delivery fee реалистично е 500-1000$...както и да го въртим са по-евтини от тук. Не е само за Тойотите, за доста мотоциклети положението е същото.
Баба Яга - 
Параход 3.2 -

Параход 3.2 -

-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Тойота и конкурентите
САЩ далеко Бог високо. Така че може да се сравняват с други марки в този клас тук при нас. И както не един път писах, всички са надули цените, както на всичко... нормално.
Само че тойодата нещо са решили, че са много премиум заради малко по - лъскавите си пластмасарии. Само че освен цената доста неща има да пипнеш преди да се буташ в А група, както се казва. Да не говорим и за след продажбеното обслужван, че там

Само че тойодата нещо са решили, че са много премиум заради малко по - лъскавите си пластмасарии. Само че освен цената доста неща има да пипнеш преди да се буташ в А група, както се казва. Да не говорим и за след продажбеното обслужван, че там




-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 02 Яну 2025 11:28
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Auris
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Тойота и конкурентите
Тойота в Бг миналата година година, да не забравяме, продаваха и бензинови двигатели - можеше да се избере и Ярис Крос бензин само, нз кога го спряха точно. Сега съвсем са се ориентирали към хибриди, за българския пазар тази политика може да се окаже зле, Шкода многа сила набра. Да видим дали форд ще почнат евтини бензинови двигатели да пускат, както обещава президента им. Ще следим пазара с интерес.
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 12 Окт 2024 17:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 5 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Тойота и конкурентите
Обслужването е мега зле и в Киа (Редовно ми сипваха повече масло в двигателя, щото техника не гледа щека а компютър). За другите представителства не знам. Относно моя C-HR (актуалната генерация), го сравнявам с предната гернерация на мой приятел която покарах доста. Моя е доста обезшумен спрямо предният, не знам какво са правили, но и eCVT-то не вие на умряло. Чува се двигателя, но не е воя който се чуваше от предното поколение. За моето ниво на оборудване (Premier edition) "пластмасарките" са меки на пипане и въобще усещането в колата е доста приятно. Въобще не си въобразявам, че съм си купил нещо страхотно ...среден клас каляска с малко по-високо ниво на оборудване. Но пък се радвам, че махнах три цилиндровият мотор с турбина на Киа (120 коня) и тяхната DCT 7 степенна кутия. Нито едно от двете не е ок. Вибрациите на двигателя се усещаха в купето, скоростната кутия не харесва плавното тръгване а понякога и решаваше да си тръгва на полусъединител и на 3к оборота и не знаеш дали някой отзад няма да ти помогне с бутане.
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 28 Май 2022 19:14
- Местоположение: България
- Автомобил: RAV4 Plug in hybrid
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 93 пъти
Тойота и конкурентите
gerito_jp, на един приятел жена му ,кара аурис. взет е нов. Това за великите техници от тойота е дърт автомобил. Отива в сервиза и оплакването и е ,че скърца нещо по ходовата част. Отговора е: Нищо и няма, ти сега ли разбра ,че те тойотите така си скърцат!!!!
Та в този ред на мисли , ми се струва че тази 10 годишна гаранция е само пушек в небето.
Ако не дрго, поне срещу 10 годишната гаранция да предлагат отношение и внимание!
Та в този ред на мисли , ми се струва че тази 10 годишна гаранция е само пушек в небето.
Ако не дрго, поне срещу 10 годишната гаранция да предлагат отношение и внимание!
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 28 Май 2022 19:14
- Местоположение: България
- Автомобил: RAV4 Plug in hybrid
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 93 пъти
Тойота и конкурентите
Krachunov, преди да си купя RAV phev, тествах първо хибридния варянт. След 100км/ч шума в купето направо ме изненада. Директно си тръгнах, кола за толкова пари да ми надува главата, за мен беше шумна над нивото ми на търпимост! После тествах PHEV и се оказа ,че е по малко шумно,тоест влиза вече в нивото ми на търпимост и я взех. Аз идвам от премиум марките и не мога да разбера ,толкова ли е скъпа 1 чувал вата ,да я сложат в колите си Тойта?
Така че ако не беше този PHEV да се окаже приемливо обезшмен, тойота нямаше да вземат и 2 лева от мен!
Така че ако не беше този PHEV да се окаже приемливо обезшмен, тойота нямаше да вземат и 2 лева от мен!
- FearSoft
- Мнения: 584
- Регистриран на: 20 Май 2022 09:51
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Corolla Hybrid 1.8. Tук е!
- Благодарил/а: 63 пъти
- Получена благодарност: 100 пъти
Тойота и конкурентите
Специално за Вас погледнах - да, има подсветка на бутоните. Що се отнася до въпросната пластмаса, ако не бяхте отворили дума изобщо нямаше да го забележа. Да, твърда пластмаса е. Ама нямам никакъв допир по какъвто и да е повод до нея. Затова и не съм обърнал внимание. И не ми пука изобщо за това.
Виж, пластмасите на вратите ги забелязах още при тест-а. Но съм ги приел. В крайна сметка има толкова по-важни неща от тези детайли...
Toyota Corolla 1.8L (HEV Special), Ex+, MC23
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Тойота и конкурентите
Като цяло интериора е добре сглобен, има луфтове но не се беше разскърцала за 5 години. А въпросната пластмаса я мразя, понеже качвайки се, нещо бързах ли залитнах ли, не помня. И се наших под коляното в тая твърда пластмаса, крака ми оттече, чак се притесних ще ми трябва ли лекар че бях далеч от цивилизация. Та е такива странни недомислици ме изненадват в тойота. Всичко ОК и бам няква тъпотия. А пък за вратите, честно казано не помня да са ме дразнили или поне седи като отделен детайл и си е едно. Докато таблото цялото ок и само там...

А за бутоните на тавана - супер че са.
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Тойота и конкурентите
Не, не е - осигурява им в продължение на десет години - съдирането на пари при обслужване на този автомобил при "дилъра" (освен, ако клиента не плюе на тая допълнителна гаранция).

Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Тойота и конкурентите
След 5тата година ако е имало нещо е щяло да стане. Не случайно предлагат тойота релакс именно да си вържат клиентелата. И като добавиш +200 за хибриден чек... то си капе
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 05 Фев 2025 15:46
- Местоположение: Botevgrad
- Благодарил/а: 31 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Тойота и конкурентите
Малко се влучвам по върпос от началото на тази дискусия, понеже съм се насочил да поръчам идния месец Corolla Touring Sports GR и гледам ценовата листа доста често.Hursa написа: ↑23 Яну 2025 12:28 Има нещо при хибридната система с двулитровия двигател. При старта бяха обявили мощност на системата 177 к.с. После започнаха да пишат, че е 180 к.с., след това „го направиха“ 184. Уж „ъпгрейднаха“ системата, дори започнаха да пишат за „5 поколение“ и го рекламираха като 196 к.с. От тази година пак „стана“ 182 к.с. — преквалифицираха го на „6-то поколение“, може би.На фона на големите скандали с фалшификации от страна на Toyota, включително с фалшифициране на данните за мощността — какво трябва да мислим?
Ценовата листа за MY24 пишеше, както вие казахте, че 2.0 агрегатът е 196 к.с., след това добавиха ценова листа за MY25, като в началото пишеше, че същият двигател вече е 182 или 184 к.с., и няколко дни по-късно направиха нова промяна, която сега показва 178 к.с.
Не разбирам каква е причината да намалят мощността, дали всъщност я намаляват или, както се пишеше по темата, нещо при изчисленията излиза различно. Какво е вашето мнение по въпроса?
VW Gold mk4, 1.4 16v / Audi A4 B7, 2.0 TDI / Audi A6 C6, 3.0 TDI / VW Passat B6, 2.0 TDI
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 05 Фев 2025 15:46
- Местоположение: Botevgrad
- Благодарил/а: 31 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Тойота и конкурентите
Има логика в това, което казвате, колега. И аз се замислях, че причината може би е от гледна точка на надеждността. Сега забелязах и забележката, че се очаква дооформяне. Благодаря за адекватния отговор.
VW Gold mk4, 1.4 16v / Audi A4 B7, 2.0 TDI / Audi A6 C6, 3.0 TDI / VW Passat B6, 2.0 TDI
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 3 госта