Ключове & имобилайзери
Ключове & имобилайзери
Имам въпрос.
Ключът непрекъснато ли генерира сигнал при сензорно заключване/отключване (старт/стоп бутон)? Има ли смисъл в изключването му при по-дълъг престой с цел съхраняване на батерията му или предотвратяване на сканиране?
Зоната на засичане от автомобила е около метър от сензорите.
Ключът непрекъснато ли генерира сигнал при сензорно заключване/отключване (старт/стоп бутон)? Има ли смисъл в изключването му при по-дълъг престой с цел съхраняване на батерията му или предотвратяване на сканиране?
Зоната на засичане от автомобила е около метър от сензорите.
Yaris Hybrid XP210
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Ключове & имобилайзери
Ключът отговаря на запитващи сигнали, той самият не е инициатор поради размера на батерията му сравнен с тази в колата.
При отключване или при стартиране колата изпраща запитване към ключа и ако има положителен отговор се извършва действието.
По-интересно е при колите, които светкат амбиентно осветление (в страничнитр огледала и купето) при доближаване на ключа - как е направено. Снощи паркирах хондата до c-hra и излизайки от хондата огледалата на c-hra светнаха логото на асфалта и вътре плавно се включи осветлението понеже ключа беше в мен.
При отключване или при стартиране колата изпраща запитване към ключа и ако има положителен отговор се извършва действието.
По-интересно е при колите, които светкат амбиентно осветление (в страничнитр огледала и купето) при доближаване на ключа - как е направено. Снощи паркирах хондата до c-hra и излизайки от хондата огледалата на c-hra светнаха логото на асфалта и вътре плавно се включи осветлението понеже ключа беше в мен.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
Ключове & имобилайзери
Ако разбирам правилно, сигнал се подава от автомобила и ключът отговаря в момента на докосване на сензора на дръжката.
Предишният ми въпрос беше продиктуван от едно руско видео, в което се обясняваше за изключване на ключа с цел предотвратяване на сканиране.
А също и от инструкцията, която дава изключването на ключа, като вариант за запазване на батерията му.
Предишният ми въпрос беше продиктуван от едно руско видео, в което се обясняваше за изключване на ключа с цел предотвратяване на сканиране.
А също и от инструкцията, която дава изключването на ключа, като вариант за запазване на батерията му.
Yaris Hybrid XP210
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Ключове & имобилайзери
Сканирането е вид запитващ сигнал. Обикновено се прави от 2 устройства, едното при колата другото до ключа и радио връзка между тях.
Изключването на ключа пази батерията до толкова, че спира приемника в ключа да не слуша за сигнали с цел запазване на батерията му.
Изключването на ключа пази батерията до толкова, че спира приемника в ключа да не слуша за сигнали с цел запазване на батерията му.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Ключове & имобилайзери
Колко да хаби, издържа 2 години минимум и се сменя с поглед. Единственото предимство на включване на режим паземе на батерията е ако прави сканирането на ключа с други устройства по-трудно.
Carina E 4AFE LB 1992
Ключове & имобилайзери
Точно това имаше предвид руснакът във видеото. Значи ли това, че ключът непрекъснато генерира сигнал. И той може да се засече недобронамерено.
Yaris Hybrid XP210
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Ключове & имобилайзери
Не, ключът изпраща сигнал само като получи сигнал.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 06 Ное 2021 08:27
- Местоположение: Дупница
- Автомобил: Тойота Аурис 2015 хибрид
- Получена благодарност: 2 пъти
Ключове & имобилайзери
Здравейте, искам да инсталирам скрито ключе против запалване на Тойота Аурис хибрид 2015г. Пробвах няколко комбинации, които не ми се получиха и колата винаги пали, може би защото е хибрид, ако може някои да ме насочи какво да прекъсна, без да вкарва грешки, нека ми пише на лично съобщение, защото тези теми не са за форум и публично даване на идеи, благодаря и ще почерпя бира. 

- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Ключове & имобилайзери
Здравейте колеги,
Има ли някой колега от Варна, който може да обучи смарт ключ от друга кола за корола версо 2005г.?
Има ли някой колега от Варна, който може да обучи смарт ключ от друга кола за корола версо 2005г.?
- subzero
- Мнения: 3
- Регистриран на: 20 Юни 2022 11:31
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Corolla Verso 2.2 D-4D 136hp
Ключове & имобилайзери
Ивинявам се, че пиша по проблема цяла година по-късно, но и аз имах точно същия проблем с моята Toyota Corolla Verso 2006 2,2 D4D .kirilborov61 написа: ↑02 Ное 2021 18:45 Имам следният проблем.Става въпрос за Toyota Corolla Verso 2010-от един път изгасва имобилайзера и всякакви светлини по таблото.Фарове също няма.Това се случва когато колата не е в движение.Акумолатора има ток,както и в главният захранващ кабел към бушоните.Когато се подаде ток от друг автомобил при самият допир на кабелите до акумулатора светлините на таблото светват,имобилайзера също и колата си работи да следващият път когато отново се появява проблема.Акумулатора е чисто нов,зарежда добре ,държи напрежение,динамото също
Отключвам колата, пъхам ключа в слота и...чува се едно чаткане и всичко изгасва по таблото. Нито мога да запаля,заключа или да вдигна прозорците, абе нищо ! След 1-2 часа всичко се оправяше от самосебе си. След като ми направи този номер 2-3 пъти ( за късмет все пред дома ми ), на четвъртия път колата не се оправи няколко дни. Като замерих с мултицет акумулатора на дисплея изписа 9,8V. Реших да прехвърля акумулатора от другата ми кола и тъкмо почнах да развивам клемите ми направи впечатление, че те се въртят свободно около полюсите на акумулатора ( при условие, че бяха стегнати до максимум ). Сложих пак мултицета и на дисплея бавно почна да се покачват стойностите ( от 9,8V до 12,5V за около 30 сек ). погледнах към таблото и всичките му лампички светеха, веднага пробвах да запаля и двигателя се стартира без да се замисли. Замерих с шублер оловните полюси на акумулатора и установих, че са с 0,8мм по-тесни от най-малкия диаметър на клемите на колата.
Проблемът се реши след като изрязах две пластинки от латун и ги навих около оловните полюси на акумулатора. След като стегнах клемите, те вече не мърдаха и от тогава не съм имал проблем със запалването( изчезване на всички светлини по таблото ) освен в студените сутрини

Дано да съм бил полезен с тази информация !
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Ключове & имобилайзери
Затова трябва да се пазаруват акумулатори за азиатски автомобили - има разлика в профилите на терминалите - темата е дъвкана...
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 26 Дек 2022 20:51
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота Chr 2.00
Ключове & имобилайзери
Здравейте, има ли някой информация каква е цената за направа на втори ключ за CHR 2021г. в София. Къде има надежден автоключар?
- jery69111
- Мнения: 22
- Регистриран на: 18 Дек 2022 12:43
- Местоположение: Голямото село
- Автомобил: Аурис
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Ключове & имобилайзери
Здравейте почитатели на Тойота, имам нужда от направата на втори ключ за Аурис 2009. Искат ми 160 лв в Баухаус, в Али експрес има заготовка с дистанционно и чип за трийсетина лева. Идеи, колко струва обучението и нарязването и струва ли си занимавката?! Почти съм сигурен, че и тук заготовката ще е китайска и за работа и обучение, ще ми вземат над 100 кинта! Благодаря на отзовалите се, весели празници!
Или както Rudy е казал да звънкам на Владко?
Или както Rudy е казал да звънкам на Владко?
Действието без знание е фатално. Знанието без действие е безполезно. – Мери Биърд
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Ключове & имобилайзери
Търсете си в ebay (примерно) ключ втора употреба. От китайците си поръчайте кутийка, след като видите колко е оритана тази на ключа втора употреба, евентуално и заготовката на острието на ключа.
Обучението става или с диагностика или с процедурата, която е описана някъде из предните страници на тая тема - изчетете я цялата и вероятно ще ви спести (немалко) пари.
Обучението става или с диагностика или с процедурата, която е описана някъде из предните страници на тая тема - изчетете я цялата и вероятно ще ви спести (немалко) пари.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 3 госта