[Corolla E12][Фото-отчет]"Объркано" сервомоторче и шумен вентилатор на автоматичен климатик
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 18 Юли 2015 23:58
- Местоположение: Берковица
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
[Corolla E12][Фото-отчет]"Объркано" сервомоторче и шумен вентилатор на автоматичен климатик
Мнение от gotic » 31 Авг 2024 16:10
С ел. техник мерихме волтаж на клемите, двете, на двигателчето. На първа степен- една чертичка на дисплейчето дава 12,3 В. После при увеличаване на оборотите волтажа намалява, а при макс. обороти пак достига 12 В. Това значи ли, че резистора е в ред? Маса взехме произволно от купето...
Техника иска да мери нещо по моторчето и пак ще го свалям. Тъкмо ще погледна състоянието на четките. Ще му обърна внимание за измерването на маса след резистора и ще пиша пак.
gotic
- mapamop
- Мнения: 5217
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 590 пъти
[Corolla E12][Фото-отчет]"Объркано" сервомоторче и шумен вентилатор на автоматичен климатик
Мнение от mapamop » 31 Авг 2024 16:34
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
mapamop
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 22 Сеп 2024 14:47
- Местоположение: Варна
- Получена благодарност: 1 път
[Corolla E12][Фото-отчет]"Объркано" сервомоторче и шумен вентилатор на автоматичен климатик
Мнение от Dnisa » 22 Сеп 2024 23:03
Направих профилактика на моторчето както е описано и тук, и в интернет. Позицията на рамото е същата, защото предварително снимах след като го свалих. Проблема при мен бе парното, след като го монтирах започна да духа топло, но сега климатика не работи. Така и не разбрах това рамо трябва ли да се движи напред-назад, защото в моят случай стои неподвижно. Утре ще пробвам номера с акумулатора и се надявам да се оправи. Цял ден чета и гледам клипчета, никъде не стана ясно дали трябва да се движи това рамо видимо при промяна на температурата.
Dnisa
- mapamop
- Мнения: 5217
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 590 пъти
[Corolla E12][Фото-отчет]"Объркано" сервомоторче и шумен вентилатор на автоматичен климатик
Мнение от mapamop » 23 Сеп 2024 07:56
Бутона "Auto" трябва да свети. Директният преход между позиции HI и LO си е съвсем видим. При разглобяването да не е обърнато двигателчето във леглото вътре в корпуса?
Може да се обърне, но няма да работи.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
mapamop
gotic
- mapamop
- Мнения: 5217
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 590 пъти
[Corolla E12][Фото-отчет]"Объркано" сервомоторче и шумен вентилатор на автоматичен климатик
Мнение от mapamop » 03 Окт 2024 20:54
Висиш ми фафла

И адмирации че си писал какво е излязло.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
mapamop
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 15 Юни 2014 15:25
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: Тойота корола версо
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
[Corolla E12][Фото-отчет]"Объркано" сервомоторче и шумен вентилатор на автоматичен климатик
Мнение от danailpz » 16 Яну 2025 16:14
Изгледах снимковия материал на колегите от форума и днес стъпка по стъпка стигнах до моторчето което върти клапите за топло и студено свалих го,разглобиха го,смазах зъбните колелца с грес като преди това отстраних старата грес
Така направих и със голямото зъбно колело с пистите
Сглобих всичко на мястото както е било
Запалих колата ,загря си но пак от пасажерската страна духа студено както преди да разглобя моторчето
Само да вметна че преди да разглобя моторчето всичко съм белязал както във форума беше описано
Двата маркуча на радиаторчето на парното вход и изход са еднакво горещи
Това ме води до мисълта ме радиаторчето не е запушено предполагам
Какъв може да е проблема и по какъв начин може да се реши този казус
Благодаря на всички предварително
Колата е Тойота корола версо 1,8 бензин -газ 2005 г
danailpz
Akima
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 15 Юни 2014 15:25
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: Тойота корола версо
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
[Corolla E12][Фото-отчет]"Объркано" сервомоторче и шумен вентилатор на автоматичен климатик
Мнение от danailpz » 16 Яну 2025 16:33
Акима нали на таблото има 4 въздуховода
Лявия който се води шофьорски от там излиза горещ въздух и с всеки следващ става все по хладко до този на пасажера който вече е студен
danailpz
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 15 Юни 2014 15:25
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: Тойота корола версо
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
[Corolla E12][Фото-отчет]"Объркано" сервомоторче и шумен вентилатор на автоматичен климатик
Мнение от danailpz » 17 Яну 2025 22:54
Ако е запушена питата на радиаторчето дали може това да е причината и трудно ли се демонтира
Благодаря
danailpz
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 24 Окт 2021 21:08
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis t 22 d4d
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
[Corolla E12][Фото-отчет]"Объркано" сервомоторче и шумен вентилатор на автоматичен климатик
Мнение от nasko_jarti » 18 Яну 2025 06:36
1 Температурата на подаващия маркуч , при загрял двигател, трябва да е около 80 градуса
Ако е с чувствително по- ниска температура - има проблем с циркулацията на водата през радиатора.
2 При включен максимум вентилатор и студено купе връщащия трябва да е значително по-хладен.
Ако не е - въздуха от вентилатора не преминава както трябва през радиатора - силно замърсен радиатор, нещо разглобено по кутията на радиатора итн.
nasko_jarti
[Corolla E12][Фото-отчет]"Объркано" сервомоторче и шумен вентилатор на автоматичен климатик
Мнение от TipoMan » 11 Май 2025 20:28
Най-накрая се хванах да го оправя.
Тук е показано как Е ГРЕШНО И ГЛУПАВО да се мъчиш да го свалиш:
Тук е показано как се сваля по трудния начин:
В допълнение.
Въздуховода за топлия въздух на краката пречи за да се свали машинката.
Капакът на въздуховода е хванат на четири штифта, най-лесно е да натиснат с тънка отвертка и да се задържат отворени като в процепа да се навре нещо тънко - аз ползвах най-малките свински опашки.
След като се махне капака, се маха и основата, тя се държи на два щифта, достъпни само отвътре.
Как се обслужва червяка:
Как се обслужва потенциометъра:
Аз също повдигнах пластините, като ги изместих с около милиметър встрани, за да не контактуват във вече изтърканата част на потенциометъра (той не подлежи на възстановяване).
Засега скърцането спря, остава да оправя клапата и от другата страна.
TipoMan
[Corolla E12][Фото-отчет]"Объркано" сервомоторче и шумен вентилатор на автоматичен климатик
Мнение от TipoMan » 11 Май 2025 20:34
TipoMan
Обратно към “Електрическа система, навигация, музика”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи