
► Виж съдържание
Ами "заряда" с падане на температурата може да падне с до около 70%. И с повишаване на температурата - се възстановява. А предните дни температурата тук сутрин падаше до към 6 градуса. След измерването системата е стартирана - бяхте казвали, че тогава "тя" консумира с мощност около 500 Вт. След това акумулатора е бил под по-високо напрежение. Така през него са протичали относително високи токове, на разряд и в последствие на заряд - и се е "позатоплил", може би поне до към 25 30 градуса.

Защото - в противен случай - има акумулатор, казвате на 50% заряд. Защо тогава системата след тези минути е понижила волтажа, ако това напрежение го управлява само заради акумулатора (за устройство второстепенно за хибрида, автомобил с развита "мощна" управляваща електроника и не само, устройства от първостепенна важност за функционирането на автомобила, захранвани от нисковолтовата шина, дали ще съобразява напрежението единствено с "нуждите" на акумулатора). След като е било така понижено напрежението, разредения акумулатор почти не се зарежда. И ако се шофира градско и след минути се спре системата. И на другата сутрин ще е не на 50% процента (дали е станал на 50% за една нощ), а на много по-нисък заряд. И след няколко дена в подобни режими, акумулатора е за изхвърляне.
