Ключове & имобилайзери
Ключове & имобилайзери
Здравейте!
Колата е корола версо 2007г., имам следния проблем. Колата се отключва и заключва, но когато е вкаран ключа в слота не се случва нищо(със старт/стоп бутон е). Не иска да разпознае ключа. Проверих бушоните и всичко е наред. Правих нещо по колата и не знам дали съм изгорил нещо или може да съм изтрил ключовете. защото много пъти отварях и затварях врата. Някакви идеи какво да направя или човек. който да може да дойде на място да е погледне?
Благодаря!
Колата е корола версо 2007г., имам следния проблем. Колата се отключва и заключва, но когато е вкаран ключа в слота не се случва нищо(със старт/стоп бутон е). Не иска да разпознае ключа. Проверих бушоните и всичко е наред. Правих нещо по колата и не знам дали съм изгорил нещо или може да съм изтрил ключовете. защото много пъти отварях и затварях врата. Някакви идеи какво да направя или човек. който да може да дойде на място да е погледне?
Благодаря!
Ключове & имобилайзери
Здравейте,
И аз имам същият проблем. Смених батерията, сега само отключва и заключва, но колата не разпознава ключа и не мога да паля.
Може ли някой да помогне и да каже как мога да го обуча.
Благодаря!
И аз имам същият проблем. Смених батерията, сега само отключва и заключва, но колата не разпознава ключа и не мога да паля.
Може ли някой да помогне и да каже как мога да го обуча.
Благодаря!
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 19 Юни 2015 21:07
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla Verso '04 2.0 D4D 116
- Получена благодарност: 1 път
Ключове & имобилайзери
Здравейте, някой успял ли е вкара ползван смарт ключ за Корола Версо 2 2004г 2.0 D4D 116кс 1CD-FTV в имобилайзера на колата?
Имам само един смарт ключ и си взех още един втора ръка, от кола на части. Успях да го обуча да управлява централното по мануалната процедура с вкарване и изкарване на ключа и отваряне и затваряне на шофьорската врата, обаче с имобилайзера се закучи.
Имам Techstream 10.10.18 с pass code генератор за ресетване на имобилайзера, но, уви, с адаптера който ползвам в момента (OpenPort 2.0, предоставен от @таратор) програмата не успява да направи връзка с меню имобилайзер. Пробвах и с друг адаптер (OTC), който пък се оказа тотално зле и няма връзка с К-линията на OBDII (пин 7), който е единствения комуникационен канал на Версо-то...
Мисълта ми е, ако някой е успял да си ресетне имобилайзера на Версо-то, нека сподели с какви адаптер и версия на Techstream го е направил?
Едит: Това с вкарване на работещия ключ 5 пъти и после отваряне на шоф. врата 6 пъти, след това вкарване на новия ключ за вкарване на кода му в имобилайзера...не работи при мен. Пробвах поне 5 пъти.
Имам само един смарт ключ и си взех още един втора ръка, от кола на части. Успях да го обуча да управлява централното по мануалната процедура с вкарване и изкарване на ключа и отваряне и затваряне на шофьорската врата, обаче с имобилайзера се закучи.
Имам Techstream 10.10.18 с pass code генератор за ресетване на имобилайзера, но, уви, с адаптера който ползвам в момента (OpenPort 2.0, предоставен от @таратор) програмата не успява да направи връзка с меню имобилайзер. Пробвах и с друг адаптер (OTC), който пък се оказа тотално зле и няма връзка с К-линията на OBDII (пин 7), който е единствения комуникационен канал на Версо-то...
Мисълта ми е, ако някой е успял да си ресетне имобилайзера на Версо-то, нека сподели с какви адаптер и версия на Techstream го е направил?
Едит: Това с вкарване на работещия ключ 5 пъти и после отваряне на шоф. врата 6 пъти, след това вкарване на новия ключ за вкарване на кода му в имобилайзера...не работи при мен. Пробвах поне 5 пъти.
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Ключове & имобилайзери
Що не се обадихте да дойда с mini vci-то?
Тоя опън порт никаква работа не върши.
Тоя опън порт никаква работа не върши.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Ключове & имобилайзери
Този път не е удобно:
boiski
Мнения: 13
Регистриран: 19 юни 2015 21:07
Репутация: 0
Местоположение: София
Някой от колегите в София, ако може да удари едно рамо?
Пратих му го колкото да изолираме проблема дали адаптера му е проблемен или нещо по буксата. При мен на моето ECU няма разлика дали ще ползвам OTC, OpenPort или J2534.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
- Местоположение: Асеновград
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Ключове & имобилайзери
Този ключ изобщо не е смарт, чипа е отделно от електрониката.Възможно е да си нулирал всички ключове записани в имобилайзера.Сега автоключарите ще ти вземат поне двойно, защото малко хора могат да се справят когато са изгубени всички ключове.С втори ключ пробвано ли е?monty_7 написа: ↑27 Май 2021 22:06 Здравейте!
Колата е корола версо 2007г., имам следния проблем. Колата се отключва и заключва, но когато е вкаран ключа в слота не се случва нищо(със старт/стоп бутон е). Не иска да разпознае ключа. Проверих бушоните и всичко е наред. Правих нещо по колата и не знам дали съм изгорил нещо или може да съм изтрил ключовете. защото много пъти отварях и затварях врата. Някакви идеи какво да направя или човек. който да може да дойде на място да е погледне?
Благодаря!
Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF и Toyota Yaris 1.5 Hybrid 2013
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 06 Авг 2021 15:41
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Yaris 1.0
Ключове & имобилайзери
Здравейте,
Имам Toyota Yaris 1.0 2001 година
Преди 2 седмици не си разпознаваше ключа , откачихме клемата на акумулатора и се оправи, прибрах се и отново не искаше, за карах я на майстор смениха буксата на имобилайзера и си пашеше една седмица, после пак направи този проблем, през деня явно я беше напекло ( или не знам каква е причината) не искаше да запали, сутринта към 04:00 часа беше доста по-хладно и запали, майстора вика клмчар, сменяха четеца - и пак същото, не иска и не иска, сега е сменил целия компютър и е палила известно време, оставил я на слънце да видим какво ще стане и отново не иска да пали
Имам Toyota Yaris 1.0 2001 година
Преди 2 седмици не си разпознаваше ключа , откачихме клемата на акумулатора и се оправи, прибрах се и отново не искаше, за карах я на майстор смениха буксата на имобилайзера и си пашеше една седмица, после пак направи този проблем, през деня явно я беше напекло ( или не знам каква е причината) не искаше да запали, сутринта към 04:00 часа беше доста по-хладно и запали, майстора вика клмчар, сменяха четеца - и пак същото, не иска и не иска, сега е сменил целия компютър и е палила известно време, оставил я на слънце да видим какво ще стане и отново не иска да пали
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 19 Юни 2015 21:07
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla Verso '04 2.0 D4D 116
- Получена благодарност: 1 път
Ключове & имобилайзери
Здравейте,boiski написа: ↑27 Юни 2021 18:21 Здравейте, някой успял ли е вкара ползван смарт ключ за Корола Версо 2 2004г 2.0 D4D 116кс 1CD-FTV в имобилайзера на колата?
Имам само един смарт ключ и си взех още един втора ръка, от кола на части. Успях да го обуча да управлява централното по мануалната процедура с вкарване и изкарване на ключа и отваряне и затваряне на шофьорската врата, обаче с имобилайзера се закучи.
Имам Techstream 10.10.18 с pass code генератор за ресетване на имобилайзера, но, уви, с адаптера който ползвам в момента (OpenPort 2.0, предоставен от @таратор) програмата не успява да направи връзка с меню имобилайзер. Пробвах и с друг адаптер (OTC), който пък се оказа тотално зле и няма връзка с К-линията на OBDII (пин 7), който е единствения комуникационен канал на Версо-то...
Мисълта ми е, ако някой е успял да си ресетне имобилайзера на Версо-то, нека сподели с какви адаптер и версия на Techstream го е направил?
Едит: Това с вкарване на работещия ключ 5 пъти и после отваряне на шоф. врата 6 пъти, след това вкарване на новия ключ за вкарване на кода му в имобилайзера...не работи при мен. Пробвах поне 5 пъти.
Пиша, за да споделя, че успешно си обучих втория смарт ключ, купен втора ръка, през Techstream. Стана с адаптер купен от БГ търговец в olx. Обучението за работа с централното стана по ръчната процедура, а вкарването е имобилайзера - през софтуера. Оказа се, че имам само 2 ключа вкарани в регистъра, съответно този се явява трети. Става буквално за една минута. Има и опция за триене на вече запазени ключове, но не съм я тествал. Споменавам го само, за да имате предвид, че този кабел работи. Уточнявам, че кабела, който купих аз беше някаква разширена версия поддържаща обучаване на ключове, за която научих при комуникация с търговеца, респективно цената беше 100лв., не 70.
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Ключове & имобилайзери
Можеш ли да го добавиш в темата (viewtopic.php?p=396957#p396957) с кабелите, заедно със впечатленията ти? Остави и един скрийншот, ако търговеца си замине да има поне някаква бегла представа как изглежда?
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 09 Окт 2021 22:11
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: с V8
Ключове & имобилайзери
Здравейте!
Прочетох няколко теми по въпроса, но не открих конкретен отговор на въпросът, който ме вълнува.
Та, чакам скоро доставка на автомобил, който има само един ключ, без дистанционно за отключване и заключване. Поръчал съм оригинални, нови ключове и дистанционни, но така и не разбрах, с каква комбинация от софтуер и "кабел/хардуер", ще успея да ги програмирам (дистанционните не са проблем).
Предварително благодаря на отзовалите се!
Бъдете здрави!
Прочетох няколко теми по въпроса, но не открих конкретен отговор на въпросът, който ме вълнува.
Та, чакам скоро доставка на автомобил, който има само един ключ, без дистанционно за отключване и заключване. Поръчал съм оригинални, нови ключове и дистанционни, но така и не разбрах, с каква комбинация от софтуер и "кабел/хардуер", ще успея да ги програмирам (дистанционните не са проблем).
Предварително благодаря на отзовалите се!
Бъдете здрави!
2011 Toyota Sequoia, 3UR-FE, 4WD, Platinum
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Ключове & имобилайзери
Предвид на дълбоката абстракция, отговарям абстрактно:Dimo_Petrov написа: ↑09 Окт 2021 22:40 автомобил, който има само един ключ, без дистанционно за отключване и заключване. Поръчал съм оригинални, нови ключове и дистанционни
- има процедура за обучаване на дистанционното в системата за сигурност (централното заключване)
- има процедура за обучаване на транспондера във имобилайзера
- за да добавяте и премахвате транспондери в имобилайзера, транспондера на ключа с който ауторизирате/инициирате тези операции трябва да е от тип "master". С валетния/"сервизният" ключ, доколкото имам спомен няма да стане.
Едното не изключва другото, а трябва и двете да се изпълнят. Предвид неизвестните марка и модел на автомобилът с един ключ не мога да кажа как се обучават дистанционните и транспондерите.
Ще ви трябват и транспондери ако няма в новите ключове, освен ако са нови само за вас, защото не сте ги притежавали преди това.
Разбира се и дистанционните и транспондерите трябва да са съвместими като тип и съдържание на кодовете които подават с ващият модел автомобил.
Другият вариант 2 в 1 за обучение е техстрийм с кабел/диагностичен адаптер/"диагностика".
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 09 Окт 2021 22:11
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: с V8
Ключове & имобилайзери
Много благодаря за отговора!
Факт е, че въпросът ми не е зададен достатъчно ясно. Колата е Секвоя (12/09, с първа регистрация ,03/10), ключовете са фабрично нови с чипове (toy44d-pt). Доколкото ми е известно ключът, с който колата ще пристигне е "мастър, а не "слейв", но често стават грешки. Идеята ми беше да пробвам сам, но... времето ще покаже.
Ако се окаже, че ключът е неподходящ за DIY изпълнения, ще потърся специалист.
Факт е, че въпросът ми не е зададен достатъчно ясно. Колата е Секвоя (12/09, с първа регистрация ,03/10), ключовете са фабрично нови с чипове (toy44d-pt). Доколкото ми е известно ключът, с който колата ще пристигне е "мастър, а не "слейв", но често стават грешки. Идеята ми беше да пробвам сам, но... времето ще покаже.
Ако се окаже, че ключът е неподходящ за DIY изпълнения, ще потърся специалист.
2011 Toyota Sequoia, 3UR-FE, 4WD, Platinum
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 02 Ное 2021 18:33
- Местоположение: Кюстендил
- Автомобил: Toyota Corolla Verso
Ключове & имобилайзери
Имам следният проблем.Става въпрос за Toyota Corolla Verso 2010-от един път изгасва имобилайзера и всякакви светлини по таблото.Фарове също няма.Това се случва когато колата не е в движение.Акумолатора има ток,както и в главният захранващ кабел към бушоните.Когато се подаде ток от друг автомобил при самият допир на кабелите до акумулатора светлините на таблото светват,имобилайзера също и колата си работи да следващият път когато отново се появява проблема.Акумулатора е чисто нов,зарежда добре ,държи напрежение,динамото също
- memorex
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
Ключове & имобилайзери
Подобен случай имах със стартер" без "четки
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост