Време за запалване на двигателя
Време за запалване на двигателя
Мнение от Caesar » 05 Мар 2007 23:04
116ps, 4A-FE, 1994
Caesar
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
Мнение от ugabuga » 06 Мар 2007 03:01
i az imam toz problem otkakto slojih golemite injectori. az vartia po 4-5 sec poniakoga. no kogato e sediala mnogo vreme (sutrin) pali ot raz. odi razberi
a ako sam ia karal i reka da zapalia sled 1/2 chas triabva da vartia po 4-5 sec.
ugabuga
Мнение от Reptile » 06 Мар 2007 17:43
Сутрин ти сработва допълнителното подаване на гориво, защото мотора е студен, а ако е топъл не подава толкоз много - т'ва според мен.ugabuga написа:smeni sveshtite nai napred.
i az imam toz problem otkakto slojih golemite injectori. az vartia po 4-5 sec poniakoga. no kogato e sediala mnogo vreme (sutrin) pali ot raz. odi razberi
a ako sam ia karal i reka da zapalia sled 1/2 chas triabva da vartia po 4-5 sec.
Пича с първият пост - свещите ги смени, защото това си е консуматив. По принцип дават, че налягането в рейката трябва да се задържи минимум 5-7 минути в рамките на половин атмосфера спад. Моята кола, като е позагряла и като река да запаля, пали от "половин" оборот, но сутрин върти по няколко секунди, докато покачи налягането в рейката до ниво да сработят добре инжекторите. Въпреки, че ако завъртя 1-2 секунди и спра, на следващото подаване на контакт пали с "пипането".
ПОЗДРАВИ
Reptile
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Мнение от agent dust » 06 Мар 2007 22:33
мойта пали от раз без значение топло, студено или колко е стояла. и месец да не съм я палил посред зима - пали все едно е лято и вчера съм я карал. ама кво да правиш - Denso Irridium, чисто нови силиконови кабели, акумулатор, всички филтри сменени и т.нат. ... отделно центровка по учебник до милиметър

като съвет мога да ти кажа - на всяко каране я поизрязвай поне веднъж, вдигни оборотите за няколко секунди(но не прекалено), дай жега на двигателя - така горивната система се самопочиства. това трябва да се прави щото гиривата ни са отврат. и Фнимавай да не почистиш и буталата, жега ама не прекалено. по принцип на всеки бензинов двигател му харесва малко жега
agent dust
- slowtraveler
- Мнения: 6192
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
Мнение от slowtraveler » 08 Мар 2007 19:58
Може и това да е причината - с 'възрастта' да не държи налягане бензиновата система и помпата да има нужда от време да вдигне налягането...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Caesar
Мнение от b_d » 12 Мар 2007 09:29
Сигурен ли си. Според мен и при тойотата при контакт се пуска помпата за няколко секунди, за да вдигне налягане. После се пуска отново, като види, че стартера върти (пин STA) и има обороти(пин NE). Може и да греша естествено, но ако тойота са го направили така би било доста тъпо.slowtraveler написа:При голяма част от немските автомобили помпата завърта за 2-3 сек още при подаване на контакт, докато при тойотата започва да вдига налягане на бензина чак след завъртане на стартера....
b_d
Мнение от Reptile » 12 Мар 2007 18:25
Честно да ти кажа, не съм я чул да "жужи" при подаване само на контакт.bad_dog написа:Сигурен ли си. Според мен и при тойотата при контакт се пуска помпата за няколко секунди, за да вдигне налягане. После се пуска отново, като види, че стартера върти (пин STA) и има обороти(пин NE). Може и да греша естествено, но ако тойота са го направили така би било доста тъпо.slowtraveler написа:При голяма част от немските автомобили помпата завърта за 2-3 сек още при подаване на контакт, докато при тойотата започва да вдига налягане на бензина чак след завъртане на стартера....
И според заработва едва когато завърти стартера.
Колегата на който му пали "от веднъж" - да не си майсторил нещо по регулаторите на налягането в рейката......нещо части от Форд да сме присаждали и т.н?!?!
ПОЗДРАВИ
Reptile
max-2
- slowtraveler
- Мнения: 6192
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
Мнение от slowtraveler » 12 Мар 2007 18:45
А май ECU забравя положението на коляновия и разпределителния вал и му трябва един пълен оборот на разпределителния вал за да разбере точното положение и да си оправи центровките...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
b_d
- slowtraveler
- Мнения: 6192
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
Мнение от slowtraveler » 12 Мар 2007 21:57
bad_dog написа:на практика му трябва най-много(не най-малко) един оборот, но може и по-малко - зависи къде е зъбчето. При всички коли без делко е така.

Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
the_rider
Мнение от b_d » 13 Мар 2007 09:38


4АФЕ има три датчика в делкото. Двата осигуряват така наречените Г1 и Г2 сигнали, като са разположени на 180 градуса един от друг и работят със еднозъбо колелце. 180 градуса при тях е равно на 360 на коляновия вал. За да започне да подава искра и гориво трябва зъбчето да мине покрай единия датчик, което става след максимум 360 градуса на коляновия вал. Ако е спряло близо до датчика може и "от раз" да запали

b_d
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 9 госта