mr2 mk2

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
sz00
Мнения: 73
Регистриран на: 04 Окт 2007 13:42

mr2 mk2

Мнение от sz00 » 30 Ное 2007 11:54

здравейте... имам едно малко проблемче, което вече започна да ме изнервя...: като подавам газ и се чува едно "прискърцване"(това е само когато подам газ-например като тръгвам или като сменям скорости) пробвах се да разбера от къде, но така и не успях да намеря "виновника".... имал ли е някой такъв "проблем"... забравих да кажа когато я измия някой път се оправя замалко... може би некой тампон ли знам ли... unsure.gif

cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

Мнение от cj » 30 Ное 2007 12:01

ремък? unsure.gif
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

sz00
Мнения: 73
Регистриран на: 04 Окт 2007 13:42

Мнение от sz00 » 30 Ное 2007 12:40

благодаря за бързият отг.... но не е ремъка... чува се нещо като скърцане ... ако подам газ на свободна скорост не се чува.... само когато подам газ на скорост(точно в момента на подаване на газ и след това изчезва като натисна педала по надолу)... unsure.gif

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 30 Ное 2007 13:40

Съединител.
Ремъка цвили само в началото по принцип.

sz00
Мнения: 73
Регистриран на: 04 Окт 2007 13:42

Мнение от sz00 » 30 Ное 2007 13:58

ок а не е ли възможно от некой тампон... защото като я измия и се оправя за малко....

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 30 Ное 2007 14:16

Момент - само прискърцва - а няма цвилене както от ремък ?
Това с мокренето наистина е на тампон - на гумен елемент....

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 30 Ное 2007 14:45

jamie написа:Момент - само прискърцва - а няма цвилене както от ремък ?
Това с мокренето наистина е на тампон - на гумен елемент....
при мен е същото с тампон на носача обаче,,,а може ли ябълковиден болт или на щангата?...
при мен дойде вече и момента когато като дам газ,,кормилото седи 2-3 градуса по встрани отколкото когато намалявам..

sz00
Мнения: 73
Регистриран на: 04 Окт 2007 13:42

Мнение от sz00 » 30 Ное 2007 16:00

да точно-само прескърцва.... не е цвилене като от ремък.... и аз се насочвам към некой гумен елемент... но не мога да разбера от къде е като вляза под колата всичко си е ок... а пък това се получава само когато е в движение(като подам газ).... unsure.gif

cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

Мнение от cj » 01 Дек 2007 00:13

Хмм, трябва да се чуе...

Според мен, щом се влияе от мокрене най-вероятно е гумен елемент... При подаване на газ имаме посукване на мотора, което означава усилие по монтажните точки на двигателя към купето... от тук следва и извода относно кой тампон може да бъде проблемният.

Колкото до съединителя, за всеки случай пробвай друго - на запален мотор без да включваш на скорост или да подаваш газ - вслушай се дали има разлика в шума между натиснат и отпуснат съединител. Мисля, че по това може да се съди дали лагерът на съединителя е износен.

...ама по-добре някой от по-запознатите членове на форума да си каже мнението. smile.gif
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

sz00
Мнения: 73
Регистриран на: 04 Окт 2007 13:42

Мнение от sz00 » 01 Дек 2007 11:35

ok благодаря!!! :thumbsup: съединителя мисля че си е наред като го натисна има съвсем малка разлика...,но смятам че има още "живот" в него....

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

...

Мнение от rudolf » 01 Дек 2007 13:53

аз незнам как се пробват тампони ,щото съм самоук и някой път бия големи греди,,но съм си въобразил че такъв тест при мен помага..

вдигам едното колело,,и започвам с сила да се опитвам да търся съмнителни луфтове като го клатушка,,
,наляво-надясно- за нещо евентуално по кормилните болтове..както и разбир или разхлабен аксиален лагер
напред назад--за проблеми с носачи и щанги..
нагоре надоло--за слегнал горен тампон

и въртене за някакви луфтове по каретата...
паралелно с това оглежам привидно целостта на гумените съединиения,,и маншони,,

според мен проблеми трябва да са в много напреднал стадий за да с усетят с ръчно усилие,,,не ме слушай на 100%

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 02 Дек 2007 03:40

"аз незнам как се пробват тампони ,щото съм самоук и някой път бия големи греди,,но съм си въобразил че такъв тест при мен помага.. "

Со смЕна :whistle:

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Re: ...

Мнение от diver » 02 Дек 2007 09:32

rudolf написа:аз незнам как се пробват тампони ,щото съм самоук и някой път бия големи греди,,но съм си въобразил че такъв тест при мен помага..

вдигам едното колело,,и започвам с сила да се опитвам да търся съмнителни луфтове като го клатушка,,
,наляво-надясно- за нещо евентуално по кормилните болтове..както и разбир или разхлабен аксиален лагер
напред назад--за проблеми с носачи и щанги..
нагоре надоло--за слегнал горен тампон

и въртене за някакви луфтове по каретата...
паралелно с това оглежам привидно целостта на гумените съединиения,,и маншони,,

според мен проблеми трябва да са в много напреднал стадий за да с усетят с ръчно усилие,,,не ме слушай на 100%
Е може да си доволно як в ръцете и тогава теста с въртенето си става отсекъде ;)

Много ми е смешно някой, 50 кила с напикани дрехи, кат се опре на капака на 3 тонен джип и каже, амортисьорите са за смяна....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 7 госта