


За свещите си прав, само го спонеха, ей така. И моята гори доста масло, но свещите са на 6.PESHO OT MARS написа:
Така че може би няма да успее да зацапа свещ или ламБа. Имам масларници във формата на 2Е и 2Е-Е и мога да кажа че много кратно съм свалял свещи и досега проблеми от такова естество не съм срещал. Говорим за омазнена до неработотспособност свещ.
Какво по-точно искаш да кажеш?PESHO OT MARS написа:
Аз на Карината смених гарнитура на капака на клапаните и уплътнителните пръстени за тръбичките на свещите не за друго а за да не ги напълнят с масло и колата да почне да прави проблеми с вървежа.
Исках да кажа че ако не бях намерил масло вътре при свеща откъм лулата нямаше въобще да си играя да сменям гарнитури заради леки течове на масло. Защото имаше такива по задния край на мотора откъм купето. Теч от капака на калапаните ремонтирам най-вече ако става лесно и евтино/ губи много масло/ или застрашава ангренажния ремък.LEXUS написа:Какво по-точно искаш да кажеш?PESHO OT MARS написа:
Аз на Карината смених гарнитура на капака на клапаните и уплътнителните пръстени за тръбичките на свещите не за друго а за да не ги напълнят с масло и колата да почне да прави проблеми с вървежа.
Понеже и аз имам една Корола 1.3 12V и ми омаслява от капака на клапаните, сменяха 2 пъти гарнитура на капака, сложиха и силикон и накрая ми казаха,че капакът бил крив. Но дори да тече от капака на клапаните, това масло според мен не може да влезе в свещите в двигателя. Ще омазни външно гнездата на свещите.PESHO OT MARS написа:Исках да кажа че ако не бях намерил масло вътре при свеща откъм лулата нямаше въобще да си играя да сменям гарнитури заради леки течове на масло. Защото имаше такива по задния край на мотора откъм купето. Теч от капака на калапаните ремонтирам най-вече ако става лесно и евтино/ губи много масло/ или застрашава ангренажния ремък.LEXUS написа:Какво по-точно искаш да кажеш?PESHO OT MARS написа:
Аз на Карината смених гарнитура на капака на клапаните и уплътнителните пръстени за тръбичките на свещите не за друго а за да не ги напълнят с масло и колата да почне да прави проблеми с вървежа.
Казват им също лагери. biggrin.gifnowyaris написа:Как се сменят "шийките" на коляновия вал ?
Какво да правиш - Музикална Гимназия - гр.Плевен.Japanese_fever написа:Казват им също лагери. biggrin.gifnowyaris написа:Как се сменят "шийките" на коляновия вал ?
http://youtu.be/8f2fcbTh5yw?t=2m36s
Този двигател е на 300 000 мили, както виждаш шийките на биелите са му за смяна, но на коляновия вал не са толкова зле. Какво да правиш - Хонда. biggrin.gif
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта