


Мнение от nowyaris » 04 Апр 2014 20:29
nowyaris
Мнение от Japanese_fever » 04 Апр 2014 21:15
За свещите си прав, само го спонеха, ей така. И моята гори доста масло, но свещите са на 6.PESHO OT MARS написа:
Така че може би няма да успее да зацапа свещ или ламБа. Имам масларници във формата на 2Е и 2Е-Е и мога да кажа че много кратно съм свалял свещи и досега проблеми от такова естество не съм срещал. Говорим за омазнена до неработотспособност свещ.
Japanese_fever
Мнение от LEXUS » 04 Апр 2014 21:30
Какво по-точно искаш да кажеш?PESHO OT MARS написа:
Аз на Карината смених гарнитура на капака на клапаните и уплътнителните пръстени за тръбичките на свещите не за друго а за да не ги напълнят с масло и колата да почне да прави проблеми с вървежа.
LEXUS
Мнение от PESHO OT MARS » 04 Апр 2014 21:31
PESHO OT MARS
Мнение от PESHO OT MARS » 04 Апр 2014 21:34
Исках да кажа че ако не бях намерил масло вътре при свеща откъм лулата нямаше въобще да си играя да сменям гарнитури заради леки течове на масло. Защото имаше такива по задния край на мотора откъм купето. Теч от капака на калапаните ремонтирам най-вече ако става лесно и евтино/ губи много масло/ или застрашава ангренажния ремък.LEXUS написа:Какво по-точно искаш да кажеш?PESHO OT MARS написа:
Аз на Карината смених гарнитура на капака на клапаните и уплътнителните пръстени за тръбичките на свещите не за друго а за да не ги напълнят с масло и колата да почне да прави проблеми с вървежа.
PESHO OT MARS
Мнение от LEXUS » 04 Апр 2014 21:38
Понеже и аз имам една Корола 1.3 12V и ми омаслява от капака на клапаните, сменяха 2 пъти гарнитура на капака, сложиха и силикон и накрая ми казаха,че капакът бил крив. Но дори да тече от капака на клапаните, това масло според мен не може да влезе в свещите в двигателя. Ще омазни външно гнездата на свещите.PESHO OT MARS написа:Исках да кажа че ако не бях намерил масло вътре при свеща откъм лулата нямаше въобще да си играя да сменям гарнитури заради леки течове на масло. Защото имаше такива по задния край на мотора откъм купето. Теч от капака на калапаните ремонтирам най-вече ако става лесно и евтино/ губи много масло/ или застрашава ангренажния ремък.LEXUS написа:Какво по-точно искаш да кажеш?PESHO OT MARS написа:
Аз на Карината смених гарнитура на капака на клапаните и уплътнителните пръстени за тръбичките на свещите не за друго а за да не ги напълнят с масло и колата да почне да прави проблеми с вървежа.
LEXUS
Мнение от nowyaris » 04 Апр 2014 22:03
nowyaris
Мнение от steich » 05 Апр 2014 13:36
steich
Мнение от Japanese_fever » 05 Апр 2014 16:20
Japanese_fever
Мнение от steich » 05 Апр 2014 16:47
steich
nowyaris
Мнение от Japanese_fever » 05 Апр 2014 17:01
Казват им също лагери. biggrin.gifnowyaris написа:Как се сменят "шийките" на коляновия вал ?
Japanese_fever
Мнение от nowyaris » 05 Апр 2014 20:28
Какво да правиш - Музикална Гимназия - гр.Плевен.Japanese_fever написа:Казват им също лагери. biggrin.gifnowyaris написа:Как се сменят "шийките" на коляновия вал ?
http://youtu.be/8f2fcbTh5yw?t=2m36s
Този двигател е на 300 000 мили, както виждаш шийките на биелите са му за смяна, но на коляновия вал не са толкова зле. Какво да правиш - Хонда. biggrin.gif
nowyaris
Мнение от slowtraveler » 05 Апр 2014 20:44
slowtraveler
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост