Тамошния базов Hilux е много по-различен от нашия, въпреки това впечатленията/притесненията са напълно основателни. В Мексико hilux почва от 500 000 песос, т.е. 45 000лв. В USA базови цени в $ - Корола хибрид 24к, камри 28к, 4рънър 40к, ТЛК 250 хибрид 56к, такома 32к. Доста по-смислени от Европейските, нали? Сега ТЛК 250 Luxury при нас е 185к лв, от толкова почваше 200. Много вдигнаха цените, а колите не са нито по-добре оборудвани, нито по-добре изработени от преди.
[Дискусия] Toyota и нейните конкуренти - обективни сравнения на база личен опит
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: 09 Фев 2017 18:43
- Местоположение: Дупница
- Автомобил: AT220 4A-FE
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 60 пъти
Тойота и конкурентите
Мнение от r34c7 » 30 Яну 2025 14:10

Параход 3.2 -

r34c7
- FearSoft
- Мнения: 591
- Регистриран на: 20 Май 2022 09:51
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Corolla Hybrid 1.8. Tук е!
- Благодарил/а: 64 пъти
- Получена благодарност: 108 пъти
Тойота и конкурентите
Мнение от FearSoft » 30 Яну 2025 15:01
MSRP does not typically include:
• Sales tax
• Additional government charges or taxes
• Registration, title, and license fees
• Documentation fees (check for your state’s cap)
• Dealership fees (market adjustment fees, vehicle preparation/pre-delivery inspection fees, advertisement fees)
• Dealer-installed accessories and add-ons costs (additional anti-theft measures, paint sealing and pinstriping, fabric protection, rust proofing, nitrogen fill for tires, VIN etching, all-weather floor mats, subscriptions,1 etc.)
• Destination fees
• Extended warranties
• Dealership deals and sales
Колко е реалната крайна цена е трудно да се каже и варира във всеки щат. А и 24К (23 825 $) е базовият LE модел. Цената на SE, което може би се доближава до нашето Executive е 26 265 $. И ако добавим sales tax (до 7.25%) и разните там други, цената става почти същата, като при нас.
Не претендирам, че сметките ми са 100% верни, но горе-долу отговарят на това, което открих като информация в интернет. И като добавим, че за последната година има бум в продажбите на Тойота в България, явно не сме и толкова бедни

FearSoft
r34c7
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Тойота и конкурентите
Мнение от Krachunov » 30 Яну 2025 15:08
Само че тойодата нещо са решили, че са много премиум заради малко по - лъскавите си пластмасарии. Само че освен цената доста неща има да пипнеш преди да се буташ в А група, както се казва. Да не говорим и за след продажбеното обслужван, че там




Krachunov
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 02 Яну 2025 11:28
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Auris
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Тойота и конкурентите
Мнение от gerito_jp » 30 Яну 2025 15:22
gerito_jp
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 12 Окт 2024 17:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 5 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Тойота и конкурентите
Мнение от stangenov » 30 Яну 2025 15:24
stangenov
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 28 Май 2022 19:14
- Местоположение: България
- Автомобил: RAV4 Plug in hybrid
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 93 пъти
Тойота и конкурентите
Мнение от Мирослав Петков » 30 Яну 2025 18:47
Та в този ред на мисли , ми се струва че тази 10 годишна гаранция е само пушек в небето.
Ако не дрго, поне срещу 10 годишната гаранция да предлагат отношение и внимание!
Мирослав Петков
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 28 Май 2022 19:14
- Местоположение: България
- Автомобил: RAV4 Plug in hybrid
- Благодарил/а: 15 пъти
- Получена благодарност: 93 пъти
Тойота и конкурентите
Мнение от Мирослав Петков » 30 Яну 2025 19:11
Така че ако не беше този PHEV да се окаже приемливо обезшмен, тойота нямаше да вземат и 2 лева от мен!
Мирослав Петков
- FearSoft
- Мнения: 591
- Регистриран на: 20 Май 2022 09:51
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Corolla Hybrid 1.8. Tук е!
- Благодарил/а: 64 пъти
- Получена благодарност: 108 пъти
Тойота и конкурентите
Мнение от FearSoft » 30 Яну 2025 19:27
Специално за Вас погледнах - да, има подсветка на бутоните. Що се отнася до въпросната пластмаса, ако не бяхте отворили дума изобщо нямаше да го забележа. Да, твърда пластмаса е. Ама нямам никакъв допир по какъвто и да е повод до нея. Затова и не съм обърнал внимание. И не ми пука изобщо за това.
Виж, пластмасите на вратите ги забелязах още при тест-а. Но съм ги приел. В крайна сметка има толкова по-важни неща от тези детайли...
FearSoft
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Тойота и конкурентите
Мнение от Krachunov » 30 Яну 2025 19:31
Като цяло интериора е добре сглобен, има луфтове но не се беше разскърцала за 5 години. А въпросната пластмаса я мразя, понеже качвайки се, нещо бързах ли залитнах ли, не помня. И се наших под коляното в тая твърда пластмаса, крака ми оттече, чак се притесних ще ми трябва ли лекар че бях далеч от цивилизация. Та е такива странни недомислици ме изненадват в тойота. Всичко ОК и бам няква тъпотия. А пък за вратите, честно казано не помня да са ме дразнили или поне седи като отделен детайл и си е едно. Докато таблото цялото ок и само там...

А за бутоните на тавана - супер че са.
Krachunov
-
- Мнения: 5668
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Тойота и конкурентите
Мнение от Hursa » 30 Яну 2025 19:36
Не, не е - осигурява им в продължение на десет години - съдирането на пари при обслужване на този автомобил при "дилъра" (освен, ако клиента не плюе на тая допълнителна гаранция).

Hursa
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Тойота и конкурентите
Мнение от Krachunov » 30 Яну 2025 22:37
След 5тата година ако е имало нещо е щяло да стане. Не случайно предлагат тойота релакс именно да си вържат клиентелата. И като добавиш +200 за хибриден чек... то си капе
Krachunov
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 05 Фев 2025 15:46
- Местоположение: Botevgrad
- Благодарил/а: 31 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Тойота и конкурентите
Мнение от TheRealDacho » 06 Фев 2025 12:01
Малко се влучвам по върпос от началото на тази дискусия, понеже съм се насочил да поръчам идния месец Corolla Touring Sports GR и гледам ценовата листа доста често.Hursa написа: ↑23 Яну 2025 12:28 Има нещо при хибридната система с двулитровия двигател. При старта бяха обявили мощност на системата 177 к.с. После започнаха да пишат, че е 180 к.с., след това „го направиха“ 184. Уж „ъпгрейднаха“ системата, дори започнаха да пишат за „5 поколение“ и го рекламираха като 196 к.с. От тази година пак „стана“ 182 к.с. — преквалифицираха го на „6-то поколение“, може би.На фона на големите скандали с фалшификации от страна на Toyota, включително с фалшифициране на данните за мощността — какво трябва да мислим?
Ценовата листа за MY24 пишеше, както вие казахте, че 2.0 агрегатът е 196 к.с., след това добавиха ценова листа за MY25, като в началото пишеше, че същият двигател вече е 182 или 184 к.с., и няколко дни по-късно направиха нова промяна, която сега показва 178 к.с.
Не разбирам каква е причината да намалят мощността, дали всъщност я намаляват или, както се пишеше по темата, нещо при изчисленията излиза различно. Какво е вашето мнение по въпроса?
TheRealDacho
-
- Мнения: 5668
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Тойота и конкурентите
Мнение от Hursa » 06 Фев 2025 12:40

Май само за комби (Touring) варианта е тази промяна (ако не е грешка на този, който е попълнил ценовата листа, а и май това не са окончателните данни, вижте има забележка). При хечбека - май си е 196 системната мощност, но вече не го предлагат (от миналата година) у нас.
И май само комби варианта е с никел-метал хидридната батерия.
Ако всичко това е така, само предполагам - може да са запазили този тип батерия при комби, защото е по-надеждна (най-вече в смисъл - по-безопасна, до колкото знам) - тъй като предимно се купува за семеен автомобил, хората возят малки деца (разликата в надеждността е много малка, но може да е съществена за семейния потребител). Ако е така, може би се е оказало, според опита, който е натрупан след последния ъпгрейд на системата, че от този тип, и този размер батерии - не е желателно да се черпи по-голяма мощност - може би се съкращава значително "живота" и. Затова да са решили да ограничат допълнителната мощност, която получава хибридната система от батерията. Но всичко това са безпочвени предположения на не специалист в тази област.

Hursa
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 05 Фев 2025 15:46
- Местоположение: Botevgrad
- Благодарил/а: 31 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Тойота и конкурентите
Мнение от TheRealDacho » 06 Фев 2025 14:16
TheRealDacho
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта