Rav4 2010-2,2, 150k-светещ чек
Rav4 2010-2,2, 150k-светещ чек
Здравейте, отново. Моля някой да разчете документацията:това е, което имаме от Тойота, не знаят каква е причината за грешката, при въпрос от наша страна дали може да се кара-" няма проблем". Искаме да открием каква е причината. Имаме желание да пътуваме отпуската ни с нея, но "леко" се притесняваме, че ще се случи някоя случка по пътя. Благодаря отново на всички, които се включат.
- Прикачени файлове
-
- Screenshot_Галерия_20200824-221501.png (1.33 MiB) Преглеждано 5885 пъти
-
- Screenshot_Галерия_20200824-221439.png (1.87 MiB) Преглеждано 5885 пъти
Kanada_Varna
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Rav4 2010-2,2, 150k-светещ чек
Няма нищо за разчитане, дюзите са перфектни. Аз бих погледнал окабеляването, щом всичко друго е сменено.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Rav4 2010-2,2, 150k-светещ чек
Явно хората ( Kanada_vn) не разбират достатъчно, а и не са длъжни. Причината за вдигане на P062D e трудна за точно локализиране, защото може да е от много неща и изисква повечко познания и апаратура- Техстрийм и осцилоскоп за проследяване на сигнала между ЕДУ и дюзите. Като имам предвид доста неща- ЕДУ модул - спойки, електронни елементи. До колкото знам не подлежат на ремонт. Дюза- обикновено електрически проблем с нея. Окабеляване между ЕДУ и дюзите, внимателно проследяване на окабеляването за нарушена изолация на кабелите, буксите от и към ЕДУ модула и на самите дюзи. Има много за четене по разни английски форуми относно тази грешка, включително и тук, пусната от мен , след като лично се сблъсках с този проблем на моя Авенсис.
Принципно няма проблем да се кара и така, въпросът е че като светне чек колата влиза в авариен режим за определено време. Грешката може да се изчисти и през телефона с Torque приложението и да карате така, докато светне пак. След което пак изтриване на грешката и те така.
Предполагам очаквате от някой точни напътствия от рода на "срежете червения кабел и го свържете за синия и проблемът ще изчезне", но за жалост не е толкова просто.
Иначе относно диагностичния лист, всичко изглежда в норма, но там няма "отговор" на причината за P062D.
Принципно няма проблем да се кара и така, въпросът е че като светне чек колата влиза в авариен режим за определено време. Грешката може да се изчисти и през телефона с Torque приложението и да карате така, докато светне пак. След което пак изтриване на грешката и те така.
Предполагам очаквате от някой точни напътствия от рода на "срежете червения кабел и го свържете за синия и проблемът ще изчезне", но за жалост не е толкова просто.
Иначе относно диагностичния лист, всичко изглежда в норма, но там няма "отговор" на причината за P062D.
Rav4 2010-2,2, 150k-светещ чек
Отново благодаря на всеки, който се включи с коментар по проблема. Ще потърсим добър електричар, който да провери кабелите.
Лек ден от мен на всички.
Лек ден от мен на всички.
Kanada_Varna
- jacob12
- Мнения: 113
- Регистриран на: 29 Дек 2018 15:55
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Toyota Rav 4 2.0 petrol engine
Rav4 2010-2,2, 150k-светещ чек
Здравей
Ти разбра ли какви манипулации са извършили? Разменили са 2 дюзи, и отново записва дюза на 1 цилиндър? Листа не носи многоинформация - имаш по голямо отклонение на дюзата на 1-ви цилиндър, но все пак е в норма. Проблема е друг - на теория компютъра подава сигнал и дюзата ( пренебрегваме краткото време за реакция ) отваря и пръска( горе на 2-рия лист пише, първо впръскване на -14 градуса преди ГМТ, второ на - 5 градуса, 3 -то на 5 градуса и 4-то на 17 градуса). При преместването на иглата в магнитна среда се генерира импулс ( някой закон по физика беше
). Този импулс обаче не се чете директно от блока на двигателя, а минава през EDU ( електронен блок за управление и следене на дюзите). И тук възниква твоя проблем - импулса се забавя, блока на двигателя защитно намалява мощността или гаси мотора. Много може да се научи от братята руснаци, както по горе пратих линк:
https://corolla-club.ru/doc1/967a10e77b ... 87236.html
Там има схеми, и ако се загледа човек, ще научиш много за системата. Имаш 4 компонента - дюзи, кабели, EDU, пак кабели и блок на мотора.
В Тойота са разменили дюзите, сензори няма как да разменят ми се струва
Проблем с кабелите ще прави друго- ще записва отворена верига, късо към маса, късо към плюс. Да се генерира смущение - почти невъзмощно
И остават 2 неща - EDU или ECU
Гледайки ЕДУ - разбираме, че няма как да разменят кабели Блока на мотора ти не може да го провериш
И ти остават няколко избора - да вземеш ЕДУ за проба ( като не знам дали е кодирано към шаси) и да пробваш,
Блока на мотора не може току така да вземеш друг
Колкото до сервизи - виждам, че си във Варна, то може да се обърнеш към Юлиян в Юни Ауто до Метро
За проверка дюза на 1 цилиндър - към Узунтонев
За проверка кабели - може би Петьо алармите в тръстиката срещу Аветисян
За проверка на електронните блокове - Еду или блок на двигателя - към Софт електроникс
Да не се смесват услугите обаче - пример - Софта да гледат компютрите, а не да се заемат с дюзите. Понимаеш?
И ако аз бях на твое място, бих почнал от Юни Ауто първо
Ти разбра ли какви манипулации са извършили? Разменили са 2 дюзи, и отново записва дюза на 1 цилиндър? Листа не носи многоинформация - имаш по голямо отклонение на дюзата на 1-ви цилиндър, но все пак е в норма. Проблема е друг - на теория компютъра подава сигнал и дюзата ( пренебрегваме краткото време за реакция ) отваря и пръска( горе на 2-рия лист пише, първо впръскване на -14 градуса преди ГМТ, второ на - 5 градуса, 3 -то на 5 градуса и 4-то на 17 градуса). При преместването на иглата в магнитна среда се генерира импулс ( някой закон по физика беше

https://corolla-club.ru/doc1/967a10e77b ... 87236.html
Там има схеми, и ако се загледа човек, ще научиш много за системата. Имаш 4 компонента - дюзи, кабели, EDU, пак кабели и блок на мотора.
В Тойота са разменили дюзите, сензори няма как да разменят ми се струва
Проблем с кабелите ще прави друго- ще записва отворена верига, късо към маса, късо към плюс. Да се генерира смущение - почти невъзмощно
И остават 2 неща - EDU или ECU
Гледайки ЕДУ - разбираме, че няма как да разменят кабели Блока на мотора ти не може да го провериш
И ти остават няколко избора - да вземеш ЕДУ за проба ( като не знам дали е кодирано към шаси) и да пробваш,
Блока на мотора не може току така да вземеш друг
Колкото до сервизи - виждам, че си във Варна, то може да се обърнеш към Юлиян в Юни Ауто до Метро
За проверка дюза на 1 цилиндър - към Узунтонев
За проверка кабели - може би Петьо алармите в тръстиката срещу Аветисян
За проверка на електронните блокове - Еду или блок на двигателя - към Софт електроникс
Да не се смесват услугите обаче - пример - Софта да гледат компютрите, а не да се заемат с дюзите. Понимаеш?
И ако аз бях на твое място, бих почнал от Юни Ауто първо
Rav4 2010-2,2, 150k-светещ чек
Здравейте, отново. Аз пак съм тук и всеки който ми отговори ще съм му благодарна. От мин. седмица (преди снега) отново светва лампата за "чека"- не беше се "обаждала от юли до сега. Заедно с нея има надпис за проверка на системата 4х4, и лампата за хлъзгъв път също свети и пиулка.(на магистралата-незагуби нощност). Не я караме 5 дни и като за запалихме всичко беше ОК. Вчера като се връщах от работа отново светнаха лампите-чек, за хлъзгав път и 4х4, пиулкане, спрях и угасих, запалих и отново свети и пиулка. След 1км спрях, и угасих пак така, на третото спиране и угасне като запалих всичко беше изчезнало-Не свети. За мощност не знам дали изгу и, бях в града и не мога да дам газ.
Успешен ден от мен!
Успешен ден от мен!
Kanada_Varna
Rav4 2010-2,2, 150k-светещ чек
Здр.
Кога пжследно е чиктен ЕГР клапана?Твърде вероятно е да е замърсен .Разбира се причината може и да е друга.Изскачащата група лампички просто идва за да каже едно - Искам на сервиз.
Кога пжследно е чиктен ЕГР клапана?Твърде вероятно е да е замърсен .Разбира се причината може и да е друга.Изскачащата група лампички просто идва за да каже едно - Искам на сервиз.
Rav4 2010-2,2, 150k-светещ чек
Здравейте,
Не знам да е чистен ЕГР клапана, но при закачане на компютър изписа грешка с код Р062d. Чакаме да ни кажат от къде да започнем с търсенето на проблема.
Не знам да е чистен ЕГР клапана, но при закачане на компютър изписа грешка с код Р062d. Чакаме да ни кажат от къде да започнем с търсенето на проблема.
Kanada_Varna
Rav4 2010-2,2, 150k-светещ чек
нещо дребно е което те трови периодично - може хлабава ел. връзка или нещо подобно. На мен ми се случи преди две седмици изреждаше проблеми във всички системи изключваше серво и накрая набиваше че генератора не зарежда.А той зарежда, но набива при палене 18 волта за 10 сек, и пада на 14после. на косъм бях да свалям генератор, стиснах зъби и я подкарах - загря и се оправи. влага е имало некъде влезнала
ако се водиш по грешките в такива случаи мое да смениш цялата кола и пак да пее. Пищи ли за повече от 1 проблем начи нещо го шашави ... дребно е
ако се водиш по грешките в такива случаи мое да смениш цялата кола и пак да пее. Пищи ли за повече от 1 проблем начи нещо го шашави ... дребно е
Rav4 2010-2,2, 150k-светещ чек
Благодаря за отзивите на всички
! Като има развитие по проблема ще пиша.
Лека и спокойна вечер!

Лека и спокойна вечер!
Kanada_Varna
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 19 Фев 2021 11:57
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: RAV4 3gen 2010 150 at
Rav4 2010-2,2, 150k-светещ чек
Здравейте, имах същия проблем със същата грешка на същата кола.Проблема се реши със смяна на дюза на първи цилиндър.Като преди това смених компютъра-драйвера за дюзите. втора ръка не е кодиран към колата и се сменя много лесно. След година каране и 15к километра се наложи смяна на още една дюза. Като колата започна да прекъсва от 2000 оборота нагоре без чекове и грешки.Дори в тойота Пазарджик по време на тест драив не се откри проблема,въпреки че колата определено си прекъсваше и проблема беше очевиден. Но там ми казаха най адекватното решение - сваляне на дюзите и тест. И проблема се установи нова дюза . Имаше и големи съмнения че може да е от автоматика даже в тм Пазарджик ми казаха че са имали коли със разглобени скорости поради такъв проблем. Та с този мой първи и доста дълъг пост искам не само да дам информация за конкретен проблем, но и да споделя че не винаги диагностиката дори и оригиналната дава решения за проблем.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта