
mr2 mk2
mr2 mk2
здравейте... имам едно малко проблемче, което вече започна да ме изнервя...: като подавам газ и се чува едно "прискърцване"(това е само когато подам газ-например като тръгвам или като сменям скорости) пробвах се да разбера от къде, но така и не успях да намеря "виновника".... имал ли е някой такъв "проблем"... забравих да кажа когато я измия някой път се оправя замалко... може би некой тампон ли знам ли... 

при мен е същото с тампон на носача обаче,,,а може ли ябълковиден болт или на щангата?...jamie написа:Момент - само прискърцва - а няма цвилене както от ремък ?
Това с мокренето наистина е на тампон - на гумен елемент....
при мен дойде вече и момента когато като дам газ,,кормилото седи 2-3 градуса по встрани отколкото когато намалявам..
Хмм, трябва да се чуе...
Според мен, щом се влияе от мокрене най-вероятно е гумен елемент... При подаване на газ имаме посукване на мотора, което означава усилие по монтажните точки на двигателя към купето... от тук следва и извода относно кой тампон може да бъде проблемният.
Колкото до съединителя, за всеки случай пробвай друго - на запален мотор без да включваш на скорост или да подаваш газ - вслушай се дали има разлика в шума между натиснат и отпуснат съединител. Мисля, че по това може да се съди дали лагерът на съединителя е износен.
...ама по-добре някой от по-запознатите членове на форума да си каже мнението.
Според мен, щом се влияе от мокрене най-вероятно е гумен елемент... При подаване на газ имаме посукване на мотора, което означава усилие по монтажните точки на двигателя към купето... от тук следва и извода относно кой тампон може да бъде проблемният.
Колкото до съединителя, за всеки случай пробвай друго - на запален мотор без да включваш на скорост или да подаваш газ - вслушай се дали има разлика в шума между натиснат и отпуснат съединител. Мисля, че по това може да се съди дали лагерът на съединителя е износен.
...ама по-добре някой от по-запознатите членове на форума да си каже мнението.

1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
...
аз незнам как се пробват тампони ,щото съм самоук и някой път бия големи греди,,но съм си въобразил че такъв тест при мен помага..
вдигам едното колело,,и започвам с сила да се опитвам да търся съмнителни луфтове като го клатушка,,
,наляво-надясно- за нещо евентуално по кормилните болтове..както и разбир или разхлабен аксиален лагер
напред назад--за проблеми с носачи и щанги..
нагоре надоло--за слегнал горен тампон
и въртене за някакви луфтове по каретата...
паралелно с това оглежам привидно целостта на гумените съединиения,,и маншони,,
според мен проблеми трябва да са в много напреднал стадий за да с усетят с ръчно усилие,,,не ме слушай на 100%
вдигам едното колело,,и започвам с сила да се опитвам да търся съмнителни луфтове като го клатушка,,
,наляво-надясно- за нещо евентуално по кормилните болтове..както и разбир или разхлабен аксиален лагер
напред назад--за проблеми с носачи и щанги..
нагоре надоло--за слегнал горен тампон
и въртене за някакви луфтове по каретата...
паралелно с това оглежам привидно целостта на гумените съединиения,,и маншони,,
според мен проблеми трябва да са в много напреднал стадий за да с усетят с ръчно усилие,,,не ме слушай на 100%
Re: ...
Е може да си доволно як в ръцете и тогава теста с въртенето си става отсекъде ;)rudolf написа:аз незнам как се пробват тампони ,щото съм самоук и някой път бия големи греди,,но съм си въобразил че такъв тест при мен помага..
вдигам едното колело,,и започвам с сила да се опитвам да търся съмнителни луфтове като го клатушка,,
,наляво-надясно- за нещо евентуално по кормилните болтове..както и разбир или разхлабен аксиален лагер
напред назад--за проблеми с носачи и щанги..
нагоре надоло--за слегнал горен тампон
и въртене за някакви луфтове по каретата...
паралелно с това оглежам привидно целостта на гумените съединиения,,и маншони,,
според мен проблеми трябва да са в много напреднал стадий за да с усетят с ръчно усилие,,,не ме слушай на 100%
Много ми е смешно някой, 50 кила с напикани дрехи, кат се опре на капака на 3 тонен джип и каже, амортисьорите са за смяна....

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 4 госта