Кои са другите ви любими марки автомобили?
- Superchief
- Мнения: 50
- Регистриран на: 26 Юни 2007 23:11
- Местоположение: Шумен
- Обратна връзка:
Кои са другите ви любими марки автомобили?
Здравейте Тойота фенове,
тъй като се интересувам много от автомобилният бранш ми хрумна всеки от нас да сподели кои са другите марки автомобили които харесва, уважава и желае да притежава освен любимата ни TOYOTA!
При мен ситуацията е следната:
Супер голям фен съм на автомобилите и техниката на БМВ поради:
- Невероятни динамични и разходни характеристики на двигателите както дизелови така и бензинови
Тази година 3 литровият бензинов агрегат на БМВ с 2 турбокомпресора и каскадно пълнене спечели наградата за Двигател на 2007 г., освен това двигателите на БМВ взеха 6 първи места от 11 категории за Двигател на годината.
- Страхотно младежко и спортно излъчване в дизайна на автомобилите им /дизайнерът Крис Бенгъл създаде революция в дизайна на новите модели на БМВ/
- Иновационни решения във всички технически характеристики на автомобилите им - оставяме настрана двигатели и купе, но окачване, трансмисия, скорстни кутии, особено автоматичните и др.
Освен БМВ симпатизирам много и на следните марки:
1. Тъй като джиповете са ми страст: LAND ROVER /защото имат отлични 4х4 и офроуд характеристики на джиповете си и чудесна возия, добри двигатели/
2. Jeep /заради излъчването за свобода и американски дух/ в своите автомобили/ въпреки че напоследък американците като цяло губят позции и изостават в развитието на автомобилите си в сравнения с европейците и японците
Това е от мен засега! Ако има интерес към темата ще се включа допълнително..
тъй като се интересувам много от автомобилният бранш ми хрумна всеки от нас да сподели кои са другите марки автомобили които харесва, уважава и желае да притежава освен любимата ни TOYOTA!
При мен ситуацията е следната:
Супер голям фен съм на автомобилите и техниката на БМВ поради:
- Невероятни динамични и разходни характеристики на двигателите както дизелови така и бензинови
Тази година 3 литровият бензинов агрегат на БМВ с 2 турбокомпресора и каскадно пълнене спечели наградата за Двигател на 2007 г., освен това двигателите на БМВ взеха 6 първи места от 11 категории за Двигател на годината.
- Страхотно младежко и спортно излъчване в дизайна на автомобилите им /дизайнерът Крис Бенгъл създаде революция в дизайна на новите модели на БМВ/
- Иновационни решения във всички технически характеристики на автомобилите им - оставяме настрана двигатели и купе, но окачване, трансмисия, скорстни кутии, особено автоматичните и др.
Освен БМВ симпатизирам много и на следните марки:
1. Тъй като джиповете са ми страст: LAND ROVER /защото имат отлични 4х4 и офроуд характеристики на джиповете си и чудесна возия, добри двигатели/
2. Jeep /заради излъчването за свобода и американски дух/ в своите автомобили/ въпреки че напоследък американците като цяло губят позции и изостават в развитието на автомобилите си в сравнения с европейците и японците
Това е от мен засега! Ако има интерес към темата ще се включа допълнително..
Последно промяна от Superchief на 10 Ное 2007 19:05, променено общо 1 път.
Be a beauty..Be a beast.. TL be!
Стана ясно, че си фен на дизела и на БМВ.
НО карал ли си дизела на БМВ или си по скоро интернет състезател? Щото не би говорил по този начин ОПРЕДЕЛЕНО ако си го карал.
Теорията я остави на Ауто Билд.
Аз не съм фен на нито една марка. Но съм на мнение, че за да оплюеш нещо, то трябва да го опознаеш първо. И по тая логика смятам, че Тойота имат 3 или 4 модела от цялата им история дето си заслужават. Останалото е комерсиално задоволяване на пазарни Дупки.
Същото важи за почти всички автомобилни марки с ЕДНО ГОЛЯМО изключение: БМВ.
Това е фирмата, която за цялата си история не е успяла да създаде нито един модел, който в наши дни да е класика (цена примерно над 20К и да расте с годините) или да е с нещо интересен (примерно да върви, завива и не се разваля).
НО карал ли си дизела на БМВ или си по скоро интернет състезател? Щото не би говорил по този начин ОПРЕДЕЛЕНО ако си го карал.
Теорията я остави на Ауто Билд.
Аз не съм фен на нито една марка. Но съм на мнение, че за да оплюеш нещо, то трябва да го опознаеш първо. И по тая логика смятам, че Тойота имат 3 или 4 модела от цялата им история дето си заслужават. Останалото е комерсиално задоволяване на пазарни Дупки.
Същото важи за почти всички автомобилни марки с ЕДНО ГОЛЯМО изключение: БМВ.
Това е фирмата, която за цялата си история не е успяла да създаде нито един модел, който в наши дни да е класика (цена примерно над 20К и да расте с годините) или да е с нещо интересен (примерно да върви, завива и не се разваля).
СУБАРУ, като единствен проблем до скоро беше липсата на дизел, но както си говорим за иновации:
http://www.youtube.com/watch?v=-G5TcWg0TMc
сега чакам мазда на пуснат дизелов ванкел.....
http://www.youtube.com/watch?v=-G5TcWg0TMc
сега чакам мазда на пуснат дизелов ванкел.....
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Примери има много, но може би най-важния представител е 507, бащата на всички Z-cars.El Camino написа:Това е фирмата, която за цялата си история не е успяла да създаде нито един модел, който в наши дни да е класика (цена примерно над 20К и да расте с годините) или да е с нещо интересен (примерно да върви, завива и не се разваля).
Ценя мненията ти - би ли изброил и останалите от многото примери плс?Scott написа:Примери има много, но може би най-важния представител е 507, бащата на всички Z-cars.El Camino написа:Това е фирмата, която за цялата си история не е успяла да създаде нито един модел, който в наши дни да е класика (цена примерно над 20К и да расте с годините) или да е с нещо интересен (примерно да върви, завива и не се разваля).
хихиих, този нужник модел 60-та година ли според теб е бащата на родстерите или само на ЗЕТсерията? Щото ако се върнеш 10 години назад и погледнеш Ягуар ХК120 може да намериш бая общи черти....Погледни и порше 550 спайдър, или 356 от 48-ма....Scott написа:Примери има много, но може би най-важния представител е 507, бащата на всички Z-cars.El Camino написа:Това е фирмата, която за цялата си история не е успяла да създаде нито един модел, който в наши дни да е класика (цена примерно над 20К и да расте с годините) или да е с нещо интересен (примерно да върви, завива и не се разваля).
Мамалиии пак ли подкарахте старата тема ?
Туй че има хора с пристрастия към други марки едва ли е такъв проблем. Ама ще ми се някак да пишем наистина за неща усетени - а не прочетени.
ПП: Пък специално дуела Ел & БМВ ми е бил много забавен има няма от година насам biggrin.gif Но няма да скрия че и аз харесвам едно БМВ (то малко музеен експонат само де) - М1. Нищо че като цяло е италианско вместо немско - сигурно затова....
Туй че има хора с пристрастия към други марки едва ли е такъв проблем. Ама ще ми се някак да пишем наистина за неща усетени - а не прочетени.
ПП: Пък специално дуела Ел & БМВ ми е бил много забавен има няма от година насам biggrin.gif Но няма да скрия че и аз харесвам едно БМВ (то малко музеен експонат само де) - М1. Нищо че като цяло е италианско вместо немско - сигурно затова....
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Няма смисъл да изброявам, защото всички коли в добро състояние над 30-35 години започват да си покачват цените, но като наистина класически модел ще спомена още М1.El Camino написа:Ценя мненията ти - би ли изброил и останалите от многото примери плс?
Имам пред мен отворен TopGear бр. 123. В него има статия наречена Ultimate M-car. Ето цените на някой от автомобилите: 1972-73 3.0 CSL - 12-18k GBP, 1988-91 M3 Cabrio - 9-12k GBP, 1989-90 M3 Sport Evo - 8-20k GBP, M1 1979-81 - 40-55k GBP. трябва да се съгласиш, че добре си 'държат' или увеличават цената.
- Superchief
- Мнения: 50
- Регистриран на: 26 Юни 2007 23:11
- Местоположение: Шумен
- Обратна връзка:
Camino,El Camino написа:Стана ясно, че си фен на дизела и на БМВ.
НО карал ли си дизела на БМВ или си по скоро интернет състезател? Щото не би говорил по този начин ОПРЕДЕЛЕНО ако си го карал.
Теорията я остави на Ауто Билд.
не успях да разбера точно репликите ЗА или ПРОТИВ .. БМВ машините си, но за две неща си прав.. фен съм на дизела и на БМВ /не мисля повече да се връщам към бензин/ освен ако не се сдобия с новата М3 /М5

За това дали съм карал дизела на БМВ .. ще кажа ДА /3 литровият дизел на новата 5-серия - невероятен двигател във всяко отношение/. Разбира се нямам хиляди км. опит с тази кола.. но имам достатъчно впечатления.. Имам впечатление от бензиновият 1.8 / на 3-ката/.. също много положителни.
Струва ми се като цяло, че темата отива в ДРУГА ПОСОКА, а не е по-същество ... Какви други марки коли харесваме? ..


Be a beauty..Be a beast.. TL be!
-
- Мнения: 275
- Регистриран на: 26 Окт 2007 00:55
- Местоположение: Sofia
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Ami M-kite, ne e li vskqa edna ot tqh klasika?El Camino написа: Това е фирмата, която за цялата си история не е успяла да създаде нито един модел, който в наши дни да е класика (цена примерно над 20К и да расте с годините) или да е с нещо интересен (примерно да върви, завива и не се разваля).
Primerno tova ne e li klasiak


2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта