Диагностика на Хибриден автомобил.
- mfandakov
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 20 пъти
- Получена благодарност: 51 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.
Благодаря за предложението,ако стигна до там ще бъда благодарен ако ми дадеш да си свърша работа.
Но това на по късен етап.
Искам да коментирам скрийншотовете по горе първите които са просто живи данни за състоянието на хибридната система са... ясни.
Тези които са фризфрейма на момента на възникване на грешка P0A80 е ниското напрежение на клетка номер 6.
Дааа ,ама не .....батерията е свалена, разглобена ,замерена/без товар/ всички са в близки стойности.И шестата двойка клетка си е в норма.
Явно софтуера не може да засече много точно коя е с проблем/онзи ден ремонтирахме една X5 E70 със смляна помпа високо налягане всичко по горивната система бе намлатено със стружки софтуера даваше дюзите прецакани след като ги качихме на стенд се видя че софтуерът не е много точен в посочването на точният номер по ред./и същото нещо се случва с Техстрийма на Тойота дава че има грешка в батерията и по софта посочва номер на клетката ,обаче реално може да не е и този номер.
Утре ще пробваме и по друг начин.
Но конекторите са за почистване.
Но това на по късен етап.
Искам да коментирам скрийншотовете по горе първите които са просто живи данни за състоянието на хибридната система са... ясни.
Тези които са фризфрейма на момента на възникване на грешка P0A80 е ниското напрежение на клетка номер 6.
Дааа ,ама не .....батерията е свалена, разглобена ,замерена/без товар/ всички са в близки стойности.И шестата двойка клетка си е в норма.
Явно софтуера не може да засече много точно коя е с проблем/онзи ден ремонтирахме една X5 E70 със смляна помпа високо налягане всичко по горивната система бе намлатено със стружки софтуера даваше дюзите прецакани след като ги качихме на стенд се видя че софтуерът не е много точен в посочването на точният номер по ред./и същото нещо се случва с Техстрийма на Тойота дава че има грешка в батерията и по софта посочва номер на клетката ,обаче реално може да не е и този номер.
Утре ще пробваме и по друг начин.
Но конекторите са за почистване.
Последно промяна от mfandakov на 28 Дек 2022 19:46, променено общо 1 път.
И дойдоха времена нелепи,
в които
крадци.....управляват слепи.
Радой Ралин.
- mfandakov
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 20 пъти
- Получена благодарност: 51 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.
И дойдоха времена нелепи,
в които
крадци.....управляват слепи.
Радой Ралин.
- BOz
- Мнения: 4317
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 133 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.
Ако със сигурност е от 2018-та, би трябвало да пасне. Но все пак, за да си сигурен, по снимки:mfandakov написа: ↑27 Дек 2022 18:31 Намерих цяла батерия от C-HR 2018г както е видно колата с която се занимавам е Ярис 2012,мисля да взема C-HR ската батерия ,но дали ще паснат клетките от C-HR на Яриса отделен въпрос.
Знам че във форума има няколко човека които могат да отговорят на този въпрос,ще се радвам ако споделят мнения.
1. Ако изглежда така ще стане:
2. Ако изглежда така, няма да стане:
Това е защото ги мериш без товар, което е грешно. Софтуера не греши, по принцип.mfandakov написа: ↑28 Дек 2022 19:41 Тези които са фризфрейма на момента на възникване на грешка P0A80 е ниското напрежение на клетка номер 6.
Дааа ,ама не .....батерията е свалена, разглобена ,замерена/без товар/ всички са в близки стойности.И шестата двойка клетка си е в норма.
Явно софтуера не може да засече много точно коя е с проблем
Най-близо до това, което горе-долу да става и да не е златно:
Разход на хибрид->
Разход на дизелов автоматик ->
Разход на дизелов автоматик ->
-
- Мнения: 173
- Регистриран на: 19 Мар 2017 22:18
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.
Точно . Имам едно SkyRC Q200 може и да свърши работа - 2х10А + 2х5А
Corolla 2005 1.6 VVTi 3zz-fe | hatch, SOL
Corolla 2020 Sedan 1.8 Hybrid
Corolla 2020 Sedan 1.8 Hybrid
- mfandakov
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 20 пъти
- Получена благодарност: 51 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.
Както и предполагах още преди твоето включване ,продавачът нещо не отговаря точно на моите въпроси.Попитах го директно човек кажи за да не се занимаваме,отговорът бе...Аз се занимавам докарвам разни работи от морги по Италия и тази която имам не съм сигурен от каква кола е...ама те са еднакви.
Еднакви ама неговата я намерих по номера и излезна за Приус 2009/2010 г.Отказах я.
Как ги мерите с товар....Зарядното ли използвате за товар. ,пуснато на цикъл разреждане или...
И дойдоха времена нелепи,
в които
крадци.....управляват слепи.
Радой Ралин.
- mfandakov
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 20 пъти
- Получена благодарност: 51 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.
Обмислям закупуването на този сет,и организирането на ремонт и профилактика на батерии за хибридни автомобили.Имам помещения и ще търся едно момче за работа,в контакт съм с производителя и уточняваме начини на доставка,подръжка,гаранция,и цена на подръжка на софтуера след едногодишния безплатен период.
Имаме още неясноти да се надявам че няма да са пречка за изпълнението на идеята.
Имаме още неясноти да се надявам че няма да са пречка за изпълнението на идеята.
И дойдоха времена нелепи,
в които
крадци.....управляват слепи.
Радой Ралин.
- mfandakov
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 20 пъти
- Получена благодарност: 51 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.
Най-накрая свястна C-HR -ска батерия за донор и.... Яриса е готов.
Един съвет към всички хора които които си търсят решение за рециклирането на батерията.
Никога ама никога не вярвайте на моргаджиийте дето продават ударени C-Hr .
Нагледах се на измами,внимавайте....
Разликата осезаема....Един съвет към всички хора които които си търсят решение за рециклирането на батерията.
Никога ама никога не вярвайте на моргаджиийте дето продават ударени C-Hr .
Нагледах се на измами,внимавайте....
И дойдоха времена нелепи,
в които
крадци.....управляват слепи.
Радой Ралин.
- mapamop
- Мнения: 4223
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 98 пъти
- Получена благодарност: 327 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.
Сподели с "дружината" малко повече ако може?
Знам че с конвенционалната си бензинка, малко не ми е мястото да пиша тук, но ще има други "мъченици", които ще последват "твоята съдба и път".
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
- mfandakov
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 20 пъти
- Получена благодарност: 51 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.
1.Обаждам се ,договаряме се ,и като започнеш да питаш почне да се ошашава...и признание не знам от каква кола е батерията.
2.Обаждам се ,,,имам батерия ама трябва да дадеш твоята... и що бе човек ..... ами колата трябва да има батерия./сещате се за какво му е/
3.Обаждам се....брато тази я продадох ама имам клетки......ми мани обявата.
4.Обаждам се всичко е ок отивам на место и гледам ,някой шарил по нея...питам какво е това и ...почва да се гърчи..
5.Именит съфорумец събира C-HR ски батерии наред,моргаджиите се светкат и почват да скалъпват с техни колеги "нови".
6.Обаждам се пращат ми снимки ,батерията от Приус .
7.Обаждам се започвам да питам,започват да ми се карат.
Всяка втора батерия на пазара "пипана".
2.Обаждам се ,,,имам батерия ама трябва да дадеш твоята... и що бе човек ..... ами колата трябва да има батерия./сещате се за какво му е/
3.Обаждам се....брато тази я продадох ама имам клетки......ми мани обявата.
4.Обаждам се всичко е ок отивам на место и гледам ,някой шарил по нея...питам какво е това и ...почва да се гърчи..
5.Именит съфорумец събира C-HR ски батерии наред,моргаджиите се светкат и почват да скалъпват с техни колеги "нови".
6.Обаждам се пращат ми снимки ,батерията от Приус .
7.Обаждам се започвам да питам,започват да ми се карат.
Всяка втора батерия на пазара "пипана".
И дойдоха времена нелепи,
в които
крадци.....управляват слепи.
Радой Ралин.
- mapamop
- Мнения: 4223
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis Wagon T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 98 пъти
- Получена благодарност: 327 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.
Е то щото голяма философия и наука да развиеш 5 гайки и 4 винта, да извадиш УнеЗ' плочи, да им навиеш гайките и да сгънеш едни пари от оня дето е на зор.
Нещо като ММТ-тата дето ги "чоплите" с Петър - 2 лагера, малко грес, газ и мас - и гаСС до ламарината.
Знам че не е така, но джамбазите които работят със знания и опит са малко. Коректните сигурно са още по-малко.
*Горните редове не ги вземай насериозно - не мисля като джамбазите. Всъщност напоследък и страдам от опита си да бъда честен и директен с хората, и да си изпипвам нещата максимално.
Opel Astra F Estate (1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251
-
- Мнения: 529
- Регистриран на: 09 Юли 2018 04:07
- Местоположение: София
- Автомобил: gws191l 08, zze121 03, aw11 86
- Получена благодарност: 5 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.
Ако се е стигнало до проблеми, prolong-ът няма да помогне много. Имам персоналната версия и е "от време навреме" (разбирай - не съм го правил откакто направих батерията и я balance charger-нах един път) - но колата е на трупчета ~три дни.
Custom BMS + LiFePo4 би било по-интересно за напред. По груби впечатления - статистически със всяка "генерация" модули нещата със издръжливостта стават все по-добре, та не знам доколко ще е рентабилно за напред. Има и адекватни заместители на оригиналните вече.
Custom BMS + LiFePo4 би било по-интересно за напред. По груби впечатления - статистически със всяка "генерация" модули нещата със издръжливостта стават все по-добре, та не знам доколко ще е рентабилно за напред. Има и адекватни заместители на оригиналните вече.
gs450h 07/2008 ML/radar cruise w/o APSSS, corolla e12 11/2003 3dr sol 3zz-fe
- mfandakov
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 20 пъти
- Получена благодарност: 51 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.
Тази версия персоналната дето я имаш от къде я докара,щото гледам и сингапурски излизат.
И дойдоха времена нелепи,
в които
крадци.....управляват слепи.
Радой Ралин.
-
- Мнения: 529
- Регистриран на: 09 Юли 2018 04:07
- Местоположение: София
- Автомобил: gws191l 08, zze121 03, aw11 86
- Получена благодарност: 5 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.
Баш от тях (hybridautomotive) по DHLx преди сумати години. Гледам още не са интегрирали charger & discharger във едно. Жалко.
gs450h 07/2008 ML/radar cruise w/o APSSS, corolla e12 11/2003 3dr sol 3zz-fe
- mfandakov
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 20 пъти
- Получена благодарност: 51 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.
Днес реших да изравня клетките на старата батерия,минах на този вариант.
И дойдоха времена нелепи,
в които
крадци.....управляват слепи.
Радой Ралин.
- mfandakov
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 20 пъти
- Получена благодарност: 51 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.
Дааа хубавата и правилна товарна вилка хваща проблема в батерията.
Както е видно батерията без товар е в добра кондиция.
И под товар се сгромоляса.
Както е видно батерията без товар е в добра кондиция.
И под товар се сгромоляса.
И дойдоха времена нелепи,
в които
крадци.....управляват слепи.
Радой Ралин.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта