Мирослав Петков написа: ↑30 Яну 2025 00:07
Krachunov, като влезеш от ябланица към София на магистрала Хемус има един дълъг баир в началото на магистралата. С Рав4 phev вървя нагоре с 190 км, де факто на колкото е ограничена
Рав плъгин хибрид който е 306 коня, викаш? А?
Тук не говоря че тойота не може да изпреварва.
Говоря че 1,8 двигателя 122 коня е слаб и не става. Последващата модификация 140 к. вероятно е една идея по - добре въпреки това, като ускорение явно се справя колкото по - слабия двигател на шкода със 115 коня. И ако при корола е 9,4 0-100 то при корола крос е на 10 секунди. И в двата варианта са пренебрежимо под 1 секунда по - бързи както споменах от двигател със 115 коня
Говоря за това че 122 коня 1.8 максималния въртящ момент е между 3-5200 оборота, гледам новия е 3600 една идея по - добре. И пак 115 коня шкода е при 3500 което е съпоставимо, ОК. Не така седят нещата ако обаче вече отидем на 150 коня дизел -2700. Правя съпоставка между тойота и шкода, защото са в един клас. Колкото и в тойота да си мислят че продават премиум, а това е доста доста ...казах ли доста, далеч от реалността.
След това отиваме на шумоизолацията, мернах мнения как оправдават шума при тойота с изказвания "да някой премиум ще е по тих". ДА ДЕ ама шкода не е премиум, сеШ се. Не е сериозно като се кача от хибрид в дизел и дизела да ми е по - тих.И самия двигател и от пътя и НЕ не е гумите.
Разхода (което тук специално е супер субективно защото просто карамнад 90% извън града, с королата за 15-20 000км имам 1400км градско - засичано с аппа.) Разхода на дизела е или същия или по - малък на хибрид. Хибрид който е 30 коня по - слаб, 300 кила по - лек и не на последно място много по - аеродинамичен от шкодата. Тук уточнявам извън града. За града хибрида винаги ще е с голям превес.
И не на последно място но с огромно значение, тъпата политика на тойота България. Не е сериозно за варел като корола крос да искат 80+ бона за вариант 4по4 и да НЕ ПРЕДЛАГАТ отстъпки. А за корола ТС да предлагат 2500-3000 левчета намаление.
На края какво излиза. При тойота, даваш повече пари, за по - малко неща и екстрите които се изтъкват поради липса на други е 5то поколение хибрид което ти пести до 2 литра на 100км което е СУПЕР.... след 100-150 хиляди километра направо си заслужава. Или 10 годишната гаранция, която пак не те бърка защото болшинството сменя колите на около 5 години. Отделните случаи не е нужно да ми споменавате, да има, но са ОТДЕЛНИ.
FearSoft написа: ↑30 Яну 2025 08:20
Това беше конкретен отговор на конкретно посочен "факт" - дишането на пушеците на тировете.
аз говоря, че колата е слаба а за сходни пари или по - точно за по - малко пари, може да вземеш много повече и няма да има нужда да запушваш клапи защото колата няма душа.
Не е нужно да скачаш да защитаваш честта на королката.
Фактите са това. Цифрите са това. И ако тойота си променят безумната политика, вече всичко което пиша отпада. Защото тогава ще са съпоставими нещата. Да ще кажеш окей за 60 хилки ще взема по - малко екстри НО разхода уу ааа, тойота нали... в момента е дали да дам 80 бона за варел който струва пряко сили 60 или да си взема нещо за 60 което ще има повече неща.
Не кавам че шкода видиш ли са топа, не. Просто на техните надути цени си правят отстъпки, както всички. Само тея са си повярвали че като сложат едни 10 хилки горница, стават премиум.. аре у ле ву.
Към колегата с королата на година и половина. Оправили ли са евтината пластмаса ляво от волана (между вратата и волана) защото при 20-21ва година цялото табло супер, мекичко добре направено и са плеснали няква китайска пластмаса за този детайл.
Сложли ли са подсветка на бутоните на тавана? Разбрах че са сложили изолация на двигателя, което е супер.
Но като си налееш течност за чистачки (или долееш антифриз - следи го между другото) и пуснеш капака на какво бие... Разходи се до еура тек просто влез в шоурума, вдигни един капак и го пусни и чуй разликата
