Не мога да не всея смут, във вече иначе голямата лудница laugh.gif Абсолютно съм съгласен със колегата diver, но съм съгласен и с факта, че БМВ са най-добрите НЕМСКИ автомобили за момента. Ни Мерц, ни ВАГ го дигат по какъвто и да е критерий..... Опел, форд и циганите не искам да ги коментирам...

А успоредно с Тойота, Мазда, Субару и другите истински японци, най-много харесвам Lancia!

И за справката - единствено Lancia и Toyota имат по 5 до 7 поредни титли в WRC шампионата, а още повече, че тия макаронджий са измислили променливото газоразпределение(VVTI, V-TEC са производни - не казвам по-добри или по-лоши), същите тия макаронджий са сътворили и Common Rail-a и първи те го въвеждат серийно на Фиат Брава ~97-ма година. Истината е, че японците са много здрави, много практични, но италианците го могат, и го правят за кеф и за да докажат, че го могат.... А колкото до слуховете в нашата скромна държава, че италианеца е много чуплив - елате да ви го покажа колко здрава машина е biggrin.gif На въпроса защо са толкова евтини - защото правят коли, предимно за да покажат какво могат, а главните печалби им идват от разарботка и продажба на лицензи, като тези за VVTi и Common Rail..... Сметнете колко нули има само за една компания да си купи патента..... А да не броим и супер спортните животни като Ferrari, Lamborghini.... и други по-малко известни, но също мнооогоооо скъпи. Най-добрите дизайнери - Джуджаро и Пининфарина също са там..... Абе истината е, че не може да се отрече че са големи, стига да искаш да приемеш фактите и истината. Но все още честно казано не мога да сложа Тойота преди Ланча или обратното.... И двете марки са мнооооооооооогоооо добри, но просто едната предлага едно, другата ти дава коренно различно нещо....
