Присви ме сърцето като го прочетох това.


Присви ме сърцето като го прочетох това.
В началото като взех колата и като падне под 50% и започваше и на мен да ми се свива сърцето: Имах навик от ДВГ-то да си пълня до горе като падне под 50%.
И така постепенно се натрупва опит.
За кой е по-важен "всеки тон собствено тегло". За тира, където собственото тегло на влекача с платформата е около 15 тона, с товароносимост около 30 тона и допустима маса около 45 тона. Или за "лек автомобил", като плъгин приус 5, например - който при собствено тегло близо тон и шестстотин кила, има смешната товароносимост от 275 кг (по малко от 4 човека, а се води 5 местен), с допустима маса от 1845 кг. Или може би за bZ4X - който при собствено тегло от над 2 тона, има дори още по-малка товароносимост, с допустима маса от 2275 кг. За кои автомобили е по-нежелан всеки процент увеличено собствено тегло.
има следното:
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта