
mr2 mk2
Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
mr2 mk2
Мнение от sz00 » 30 Ное 2007 11:54
здравейте... имам едно малко проблемче, което вече започна да ме изнервя...: като подавам газ и се чува едно "прискърцване"(това е само когато подам газ-например като тръгвам или като сменям скорости) пробвах се да разбера от къде, но така и не успях да намеря "виновника".... имал ли е някой такъв "проблем"... забравих да кажа когато я измия някой път се оправя замалко... може би некой тампон ли знам ли... 

sz00
cj
sz00
jamie
sz00
jamie
Мнение от rudolf » 30 Ное 2007 14:45
при мен е същото с тампон на носача обаче,,,а може ли ябълковиден болт или на щангата?...jamie написа:Момент - само прискърцва - а няма цвилене както от ремък ?
Това с мокренето наистина е на тампон - на гумен елемент....
при мен дойде вече и момента когато като дам газ,,кормилото седи 2-3 градуса по встрани отколкото когато намалявам..
rudolf
sz00
Мнение от cj » 01 Дек 2007 00:13
Хмм, трябва да се чуе...
Според мен, щом се влияе от мокрене най-вероятно е гумен елемент... При подаване на газ имаме посукване на мотора, което означава усилие по монтажните точки на двигателя към купето... от тук следва и извода относно кой тампон може да бъде проблемният.
Колкото до съединителя, за всеки случай пробвай друго - на запален мотор без да включваш на скорост или да подаваш газ - вслушай се дали има разлика в шума между натиснат и отпуснат съединител. Мисля, че по това може да се съди дали лагерът на съединителя е износен.
...ама по-добре някой от по-запознатите членове на форума да си каже мнението.
Според мен, щом се влияе от мокрене най-вероятно е гумен елемент... При подаване на газ имаме посукване на мотора, което означава усилие по монтажните точки на двигателя към купето... от тук следва и извода относно кой тампон може да бъде проблемният.
Колкото до съединителя, за всеки случай пробвай друго - на запален мотор без да включваш на скорост или да подаваш газ - вслушай се дали има разлика в шума между натиснат и отпуснат съединител. Мисля, че по това може да се съди дали лагерът на съединителя е износен.
...ама по-добре някой от по-запознатите членове на форума да си каже мнението.

1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
cj
sz00
...
Мнение от rudolf » 01 Дек 2007 13:53
аз незнам как се пробват тампони ,щото съм самоук и някой път бия големи греди,,но съм си въобразил че такъв тест при мен помага..
вдигам едното колело,,и започвам с сила да се опитвам да търся съмнителни луфтове като го клатушка,,
,наляво-надясно- за нещо евентуално по кормилните болтове..както и разбир или разхлабен аксиален лагер
напред назад--за проблеми с носачи и щанги..
нагоре надоло--за слегнал горен тампон
и въртене за някакви луфтове по каретата...
паралелно с това оглежам привидно целостта на гумените съединиения,,и маншони,,
според мен проблеми трябва да са в много напреднал стадий за да с усетят с ръчно усилие,,,не ме слушай на 100%
вдигам едното колело,,и започвам с сила да се опитвам да търся съмнителни луфтове като го клатушка,,
,наляво-надясно- за нещо евентуално по кормилните болтове..както и разбир или разхлабен аксиален лагер
напред назад--за проблеми с носачи и щанги..
нагоре надоло--за слегнал горен тампон
и въртене за някакви луфтове по каретата...
паралелно с това оглежам привидно целостта на гумените съединиения,,и маншони,,
според мен проблеми трябва да са в много напреднал стадий за да с усетят с ръчно усилие,,,не ме слушай на 100%
rudolf
jamie
Re: ...
Мнение от diver » 02 Дек 2007 09:32
Е може да си доволно як в ръцете и тогава теста с въртенето си става отсекъде ;)rudolf написа:аз незнам как се пробват тампони ,щото съм самоук и някой път бия големи греди,,но съм си въобразил че такъв тест при мен помага..
вдигам едното колело,,и започвам с сила да се опитвам да търся съмнителни луфтове като го клатушка,,
,наляво-надясно- за нещо евентуално по кормилните болтове..както и разбир или разхлабен аксиален лагер
напред назад--за проблеми с носачи и щанги..
нагоре надоло--за слегнал горен тампон
и въртене за някакви луфтове по каретата...
паралелно с това оглежам привидно целостта на гумените съединиения,,и маншони,,
според мен проблеми трябва да са в много напреднал стадий за да с усетят с ръчно усилие,,,не ме слушай на 100%
Много ми е смешно някой, 50 кила с напикани дрехи, кат се опре на капака на 3 тонен джип и каже, амортисьорите са за смяна....

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта