Точно така е колега! Силата на автомобила е по баирите- нагоре мощно дърпа, надолу яко зарежда! Качвам три снимки от миналата седмица. Маршрут Пловдив-Белово-Юндола-Пирин Голф-Юндола-Белово-Пловдив вход северна част. На отиване към 6/100 разход, на връщане 3.4/100 и остатък 20 км. батерия, която запазих за трипа, който направих веднага Пловдив- Стара Загора- Пловдив. Към 30 км. рекуперирани от спускането на Юндола-Белово. Сефте разбрах, че има S1 предавкаМирослав Петков написа: ↑08 Авг 2024 21:52 Alexandov_777,
От твоя модел на каране реших да надградя моя модел. Досега тръгвайки на дълъг път с пълна батерия, първите 10на км , карах на ток, за да има място за регенерация и после карах единствено и само в HV докато се прибера в дома. Тока в в батерията си остава относително константен, като го ползвах на другия ден за градско движение! Сега качвам трип, от Хисаря, през Шипка, Габрово,В.Търново и през Арбанаси до Горна Оряховица. Когато тръгнах от Хисаря имах ток в батерията за 40км! През пътуването ,където имах по голямо спускане, минавах от HV на EV mod , като регулирах скоростта на спускане със скоростния лост увеличавайки и намалявайки регенерацията, по възможност максимално малко да губя скорост от спиране с накладките! По баирите си карах в HV mod. От спускането през Шипка , успях да добавя от регенерацията 20км , от спускането през Арбанаси 5 км След спускането от Шипка реших да си похарча добавения ток, като го ползвах при лек наклон надолу или равно, така изминах максимални километри на ток , останалите участъци карах в HV . Така генерално пристигайки в къщи имах 37км остатъчен ток в батерията, т.е не похарчих наличния ми 40км в началото, а го оставих за ползване в града до края на деня!
Мисля ,че постигнатия разход е скандално нисък!
Силата на този автомобил е където имаш изкачвания и спускания за да използваш регенерацията. При спускането от Шипка, средния разход на бензин намалява, защото минаваш километри ,а двигателя не работи - плюс бонус 20км ток , който можеш да използваш след спускането в EV . Тоест пак не работи бензиновия двигател и още пада средния разход. Това хибридната Рав ка , няма как да го постигне!
Ако бях си издумкал и първоначалния ток, разхода сигурно щеше да е 3.5л/100.
Да обобщим, ако спусках Шипка в HV , колата нямаше да натрупа 20км от регенерацията, а най много 2-3 км. В този режим колата се старае да запази наличния ток константен! Тоест ако имате по- дълго спускане , минавайте в EV режим, за да позволите максимална регенерация, после изхарчете добавените километри в EV режим някъде в равни участъци (с ниска консумация KW/100км).
При магистрали и равни участътъци по целия път, това не може да се използва! Превръщате се в хибриден Рав , натоварен с 18kw -ва батерия!![]()
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 03 Дек 2023 16:12
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: RAV4 plug-in hybrid
- Благодарил/а: 89 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Toyota RAV4 Prime 2021 - Мечтаният автомобил?
► Виж съдържание
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] и 3 госта