Аха, значи не знаеш, ама знаеш, че акумулатора от 50% заряд, за 5-6 минути вече е на 100% зареден и става източник на напрежение. И това викаш не е спекулация?


Аха, значи не знаеш, ама знаеш, че акумулатора от 50% заряд, за 5-6 минути вече е на 100% зареден и става източник на напрежение. И това викаш не е спекулация?
12.2 Волта викаш е незначително разредено? И за 5-6 минути става 100% заредено, така ли?
Как един здрав оловно-киселинен акумулатор може да има 12.2 Волта напрежение и да е зареден?
Обикновено в студено време напрежението се покачва - поне това забелязах при моите автомобили... Явно има температурна комепенсация..
Ако го измериш веднага след отпадане на малко по-сериозен товар - химията и е нужно време 'да се размеси' (повърхностният слой на електролита и плочите)...
Това е за секунди. И няма нищо общо преди палене, когато акумулатора е стоял на "празен ход", какъвто е случая.slowtraveler написа: ↑02 Окт 2024 20:47 Ако го измериш веднага след отпадане на малко по-сериозен товар
Обратния ефект е по-вероятно да се наблюдава в по-продължително време. Особено в случаите когато няма паразитен товар (откачен).
'Празният ход' е нещо относително... Аз бях меко казано удивен да установя консумация над 3А, когато бях решил да измеря консумацията 'в покой'
Ами зареди го де. И той ще дойде до приблизително 12.6. Не го дръж на 12.2, че не е здравословно.
И това след поне 30 минути престой? Което и няма много значение, защото 3А няма как да смъкнат напрежението на зареден акумулатор до стойностите, за които говорим.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта