Превъртането може и на стартер някой да ти върти по малко. Дано да стане само през капака на клапаните.

Мнение от max-2 » 02 Яну 2025 11:20
max-2
Мнение от mapamop » 02 Яну 2025 11:37
mapamop
Akima
Мнение от memorex » 02 Яну 2025 18:32
Според теб това задължително ли е ? /При положение че при поставянето е спазена маркировката и положението на бутало 1ви цилиндър.
memorex
gena_bs
Мнение от mapamop » 02 Яну 2025 20:41
Очевидно е задължително. Все си мисля че ако можеше да се компенсира по някакъв начин, нямаше да ми светне "хеликоптера". В момента при някакъв режим, неизвестен за мен, се опитва да избута вала (мисля) назад спрямо зъбното колело, но той вече е в максимално задна позиция и не може да се измести повече. Това е и същината на променливото газоразпределение - да избута единия или двата вала в някаква посока, така че да задържи повече или по-малко време клапаните отворени. При блокирания вал, дефакто мотора става като стария 7A-FE който е без променливо газоразпределение (неподвижен вал) и е "таткото" на моя мотор.
mapamop
Мнение от memorex » 02 Яну 2025 21:14
memorex
Мнение от mapamop » 02 Яну 2025 21:25
mapamop
max-2
Мнение от mapamop » 03 Яну 2025 08:05
mapamop
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Grifi и 2 госта