Ако нямаш ключ в себе си не става. Тествахме го на камри. Ключа е в джоба на шофьора.Аз съм до него и пробвам да отворя, не става. Хептем пък ако е от другата страна[
Обикновенно аз слизам първи от колата. Ако трябва всеки път да се провиквам на жената или децата "последният да пипне предна дръжка", че да заключи ... Не е най-удобното за мен.
Corolla E21 / Auris E21 - Поколение XII - /2019-2024/ - двигатели/задвижване и дизайн
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Вместо да се връщаш до колата ползвай дистанционното в джоба ти.peterhr написа: ↑16 Фев 2021 23:04 Точно това е голямата разлика. Аз слизам от Реното, детето слиза, затваря си вратата и колата се заключва.
Вариант 2, аз слизам от Королата, детето слиза, затваря си вратата иииии ..... тук има още два варианта. Или колата остава отключена до следващото ползване или .... аз се връщам до някоя от предните дръжки и я пипам, за да се заключи. Неудобно, ама какво да се прави.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
За мен лично безмислена екстра. Проблемът е, че нямайки нужда да вадя ключа, разчитам, че винаги е с мен. Е, често обаче е в друг джоб, чантичка и т.н. След като 20 пъти ми се случи да се връщам от гаража да го търся, просто деактивирах тая екстра при Авенсиса. Там става това през менюто на колата. Сега си го отключвам с копчето на дистанционното и трябва с ключа да пипна старт-бутона, иначе не го разпознава. Да не говорим, че така и леко се усложнява потенциална кражба на колата. Но, до колкото знам при много коли не може да се деактивира. При Аурис 2017 със сигурност не може. При Лексуса ми също, там намерих друго решение.
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Това е настройваема функция. По подразбиране проверката е на всеки 300 мс. Мисля, че макса беше на секунда или 900 мс, нещо такова. Минимума е около 100.
Тази функция дърпа около 20 мА от акумулатора.
Рено е от малкото производители, които го правят това. За мен би било удобно, но масово не е заложено.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- peterhr
- Мнения: 635
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 31 пъти
- Обратна връзка:
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Тези екстри са точно за това - да се ползват. Но трябва и да са удобни за ползване. Вярно, че аз искам повече, но след като съм го ползвал и съм доволен - ами нормално е пак да го искам. Не искам да си вадя ключа от джоба да натискам бутон, след като имам такава екстра и тя струва пари. Вярно е, че много производители имат бутони по дръжките и разчитат на този бутон за някакво действие. Дали отключване, дали заключване. За мен това е супер неудобно.
Когато инженера е добър (или екипа) - тогава ще направят тази система пестелива на енергия. В автомобила тази система се задейства от няколко елемента. Тя не слуша непрекъснато. Отделно, че слушането е доста по-ниско енергоемко от предаването. Има бутон на багажника, и един или два бутона в дръжките. Дали ще е сензор, дали бутон, само при задействането му започва колата да си търси дали има ключ наблизо.
За ключа е по-сложно, защото той има малка батерия и реално трябва да излъчва, което хаби повече енергия. Но и неговото излъчване минава през различни фази, според това дали е чул колата или не. Така, че и затова има хардуерно и софтуерно решение.
От гледна точка на страх от кражба при наличие на такава система - също има много лесни начини за противодействие. Да, някои от тях са свързани с допълнително инсталиране на модули в колата, за което вероятно повечето хора тук са против - но пък са много надежни.
Когато инженера е добър (или екипа) - тогава ще направят тази система пестелива на енергия. В автомобила тази система се задейства от няколко елемента. Тя не слуша непрекъснато. Отделно, че слушането е доста по-ниско енергоемко от предаването. Има бутон на багажника, и един или два бутона в дръжките. Дали ще е сензор, дали бутон, само при задействането му започва колата да си търси дали има ключ наблизо.
За ключа е по-сложно, защото той има малка батерия и реално трябва да излъчва, което хаби повече енергия. Но и неговото излъчване минава през различни фази, според това дали е чул колата или не. Така, че и затова има хардуерно и софтуерно решение.
От гледна точка на страх от кражба при наличие на такава система - също има много лесни начини за противодействие. Да, някои от тях са свързани с допълнително инсталиране на модули в колата, за което вероятно повечето хора тук са против - но пък са много надежни.
Corolla E17, 2016г, 1.6 CVT
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
До колкото съм чел, ключа не излъчва.
https://www.buyacar.co.uk/cars/271/what ... less-entry
Също, което ме навежда на същата мисъл е това, че спирането на keyless функцията става ОТ колата, а не нещо по ключа. Тоест колата спира да слуша.How does keyless entry work?
Keyless fobs contain identity chips that are constantly listening out for radio signals broadcast by their car. The radio signals can only travel short distances - typically less than five metres.
When you put your hand on the door handle of a keyless car (in some cases you have to press a button), the car sends out the short radio signal. If the fob is in range, it's then triggered to respond to the car, sending out its own code. The car recognises this and unlocks the doors.
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
От ключа също може да се деактивира отговаряне на заявка за отключване:


C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- peterhr
- Мнения: 635
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 31 пъти
- Обратна връзка:
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Това е още един пример за супер странни инженерни решения.
Ако правилно съм разбрал - този ключ и ма два бутона. Един за заключване и един за отключване? Няма други бутони.
Чета ръководството - и изключвам "предаването", т.е. ще пестя батерия. Обаче за да вляза в колата, трябва да цъкна отново някое от тези две копчета, т.е. това изключва енергоспестяващия режим. Това има смисъл единствено ако няма да карам колата примерно 1 месец.
Иначе след всяко слизане да правя тази процедура е мазохизъм.
И точно тук за съжаление пак сравнявам с Рено - там това ставаше автоматично. Ако не съм ползвал ключа определено време, не помня точно, но примерно 1 седмица, тогава И колата И ключа минават в енергоспестяване - автоматично, без аз да мисля или цъкам или чета нещо. Излизането от режима е както и тук - натискане на копче.
Та искам да кажа, че тук нещо, което може да става автоматично и потребителя да НЕ разбира, че то съществува, то в случая потребителя, трябва да чете ръководство и да цъка бутони - за да пести енергия. А колко щеше да е хубаво да не мисля за това, а то да става автоматично. Пак казвам - реализирано е от преди 20 години...
Ако правилно съм разбрал - този ключ и ма два бутона. Един за заключване и един за отключване? Няма други бутони.
Чета ръководството - и изключвам "предаването", т.е. ще пестя батерия. Обаче за да вляза в колата, трябва да цъкна отново някое от тези две копчета, т.е. това изключва енергоспестяващия режим. Това има смисъл единствено ако няма да карам колата примерно 1 месец.
Иначе след всяко слизане да правя тази процедура е мазохизъм.
И точно тук за съжаление пак сравнявам с Рено - там това ставаше автоматично. Ако не съм ползвал ключа определено време, не помня точно, но примерно 1 седмица, тогава И колата И ключа минават в енергоспестяване - автоматично, без аз да мисля или цъкам или чета нещо. Излизането от режима е както и тук - натискане на копче.
Та искам да кажа, че тук нещо, което може да става автоматично и потребителя да НЕ разбира, че то съществува, то в случая потребителя, трябва да чете ръководство и да цъка бутони - за да пести енергия. А колко щеше да е хубаво да не мисля за това, а то да става автоматично. Пак казвам - реализирано е от преди 20 години...
Corolla E17, 2016г, 1.6 CVT
- stereo_man
- Мнения: 221
- Регистриран на: 22 Юни 2010 18:54
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla E210
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Днес нещо рових по MyT приложението и видях нещо странно - излиза ми записано събитие “Гаранционен иск” от 08.05.2019 г., а аз имам колата от 18.06.2019 г. Може ли да видите при вас дали има нещо записано
Corolla E12;
Corolla E210
Corolla E210
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
За ключовете... Е то е въпрос на психология... Угодия няма...
На мен винаги ми е било много по-удобно да ми отключи вратата като хвана дръжката (да, изградих си навик леко да задържа отварянето след като хвана дръжката, за да има време да отключи
)..
Никога не ми е тежало да докосна дръжката за заключване - напротив - виждам дали наистина е заключен автомобила... Случвало се е в този момент автомобила да откаже заключване поради незатворена врата и т.н. (нямам дозатваряне)...
Да търся къде ми е ключа, да го вадя за натисна бутона - за мен е излишно напрягане.. Пък камо-ли да го вадя за да стартирам двигателя с него - ключа(или картата) са ми заедно с обичайните неща, които винаги са с мен и в доста от случаите просто не мисля къде точно съм го сложил - щом колата е отключила, значи е в мен...
stereo_man, възможно е автомобила да е имал дефект, установен при разконсервирането...
На мен винаги ми е било много по-удобно да ми отключи вратата като хвана дръжката (да, изградих си навик леко да задържа отварянето след като хвана дръжката, за да има време да отключи

Никога не ми е тежало да докосна дръжката за заключване - напротив - виждам дали наистина е заключен автомобила... Случвало се е в този момент автомобила да откаже заключване поради незатворена врата и т.н. (нямам дозатваряне)...
Да търся къде ми е ключа, да го вадя за натисна бутона - за мен е излишно напрягане.. Пък камо-ли да го вадя за да стартирам двигателя с него - ключа(или картата) са ми заедно с обичайните неща, които винаги са с мен и в доста от случаите просто не мисля къде точно съм го сложил - щом колата е отключила, значи е в мен...
stereo_man, възможно е автомобила да е имал дефект, установен при разконсервирането...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- metoyo
- Мнения: 140
- Регистриран на: 22 Юни 2020 11:00
- Местоположение: София
- Автомобил: COROLLA TS 1.8 HYBRID 2020
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
И при мен го има, но точно тогава бях за смяна на вътрешна дръжка на тавана, гаранционно.
► Виж съдържание
- metoyo
- Мнения: 140
- Регистриран на: 22 Юни 2020 11:00
- Местоположение: София
- Автомобил: COROLLA TS 1.8 HYBRID 2020
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Пише само това, без подробности. Излиза, че при колегата stereo_man са правили нещо гаранционно преди продажбата?!
► Виж съдържание
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 23 Ное 2020 19:21
- Местоположение: Кюстендил
- Автомобил: Corolla ts
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Не при мен нямам нищо в приложението.
Corolla ts 1.8 hybrid 2020
- stereo_man
- Мнения: 221
- Регистриран на: 22 Юни 2010 18:54
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla E210
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
При мен се различава малко цвета на предната и задната броня. Нищо чудно да са пребоядисвали нещо
Corolla E12;
Corolla E210
Corolla E210
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 23 Ное 2020 19:21
- Местоположение: Кюстендил
- Автомобил: Corolla ts
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
А в листчето в чантичката с упътването, няма ли записано. Какви манипулации са правени.
Corolla ts 1.8 hybrid 2020
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта