На камри хибрид 2019 няма B. Това, което забелязах е, че в еко режим след отпускане на газта преминава в автоматичен глайд мод и до натискане на спирачка или газ върви почти по инерция с минимална рекуперация. Нещо, което е трудно да постигнеш с педала на газта при нормал и спорт.biro написа: ↑05 Яну 2022 21:26 На хибридите има позиция на лоста В. Значи двигателна спирачка. На стръмен баир карам по различен начин в зависимост от ситуацията. Ако съм на круиз контрол оставам на него. Ако не съм на кк обирам със спирачката. Ако пък е препълненна батерията и започне да ръмжи на 6000 оборота включвам на N. Няколко пъти пробвах и на В, не си заслужава усилието да местя лоста.
Може би има някаква промяна в софтуера, тъй като няма безумно ръмжене при дълго и стръмно спускане.