Превъртането може и на стартер някой да ти върти по малко. Дано да стане само през капака на клапаните.

Според теб това задължително ли е ? /При положение че при поставянето е спазена маркировката и положението на бутало 1ви цилиндър.
Очевидно е задължително. Все си мисля че ако можеше да се компенсира по някакъв начин, нямаше да ми светне "хеликоптера". В момента при някакъв режим, неизвестен за мен, се опитва да избута вала (мисля) назад спрямо зъбното колело, но той вече е в максимално задна позиция и не може да се измести повече. Това е и същината на променливото газоразпределение - да избута единия или двата вала в някаква посока, така че да задържи повече или по-малко време клапаните отворени. При блокирания вал, дефакто мотора става като стария 7A-FE който е без променливо газоразпределение (неподвижен вал) и е "таткото" на моя мотор.
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 2 госта