Диагностика на Хибриден автомобил.
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.
Благодаря за предложението,ако стигна до там ще бъда благодарен ако ми дадеш да си свърша работа.
Но това на по късен етап.
Искам да коментирам скрийншотовете по горе първите които са просто живи данни за състоянието на хибридната система са... ясни.
Тези които са фризфрейма на момента на възникване на грешка P0A80 е ниското напрежение на клетка номер 6.
Дааа ,ама не .....батерията е свалена, разглобена ,замерена/без товар/ всички са в близки стойности.И шестата двойка клетка си е в норма.
Явно софтуера не може да засече много точно коя е с проблем/онзи ден ремонтирахме една X5 E70 със смляна помпа високо налягане всичко по горивната система бе намлатено със стружки софтуера даваше дюзите прецакани след като ги качихме на стенд се видя че софтуерът не е много точен в посочването на точният номер по ред./и същото нещо се случва с Техстрийма на Тойота дава че има грешка в батерията и по софта посочва номер на клетката ,обаче реално може да не е и този номер.
Утре ще пробваме и по друг начин.
Но конекторите са за почистване.
Но това на по късен етап.
Искам да коментирам скрийншотовете по горе първите които са просто живи данни за състоянието на хибридната система са... ясни.
Тези които са фризфрейма на момента на възникване на грешка P0A80 е ниското напрежение на клетка номер 6.
Дааа ,ама не .....батерията е свалена, разглобена ,замерена/без товар/ всички са в близки стойности.И шестата двойка клетка си е в норма.
Явно софтуера не може да засече много точно коя е с проблем/онзи ден ремонтирахме една X5 E70 със смляна помпа високо налягане всичко по горивната система бе намлатено със стружки софтуера даваше дюзите прецакани след като ги качихме на стенд се видя че софтуерът не е много точен в посочването на точният номер по ред./и същото нещо се случва с Техстрийма на Тойота дава че има грешка в батерията и по софта посочва номер на клетката ,обаче реално може да не е и този номер.
Утре ще пробваме и по друг начин.
Но конекторите са за почистване.
Последно промяна от Митхат на 28 Дек 2022 19:46, променено общо 1 път.
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.
Ако със сигурност е от 2018-та, би трябвало да пасне. Но все пак, за да си сигурен, по снимки:mfandakov написа: ↑27 Дек 2022 18:31 Намерих цяла батерия от C-HR 2018г както е видно колата с която се занимавам е Ярис 2012,мисля да взема C-HR ската батерия ,но дали ще паснат клетките от C-HR на Яриса отделен въпрос.
Знам че във форума има няколко човека които могат да отговорят на този въпрос,ще се радвам ако споделят мнения.
1. Ако изглежда така ще стане:
2. Ако изглежда така, няма да стане:

Това е защото ги мериш без товар, което е грешно. Софтуера не греши, по принцип.mfandakov написа: ↑28 Дек 2022 19:41 Тези които са фризфрейма на момента на възникване на грешка P0A80 е ниското напрежение на клетка номер 6.
Дааа ,ама не .....батерията е свалена, разглобена ,замерена/без товар/ всички са в близки стойности.И шестата двойка клетка си е в норма.
Явно софтуера не може да засече много точно коя е с проблем

Най-близо до това, което горе-долу да става и да не е златно:
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 19 Мар 2017 22:18
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.
Точно

Corolla 2005 1.6 VVTi 3zz-fe | hatch, SOL
Corolla 2020 Sedan 1.8 Hybrid
Corolla 2020 Sedan 1.8 Hybrid
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.
Както и предполагах още преди твоето включване ,продавачът нещо не отговаря точно на моите въпроси.Попитах го директно човек кажи за да не се занимаваме,отговорът бе...Аз се занимавам докарвам разни работи от морги по Италия и тази която имам не съм сигурен от каква кола е...ама те са еднакви.

Еднакви ама неговата я намерих по номера и излезна за Приус 2009/2010 г.Отказах я.
Как ги мерите с товар....Зарядното ли използвате за товар. ,пуснато на цикъл разреждане или...
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.
Обмислям закупуването на този сет,и организирането на ремонт и профилактика на батерии за хибридни автомобили.Имам помещения и ще търся едно момче за работа,в контакт съм с производителя и уточняваме начини на доставка,подръжка,гаранция,и цена на подръжка на софтуера след едногодишния безплатен период.
Имаме още неясноти да се надявам че няма да са пречка за изпълнението на идеята.
Имаме още неясноти да се надявам че няма да са пречка за изпълнението на идеята.
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.
Най-накрая свястна C-HR -ска батерия за донор и.... Яриса е готов.
Един съвет към всички хора които които си търсят решение за рециклирането на батерията.
Никога ама никога не вярвайте на моргаджиийте дето продават ударени C-Hr .
Нагледах се на измами,внимавайте....
Разликата осезаема....Един съвет към всички хора които които си търсят решение за рециклирането на батерията.
Никога ама никога не вярвайте на моргаджиийте дето продават ударени C-Hr .
Нагледах се на измами,внимавайте....
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.
Сподели с "дружината" малко повече ако може?
Знам че с конвенционалната си бензинка, малко не ми е мястото да пиша тук, но ще има други "мъченици", които ще последват "твоята съдба и път".
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.
1.Обаждам се ,договаряме се ,и като започнеш да питаш почне да се ошашава...и признание не знам от каква кола е батерията.
2.Обаждам се ,,,имам батерия ама трябва да дадеш твоята...
и що бе човек ..... ами колата трябва да има батерия./сещате се за какво му е/
3.Обаждам се....брато тази я продадох ама имам клетки......ми мани обявата.
4.Обаждам се всичко е ок отивам на место и гледам ,някой шарил по нея...питам какво е това и ...почва да се гърчи..
5.Именит съфорумец събира C-HR ски батерии наред,моргаджиите се светкат и почват да скалъпват с техни колеги "нови".
6.Обаждам се пращат ми снимки ,батерията от Приус .
7.Обаждам се започвам да питам,започват да ми се карат.
Всяка втора батерия на пазара "пипана".
2.Обаждам се ,,,имам батерия ама трябва да дадеш твоята...

3.Обаждам се....брато тази я продадох ама имам клетки......ми мани обявата.

4.Обаждам се всичко е ок отивам на место и гледам ,някой шарил по нея...питам какво е това и ...почва да се гърчи..
5.Именит съфорумец събира C-HR ски батерии наред,моргаджиите се светкат и почват да скалъпват с техни колеги "нови".
6.Обаждам се пращат ми снимки ,батерията от Приус .
7.Обаждам се започвам да питам,започват да ми се карат.

Всяка втора батерия на пазара "пипана".
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.

Нещо като ММТ-тата дето ги "чоплите" с Петър - 2 лагера, малко грес, газ и мас - и гаСС до ламарината.
Знам че не е така, но джамбазите които работят със знания и опит са малко. Коректните сигурно са още по-малко.
*Горните редове не ги вземай насериозно - не мисля като джамбазите. Всъщност напоследък и страдам от опита си да бъда честен и директен с хората, и да си изпипвам нещата максимално.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 536
- Регистриран на: 09 Юли 2018 04:07
- Местоположение: София
- Автомобил: gws191l 08, zze121 03, aw11 86
- Получена благодарност: 5 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.
Ако се е стигнало до проблеми, prolong-ът няма да помогне много. Имам персоналната версия и е "от време навреме" (разбирай - не съм го правил откакто направих батерията и я balance charger-нах един път) - но колата е на трупчета ~три дни.
Custom BMS + LiFePo4 би било по-интересно за напред. По груби впечатления - статистически със всяка "генерация" модули нещата със издръжливостта стават все по-добре, та не знам доколко ще е рентабилно за напред. Има и адекватни заместители на оригиналните вече.
Custom BMS + LiFePo4 би било по-интересно за напред. По груби впечатления - статистически със всяка "генерация" модули нещата със издръжливостта стават все по-добре, та не знам доколко ще е рентабилно за напред. Има и адекватни заместители на оригиналните вече.
gs450h 07/2008 ML/radar cruise w/o APSSS, corolla e12 11/2003 3dr sol 3zz-fe
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.
Тази версия персоналната дето я имаш от къде я докара,щото гледам и сингапурски излизат.
-
- Мнения: 536
- Регистриран на: 09 Юли 2018 04:07
- Местоположение: София
- Автомобил: gws191l 08, zze121 03, aw11 86
- Получена благодарност: 5 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.
Баш от тях (hybridautomotive) по DHLx преди сумати години. Гледам още не са интегрирали charger & discharger във едно. Жалко.
gs450h 07/2008 ML/radar cruise w/o APSSS, corolla e12 11/2003 3dr sol 3zz-fe
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.
Днес реших да изравня клетките на старата батерия,минах на този вариант.
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.
Дааа хубавата и правилна товарна вилка хваща проблема в батерията.
Както е видно батерията без товар е в добра кондиция.
И под товар се сгромоляса.
Както е видно батерията без товар е в добра кондиция.
И под товар се сгромоляса.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта